Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 01:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Spa 2011, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.04.02
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E46 320d 98'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis:2.0
Degalai:d

Problema/klausimas:

Sveiki,

Buciau dekingas, jei kas galetu apibudinti si procesa. Kokiu komponentu dar reikia be variklio? Mazdaug kainos ir tt. Ar tinka tik is E46 ar ir is kitu modeliu? Ar iskyla didziuliu sunkumu keiciant?

Lauksiu atsakymu.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2011, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Reikia keist praktiskai viska, variklis, deze, reduktorius, stabdziu sistema, elektra, radiatoriai, speju ir beveik visa vaziuokle pakeist. Taip kad jei vaziuoja 2d tai ir vaziuok, arba parduok ir nusipirk 3d.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.04.02
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E46 320d 98'
tai kad turiu toki varianta koks man labai patinka ir tikrai nenoriu su juo skirtis, taciau noretusi siek tiek daugiau galios :)
gal kas kiek zino kiek mazdaug kainuoja toks variklis , kalbu apie paprasta 3l. dyzeli su 135kw. ?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
tai gal labiau vertėtų pasičipuoti pas normalius čipuotojus, ir tada galios bus per akis, ir kišenė pilnesnė :)

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
Vaziuok cipuoti, draugas turi butent E46, cipuota, tai prie pakeltu apsuku nuspaudus dugna i sedyne iremia ;)


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
butent cipuoti 98metu 2.0d i sedyne ir remia :lol:

p.s 2.0d gerai cipuojasi tik naujasnio tipo po facelift :wink:


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
vytas85 rašė:
butent cipuoti 98metu 2.0d i sedyne ir remia :lol:

p.s 2.0d gerai cipuojasi tik naujasnio tipo po facelift :wink:

Pirko jau cipuota, kas ten pridaryta - neaisku. As taip ir galvoju, kad kazkas nenormaliai, nes kaip ir minejau, remia i sedyne net. Metai nepamenu, 98 arba 99.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.04.02
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E46 320d 98'
apie cipavima irgi galvojau , bet vistik , nors ir kiek ten nuomoniu bebutu trumpeja variklio resursas, o maniskis gerokai pagyvenes, tai kad cipuojant butu naudos reiktu kapitalinio remonto, ir vistiek nebus taip kaip 3.0l. todel ir domiuosi galimybem , bei kainom. o kiek zinau "faceliftinis" ejo nuo 01' metu, o iki siu metu girdejau kad nelaiko velenai siu 2.0 d.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
nežinau kaip su tais velenais, bet mano draugas turėjo čipuota 320. Nusipirko net nežinojęs to. Kažkada darėsi diagnostiką, ir jam sako, kad šitoje mašinoje yra kažkas rankas prikišęs, na, tipo čipavo ją. Patikrino ant stendo, tai lygtais buvo 125kw, bet ne kw esmė, o Nm. Trauka mašiniuko buvo tikrai nebloga. Pravažiavęs virš 500 tūkst. km. pardavė, bet ne dėl variklio problemų, o per didelio rudžių kiekio

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 18 Spa 2011, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Jmx rašė:
apie cipavima irgi galvojau , bet vistik , nors ir kiek ten nuomoniu bebutu trumpeja variklio resursas, o maniskis gerokai pagyvenes, tai kad cipuojant butu naudos reiktu kapitalinio remonto, ir vistiek nebus taip kaip 3.0l. todel ir domiuosi galimybem , bei kainom. o kiek zinau "faceliftinis" ejo nuo 01' metu, o iki siu metu girdejau kad nelaiko velenai siu 2.0 d.


Jei nezadi nuvaziuot milijono km su situo bmw tada, manau neverta sukt galva del variklio resurso.
Del velenu ir as prisiskaites bijojau, paskui pradejau dometis rimciau, imonese uzsiimanciose butent variklio detaliu (velenu, galvu ir pan) remontu, nemato problemos situose varikliuose, labai retai pasitaiko toks gedimas. Taip pat pavyko rast viena zmogu kuris susidures su tokiu reikalu ir jis vienintelis sugebejo paaiskint kodel jis luzta, sake taip: nueina turbina tada pila tepala i cilindrus kai jie uzstringa tik tada ir luzta alkuninis velenas, nezinau kiek tiesos, bet manau logiskai aiskina.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2011, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
Cituoti:
Taip pat pavyko rast viena zmogu kuris susidures su tokiu reikalu ir jis vienintelis sugebejo paaiskint kodel jis luzta, sake taip: nueina turbina tada pila tepala i cilindrus kai jie uzstringa tik tada ir luzta alkuninis velenas, nezinau kiek tiesos, bet manau logiskai aiskina.

Logikos jokios nematau gal ir galimas varijantas, bet man skilo alkune su gera turbina siurbleis ir t.t


StandartinėParašytas: 12 Vas 2012, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.06
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46
Sveiki sen nusikeliau savo varikli 320d 100kw nuemiau karteri,ir pamaciau jog luzes alkuninis.... ir tai pat esu db pasimetes ka daryt,ar mesti kita motora ar daryti sita.gal kas buvot susiture su situo,kokios kainos...?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2012, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Jei sau vazinet, tai rimtai pagalvociau apie 110kw varikli.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2012, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.06
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46
o kuom jie skiriasi? ipurskimo sistema?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2012, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
mttcgs rašė:
o kuom jie skiriasi? ipurskimo sistema?


Skiriasi jie is esmes, 110kw simta kartu patikimesnis :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery