Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Gru 2024, 21:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Rgp 2013, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
BMW520d
Pagaminimo metai:2005
Degalai:dyzelis


Sveiki, problema tame, kad sumazejusi trauka (zinau kad 2,0d, bet palyginus su pries kelis menesius buvusia), ypac jauciasi lenkimo metu.labai sunkiai kelia apsukas. O pries kelias dienas prasidejo, kad isibegejant apsukos uzstringa ties 2500;3000;3500; apsukom, ivairiai, viena karta ties vienom, kita ties kitom. Ypac ei daugiau gazo spaudi. I rnekelia daugiau. Ismynus sankaba apsukas kelia iki 5500.Tai gaunasi, kad pradejus vaziuoti masina isibegeja ir pvz prie 2500 apsuku tarsi kas is galo stabdyt pradeda.Tarsi kuras baigtusi.Ar koks ribotuvas isijungtus, spaudi gaza o rodykle net virpa bet nekyla. Kuro filtras pakeistas, niekas nepagerejo.Kuro siurblio salia to filtro netikrinau.Be to trauka nors ir nedidele buvo, bet kiek zinau prie 2000-2750 didizuasias sukimo momentas, bet daznai tos traukos nesijaucia, o ankciau jausdavosi.
Gal kas ka patars, ar atsius nuoroda i tema forume, nes mano paieskos nedave vaisiu.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2013, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Kaip nieko neišmanantis patarsiu pasidaryti diagnostiką ir pažiūrėti ką rodo kuro siurblys bei rail sistema.


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2013, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
O as pamenu toki atveji forume tik nepamenu kurioi temoi. Paieskok geriau. Bet aisku kad pirmiausia reik diagnostika darit


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
Cottura rašė:
O as pamenu toki atveji forume tik nepamenu kurioi temoi. Paieskok geriau. Bet aisku kad pirmiausia reik diagnostika darit



Dar vienas pozymis: srautoo matuokle atjungus, vaziavimas prastesnis ir apsukos vistiek nekyla, uzsidege geltonas varikliukas ir raso "increase emission". Kiek suprantu padidejes slegis i particle filtra. Kiek pastebejau nelabai regeneracija vyksta. Todel kol kas diagnoze, kad gali neveikti misinio oro temp. daviklis, todel nevyksta regeneracija (variklis syla normaliai, vazineta ir autostaradom)--todel variklis ijungia avarini rezima. Planuoju matuoti slegi i filtra.

viewtopic.php?f=53&t=79723&hilit=increased+emission
va radau apie klaida info..hm gal ir EGR, termostatas keistas, gal voztuvas...bet kadangi netraukia, tai reikia slegi i DPF filtra tikrinti, gal kas pasisiulys pagelbeti?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.02
Pranešimai:
114
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d 04
Man panasiai buvo tai uzsikises DPF buvo. Ispjovus, dar butinai klaidas reikejo nutrint.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
staska rašė:
Man panasiai buvo tai uzsikises DPF buvo. Ispjovus, dar butinai klaidas reikejo nutrint.



na filtro as nemesiu..reikia manau rasti priezasti, ir paleisti regeneracija. Praeita karta uzsikimso nes termostas EGR buvo parejes, dabar vel kazkas.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
andriuxas rašė:


na filtro as nemesiu..reikia manau rasti priezasti, ir paleisti regeneracija. Praeita karta uzsikimso nes termostas EGR buvo parejes, dabar vel kazkas.

O tai koncia taip visi laiko isikande ta DPF?! Kaip koki turta didziausia :d uzsienio forumuose
rekomenduija mest ji lauk ir uzcipinti paskui isprogramuojant kad nemestu dpf klaidos,
o gal ir be cipqvimo galima apseiti idejus apgavika ant oxygen sensoriaus.

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
STdemoniac rašė:
O tai koncia taip visi laiko isikande ta DPF?! Kaip koki turta didziausia :d uzsienio forumuose
rekomenduija mest ji lauk ir uzcipinti paskui isprogramuojant kad nemestu dpf klaidos,
o gal ir be cipqvimo galima apseiti idejus apgavika ant oxygen sensoriaus.



tiesiog cia krastutine priemone. Manau svarbu sutvarkyti priezasti kodel kemsasi. O tada jau svarstyti kitas priemones.jei tau skauda pirsta, juk nenusipjauni jo.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Tai kad to priezastis yra vazinejimas! :) ypac mieste ir trumpais atstumais,
Darbkazkam labiau pasiseke jei vazineja greitkeliais ilgesnem.atkarpom,
net rode UK laida per telika apie tai kaip londono centre gyvenantis ir vaxineiantis zmogus
nusipirko mandra nauja galynga masina ir ciut je vis kas kelis menesius reikejo dpf keisti, ir piktinosi
kodel jam perkant nieks nepasake kad masina netinkama tokiom gyvenimo salygom, kasdieniniams kamsciams
ir trumpiem atstumam :)
Problemos sprendimas ir pinigu taupymas - dpf ismetimas :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Arba kas 700km išlėkti į užmiestį, arba pasidaryti regeneraciją DIS pagalba.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
andriuxas rašė:


Dar vienas pozymis: srautoo matuokle atjungus, vaziavimas prastesnis ir apsukos vistiek nekyla, uzsidege geltonas varikliukas ir raso "increase emission". Kiek suprantu padidejes slegis i particle filtra. Kiek pastebejau nelabai regeneracija vyksta. Todel kol kas diagnoze, kad gali neveikti misinio oro temp. daviklis, todel nevyksta regeneracija (variklis syla normaliai, vazineta ir autostaradom)--todel variklis ijungia avarini rezima. Planuoju matuoti slegi i filtra.

viewtopic.php?f=53&t=79723&hilit=increased+emission
va radau apie klaida info..hm gal ir EGR, termostatas keistas, gal voztuvas...bet kadangi netraukia, tai reikia slegi i DPF filtra tikrinti, gal kas pasisiulys pagelbeti?

Nesuprantu kam smegenis sukt,nuvaziuoji I diagnostika ir viskas bus aisku


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
[
dar vienas pozymis, turbina neuzpucia dvigubai negu turetu. Na diagnostika gerai, bet noretusi, kad i viena vieta nuvaziavus padarytu, o ne lakstyti po visa Vilniu.
Visi specai, bet kai reikia nieks neranda.

Usikimses filtras DPF buvo. Isdeginus trauka grizo. Priezastis numanoma, pas man neveikia tepalo lygio daviklis (karterio apacioje), todel nezinodama tepalo bukles auto nedaro regeneracijos.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2013, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
andriuxas rašė:
[
dar vienas pozymis, turbina neuzpucia dvigubai negu turetu. Na diagnostika gerai, bet noretusi, kad i viena vieta nuvaziavus padarytu, o ne lakstyti po visa Vilniu.
Visi specai, bet kai reikia nieks neranda.

Usikimses filtras DPF buvo. Isdeginus trauka grizo. Priezastis numanoma, pas man neveikia tepalo lygio daviklis (karterio apacioje), todel nezinodama tepalo bukles auto nedaro regeneracijos.


Pakeiciau tepalo lygio davikli. Regeneracijos veikimo nepastebejau. Bet atsirado dar vienas pozymis po priverstinio isdeginimo.Jei vaziuojant stabiliu greiciu, laikant akseleratoriaus pedala vienam lygije, truputi atleidus tarsi masina riedetu savo eiga (prisivijus kita auto, kai apsukos laikosi del transmisijos) ir po to ir svelniai paspaudus gaza, masina sutrukcioja, po to sugriebia. Tai vyksta jei apsukos iki 2000. Ir to fakto nepastebejau esant zemai oro temp iki 5 laipsniu. Toks jausmas kad paspaudus gaza kazkas isijungia (sutrukciojant) Jei visa laika apsukas laikant , to nebuna. Gal kas turi minciu ar teko susidurti?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2013, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Panašu į transmisijos problemą. Nebandei rankiniu būdu junginėt pavaras ir patikrint ar tas pats vyksta? Gal čia tiesiog eilinė problema kaip ir daugumai, kai persijungia pavaros su smūgiu. Kardano gumos būklė?


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
Stipa rašė:
Panašu į transmisijos problemą. Nebandei rankiniu būdu junginėt pavaras ir patikrint ar tas pats vyksta? Gal čia tiesiog eilinė problema kaip ir daugumai, kai persijungia pavaros su smūgiu. Kardano gumos būklė?


Sveiki, neparasiau, pas man mechanke....
ir dar viena mintis, gal tai gali buti droseline sklende?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery