Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 01:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2008, 18:25 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW 325
Pagaminimo metai: 1987
Variklis: 2.7l
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
jau nagrineta tema,alsuoja variklis :| zondas,atjungus nesikeicia nieka,oras,negaudo niekur,siurblys,pakeistas,kas dar?kartais normaliai dirba kartais alsuoja... :|


StandartinėParašytas: 24 Vas 2008, 22:22 
  
 
 
jo, jis tiesiog alsuoja, o kol saltas sunkiai reaguoja i gaza ir meta juoda duma, o susiles pradeda alsuoti, vaziuoja puikiai, tik ant laisvu dusauja,laisvu apsuku voztuva bandem keist, bet nieks nepasikeite.
cia forume kazkur skaiciau kad vakumas kazkur kaltas. visas slangas apziurejom lygtais nera prie ko prikibt. kazka skaiciau kad buna del to kalta kazkokia membrana, gal kas galit aiskiau apie tai parasyt. ir dar, nuemus tepalo ipilimo dangteli, variklio darbas beveik nesikeicia, o sako jog turi prigest gerokai... pagelbekit kasnors.... [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<


StandartinėParašytas: 24 Vas 2008, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Oro srauto matuokle. Ten yra patonciometras, kuris su laiku genda. Viena is galimu priezasciu.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2008, 00:07 
  
 
 
ka su juo daryt su tuo "pation...''" reik keist valyt ji ar tvarkomas dalykas?


StandartinėParašytas: 25 Vas 2008, 00:32 
  
 
 
patenciometras - tipo panasu i kintamos sroves rezistoriu, kuris prijungtas prie oro sklendes ir rodo kiek ji prasidariusi ir kiek pro ja praeina oro. bet manau cia ne tame beda.
o kokia turetu buti reakcija nuemus tepalo ipilimo dangteli ant uzkurtos masinos? [-o<
nors ne prosali butu gaut trumpam pasiskolint gera oro srauto matuokle ir pabandyt pasikeist, gal kas paaukos??? :lol:


StandartinėParašytas: 26 Vas 2008, 20:05 
  
 
 
tai ar yra galinciu padeti sitoje situacijoje...ar belieka diagnostika?


StandartinėParašytas: 27 Vas 2008, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Pas mane 88 E30, 2.0L, benzas/dujos. Beda buvo, kad variklio apsukos sukildavo iki 1500. Kartais iki 1000, 1250. Retkarciais budavo normalios. Prasidejo pries daugiau nei metus. Buvau atjunges akuma pusdieniui, viskas normalizavosi. Nesenai vel prasidejo. Kadangi pries tai buvau viska pats isbandes, kreipiausi pas Audriu. Po menesio prieme ir nustate, kad parejes TPS sensorius (droselio padeties daviklis). Nemato kokioje padetyje yra ir durniuoja apsukos. Pakeite, sureguliavo. Savaite su virsum, jokiu problemu, dirba kaip laikrodukas.
To daviklio paciam pakeist sunku, nes reikia irangos, kad ji sureguliuot normaliai.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2008, 18:40 
  
 
 
nu va jau kazkas aiskeja,ir kiek kainavo sitas malonumas?


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Kaunas
Cituoti:
nuemus tepalo ipilimo dangteli, variklio darbas beveik nesikeicia, o sako jog turi prigest gerokai


Tai priklauso nuo variklio ir tiesiog taip teigti,kad visi turi gesti,negalima [-X Ir cia nerodiklis gedimui rasti.

_________________
Vairavimo menas reikalauja auku. E30


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 18:41 
  
 
 
nu bet vistiek ne tame beda :? gal tada kas gali patart kur kaune tokiam varikliui su tokia beda padarytu gera diagnostika,pasakytu kas per beda..???


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Nuemus tepalo dangteli, prigest ant laisvu nepriges, bet vaziuojant tikrai jausis. Isbandyta. Uzpyliau karta tepalo ir uzmirsau uzdet dangteli. Galvojau vel kokia beda nutiko, netraukia, rodos nedirba cilindras ir pan.

Remontas man kainavo viso 220 LTL. 50 daviklis, 70 keitimas, 100 diagnostika.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
38
Pranešimai:
56
Miestas:
olandija. ijmuidien
Automobiliai:
E34 m60b30
Skype:
gabrielius_e30
sveiki. vat noreciau prie to pacio paklaust kame saknys kad pas mane ant laisvo apsukas aukstas rodo...1100 (masina: E30 87 320i)

_________________
slow but low:D


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Gabrielius rašė:
sveiki. vat noreciau prie to pacio paklaust kame saknys kad pas mane ant laisvo apsukas aukstas rodo...1100 (masina: E30 87 320i)

paskaityk auksciau. be to gali buti LEV.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery