Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 03:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Vas 2016, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.06
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E61 525d 2008
Pilu Neste alyva ir esu labai patenkintas. Turejau Audi A6 1,9TDI pampaduza ir naudojau Neste tepalus su atitinkanciom specifikacijom, tai purkstuku darbas per 130kkm pravaziavus nieko nepasikeite. Todel tikrai galiu rekomenduoti.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 02:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Entonis13 rašė:
Pilu Neste alyva ir esu labai patenkintas. Turejau Audi A6 1,9TDI pampaduza ir naudojau Neste tepalus su atitinkanciom specifikacijom, tai purkstuku darbas per 130kkm pravaziavus nieko nepasikeite. Todel tikrai galiu rekomenduoti.

Galima placiau, kaip itakoja purkstuku darba pilama i varikli alyva?? (gal i kuro baka pili??)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.04
Pranešimai:
78
Automobiliai:
f30 n47t
N57
M57N ex
wv pd varikliam alyva itakoja paskirstymo veleno ilgaamziskuma kuris tiesiogiai "minko" forsunkes( wv 505 tepalo leidimas). turbut tai norejo Entonis13 pasakyt, kad pravaziavus 130tkm nereikejo keist velenelio ir masina sekmingai toliau vaziavo.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai jau cia wv temos prasidejo?? Comon Raile viskas gi kitaip......
Cia geras vaizdelis, Rusijos valdininko biudzetinis auto prabeges 86 000km pagal reglamenta kas 25k keiciami tepalai Castrol


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
donce258, tu rusiskai turbut nesupranti?? ten aiskiai pasake del ko taip gali apsinesti...stovint ir birbinant varikli kilometrai nesisuka, variklis pastoviai dirbo, nes vairuotojui laukt sefo ziema salta, o vasara karsta..., na ir paciam sefui i jauku auto salona isest maloniau :mrgreen:
mazai ar visai nejudancai technikai, motoro tepalai keiciami nuo isdirbtu motovalandu.....


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai ar normaliai veikia pas M57TU2 tepalo kokybes nustatymo funkcija??? Pas senesnius variklius tepalo keitimo intervalas priklauso nuo sudeginto kuro kiekio (indikacija skydelyje), kokie butu atsiliepimai ir pastebejimai M57TU2 varikliu savininku del tepalo kokybes nustatymo funkcijos???
Cituoti:
Датчик состояния масла M57TU2, M67TU
Конструкция
Датчик состояния масла состоит из двух цилиндрических конденсаторов. Его цилиндрические пластины расположены одна внутри другой. В качестве электродов одна в другую вставлены две металлические трубки. Между электродами в качестве диэлектрика находится масло.
Примечание: Определение диэлектрика
Диэлектриком является непроводящее вещество в электрическом поле. Электрическое поле проходит через изолятор.
Датчик температуры находится на корпусе датчика состояния масла.
В корпусе датчика состояния масла размещен электронный блок обработки
Принцип действия
Датчик состояния масла определяет следующие параметры:
a) температура масла в двигателе;
b) уровень масла;
c) качество масла.
От датчика результаты измерения поступают в DDE.
Для ТО по состоянию (CBS) дополнительно определяется качество масла.
Диэлектрические свойства моторного масла изменяются в процессе его работы. В результате изменения диэлектрических свойств моторного масла (диэлектрик) изменяется емкость конденсатора.
Электронный блок обработки преобразует результат измерения емкости в цифровой сигнал.
Цифровой сигнал датчика поступает в DDE как показатель состояния моторного масла.
В дальнейшем система DDE на его основании производит расчет срока очередной смены масла в двигателе в рамках ТО по состоянию (CBS).
Уровень масла измеряется для электронного контроля уровня масла. Второй конденсатор в верхней части датчика состояния масла определяет уровень масла.
Конденсатор находится на одном уровне с маслом в масляном картере.
По мере понижения уровня масла изменяется емкость конденсатора. Электронный блок обработки генерирует на основании этого цифровой сигнал. Система DDE производит расчет уровня масла в двигателе.
Результат электронного контроля состояния масла отображается на дисплее управления (CD).
Примечание: Следовать указаниям Руководства по эксплуатации.
Варианты текстовых сообщений для электронного контроля состояния масла приводятся в руководстве по эксплуатации.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery