Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 15:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Vas 2018, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nu taip. Tai iki to jis nedirba. Ir nekarštas todėl.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2018, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.11
Amžius:
53
Pranešimai:
156
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E70 LCI N57
PusėKrokodilo rašė:
Nu taip. Tai iki to jis nedirba. Ir nekarštas todėl.

variklio temperatura 88 laipsniai, EGR termostatas saltas ir taip turi būti?
pagal mane, tai arba per ji kiaurai eina saltas griztmas antifrizas iš radiatoriaus ir atšaldo arba per AGR duju sistema necirkuliuoja atidirbusios griztamos dujos
del ko anksciau ir klausiau dėl EGR activasion valve 5%, sis parametras nekinta ar vaziuoji ar stovi ar pagazuoji
p.s. EGR termostatas siltas buna iki kazkur 65 laipsniu variklio temperaturos, po to pasidaro saltas


StandartinėParašytas: 20 Vas 2018, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nu o paskui rašai įšilo 78 laipsniai ir šiltas egr šilumokaičio vandens vamzdis . Tai kuo tikėt. Žodžiu pagal mane tai tu smegenų ne toj vietoj ieškai. Tai gal prieš tave kas pridarė programiškai jį.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2018, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.11
Amžius:
53
Pranešimai:
156
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E70 LCI N57
bln, aš jau sapnuot pradėjau tą temperetūrą :D
tiek to, pakeisiu tą EGR termostatą šiandien, ne karvę kainuoja ir pakeist 5 min.
Tada klausimas kas su EGR activasion valve 5% daryt? Palikt kaip yra? Ar bandyt įjungt? Ir ar gali dėl to lėtai kilt variklio temperatūra?
p.s. 88 variklio temperatura ir šaltas egr vamzdynas su termostatu buvo atvaziavus i darba
o 78 variklio temperatura ir truputi šiltas egr vamzdynas su termostatu buvo tada, kai susilo dirbant ant laisvų, stovint vietoje


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery