Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Lie 2025, 01:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 07:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
kiruxxx rašė:

o tu nauje ar sena tarpine po galva dejei? jei nauja kam je purksti ? ji ir pati kur reikia jau gamykliskai su silikonu jugi jeigu ne metaline bet ir metaline buna padengta kazkuo . o galva buna sviecia ir ziuri vidinius itrukimus kurie nuo akies nlb matosi


Tas senis patarė supurkšt, nieko jie ten nešvietė, pasidėjo ant stalo, po lempa tarybine pažiūrėjo ai tipo gerai, šlifuojam. Tarpinė aišku, kad nauja dėta buvo, dar jo patarimu du kartus supurškiau. Bet ji nebuvo niekuo tepta buvo sausa Victor Reinz. O tarpinė tai metalinė dėjosi, nes tokia buvo tokia ir dėjau tik kad storesne.


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 09:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
tai jei 10 kartu orini sistema, viskas aisku, kad kazkur pucia ora i sistema. galva? tarpine sena? blokas? Turbina deveta galejo prisibaigusi buti. Tepala sena kai isleidai, nematei metalo striuskiu? Koks motoras? Siaip plika 3l 135 kw eidavo uz 600 lt nupirkti, esu pora pirkes, skaiciuok, sekantis remontas ir bedos ieskojimas kiek gausis..


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
mar1us rašė:
tai jei 10 kartu orini sistema, viskas aisku, kad kazkur pucia ora i sistema. galva? tarpine sena? blokas? Turbina deveta galejo prisibaigusi buti. Tepala sena kai isleidai, nematei metalo striuskiu? Koks motoras? Siaip plika 3l 135 kw eidavo uz 600 lt nupirkti, esu pora pirkes, skaiciuok, sekantis remontas ir bedos ieskojimas kiek gausis..


Kokios dar metalo drožlės, negi ten matysi kad kažkiek metaliuko prisidroze per laika microskopinėmis detalėmis kai bėga tepalas i backa tokia srove visas juodas kaip naktis? juk ne cvekai krenta is to karterio...

ir durnam aisku kad dabar jau remotas iseis tiek kad butu buve ir varikli pasikeisti paprasciau i neaisku koki ir katalizatorius ispjauti nemyzant kad ta nepraeisi ar dar kas nors. tiesiog jau per velu ir atgal neprisidairysi. Dabar keist neapsimoka tuo labiau. Imi susikta galva dedi tarpine slifuoji per nauja tada pjauni nafik visus katalizatorius vel valai visus intercoolerius ir pan tikrini tepalo spaudima kompresija ir jei gerai vaziuoji. nieko nebelieka. turbina kainuos 1000 lt. panasiai gal uz katalizatorius jei jie sveiki ir yra visi gausiu. galva nusikelsiu pats, jei bus gera ta tarpine tai po slifavimo desiu ta pacia. reikia ardyt ziuret, nieko cia nepribazarinsi ir siaip jau juodai uzpi.. ta masina tuoj busiu tikras [CENZŪRA] lietuvis - bile vaziuoja ir i turgu...


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
tai tu cia super ekspertas esi, tai n*chui klausineji tada forume? Is kalbos matosi, toks ir meistras, sekmes kelnojant galvas po kelis kartus ,jas slifuojant ir dedant tas pacias tarpines.


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
mar1us rašė:
tai tu cia super ekspertas esi, tai n*chui klausineji tada forume? Is kalbos matosi, toks ir meistras, sekmes kelnojant galvas po kelis kartus ,jas slifuojant ir dedant tas pacias tarpines.

taip ir padarysiu, nes tikrai neturiu nie salygu nei laiko nei noro, nei technikos tampyt ir ikelt varikli viena pries tai isrovus kita. visiems paprasta skaiciuoti kad va sesi simtai variklis. pats zinau kad tiek ir net zinau kur paimti toki ir uz tokia kaina, bet kad reikia ir parvezti ir isimti ana juk paplojus rankom neissoks jis pats ir kitas i jo vieta neisides.


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
as galvoju tam ir dave zmogui viena galva, kad su ja mastyt, o tada lakstyt kojom ir dirbt rankom, bet kitiem matyt smagiau mojuotis rankom, kojom, o tik paskui mastyt. o siaip jei nera litu tai duok meistram pataisyt ir pigiau gausis ;)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
bachurs rašė:
as galvoju tam ir dave zmogui viena galva, kad su ja mastyt, o tada lakstyt kojom ir dirbt rankom, bet kitiem matyt smagiau mojuotis rankom, kojom, o tik paskui mastyt. o siaip jei nera litu tai duok meistram pataisyt ir pigiau gausis ;)


o nuo kada meistram duoti tvarkyti gaunasi pigiau??? man paskaiciavo tie meistrai tiek kad as pats maziausiai du kartus galiu susigadinti per tas pacias vietas ir vel susitvarkyti.

trinkit ta tema atsibodo tas offtopic'as. ačiū kas patare o ne aiskino kaip man su savo pinigais elgtis. viso


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.17
Pranešimai:
508
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 2008m
BMW e91 2007m
BMW E38 2000m
zinok tu tikrai keistas :)

_________________
Nelėk greičiau,nei tavo angelas lekia.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2013, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
FrodNex rašė:
zinok tu tikrai keistas :)


Ne tau spręsti.

Prie to paties: ką verta žinoti prieš perkant restauruotą turbiną? Kaip patikrinti šrotinę? Kas geriau? 600 lt už šrotinę ar 1000 už restauruotą? Vieni kalba, kad imti šrotinę nes restauruotos ne vienam po poros mėnesių nuėjo sutvarkius variklį, kiti kad restauruotą, nes šrotinės neaišku kokios. Na kaina vos ne dviguba. Kaip elgtis?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2013, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Marcas27 rašė:

Ne tau spręsti.

Prie to paties: ką verta žinoti prieš perkant restauruotą turbiną? Kaip patikrinti šrotinę? Kas geriau? 600 lt už šrotinę ar 1000 už restauruotą? Vieni kalba, kad imti šrotinę nes restauruotos ne vienam po poros mėnesių nuėjo sutvarkius variklį, kiti kad restauruotą, nes šrotinės neaišku kokios. Na kaina vos ne dviguba. Kaip elgtis?


As turbut savo vezciau restauruot, kad duotu garantija, arba restauruota, bet tik tuo atveju jei duoda garantija. Nes deveta gali betkada nusibaigt, loterija zodziu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery