Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 18:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
ALI-G rašė:
tai reiskias pas mane nehidrokompensatoriai o gal tarpine kokia arba guolis cakci

Nu gal :roll: . Nes kompensatoriai l. ryškiai kalendavo, lyg dyzelis būtų :? .


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 16:52 
  
 
 
tarpines siaip necaksi.... jos leidzia arba ne


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 17:04 
  
 
 
hmz na jei ne tarpine tada kas ten taip gali cakceti

cakcejimo garsas garsesnis darosi kai daugiau tapke spaudi, bet gal juokingai nuskambes gal ne, bet tas garsas labiausiai girdisi per peciuko anga vidurine einancia i salona (prie vairo desineje puseje trikampio formos )


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Keista :roll: . Pas mane viduj praktiškai visai nieko nebuvo girdėti. O jei dar muzika groja - tai iš viso užmiršti. Kitas dalykas būdavo kai užvedus šerkšną nuo langų nugramdyti reikėdavo :) .


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
ALI-G rašė:
tai reiskias pas mane nehidrokompensatoriai o gal tarpine kokia arba guolis cakci


tarpine cacksi ??? nu cia neitema kazkaip!


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 18:33 
  
 
 
kai cakci ir nerandi is kur tai apie viska pradedi galvoti :) :roll:


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
ALI-G rašė:
kai cakci ir nerandi is kur tai apie viska pradedi galvoti :) :roll:


as tai del tokiu dalyku linkes auto parodyt ismananciam meistrui. ar servisuj kokiam... cia pac kai pradesi speliot, tai paranoja isivaryta galima :)


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 21:09 
  
 
 
Pas man irgi caksejo, is pradziu maziau, bet kai 17 tukst, nuvaziavau, tai buvo nemalonu klausyti. Pyliau prieda tufoil, is pradziu padejo, bet po 17 tukts. pravaziavimo, ir ipylus ta prieda pradedavo dar labiau, nei jo nepylus, tik ant laisvu ji supylus dyrbdavo graziau, bet vaziuojant kalendavo. Kai nuieme variklio dangteli motoristas, tai variklis buvo apkepes ir negrazios spalovos.Manau cia galejo but nuo tepalo priedu.
O kalena, nes velenelis pagrauztas, karomislai pasinesioja, ir kompensatoriai uzkepe.
Taigi sake, jei nori ramiai vazineti, tai pasikeisk viska, ir ramiai toliau vazinesi.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 21:26 
  
 
 
tikekimes kad taip baisu nebus :)


StandartinėParašytas: 01 Vas 2005, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Eimantas rašė:
Pas man irgi caksejo, is pradziu maziau, bet kai 17 tukst, nuvaziavau, tai buvo nemalonu klausyti. Pyliau prieda tufoil, is pradziu padejo, bet po 17 tukts. pravaziavimo, ir ipylus ta prieda pradedavo dar labiau, nei jo nepylus, tik ant laisvu ji supylus dyrbdavo graziau, bet vaziuojant kalendavo. Kai nuieme variklio dangteli motoristas, tai variklis buvo apkepes ir negrazios spalovos.Manau cia galejo but nuo tepalo priedu.
O kalena, nes velenelis pagrauztas, karomislai pasinesioja, ir kompensatoriai uzkepe.
Taigi sake, jei nori ramiai vazineti, tai pasikeisk viska, ir ramiai toliau vazinesi.

"Pasikeisk viską". No coments...


StandartinėParašytas: 02 Vas 2005, 09:54 
  
 
 
Kodas:
noreciau paklausyti kaip kalena pas tave hidrokopensatoriai, nes pas mane kazkas variklyje cakci (1.8 m40) o cakci tik vaziuojant tai yra ijungus pavara, o vietoje stovint ant laisvu ir gazuojant necaksi

Va, va... Ir pas mane panasiai - vedant ir ant laisvos pavaros dirba graziai.
O kai vaziuojant apsukos buna nuo 1,5 iki 2,5 tukst. - caksena. Ant tokiu apsuku su saltu varikliu kala garsiau ir bangomis (neistisai). Buna, kad pakala truputi ir kaip variklis jau siltas, bet vel ant mazu apsuku ir silpniau. Bet kai vaziuoji ~ 100km/h - tai kalimu nera visai.

Ka galite pasakyti apie Castrol GTX Magnetic 10w40?
Jo kaina - 88Lt. Kaip full sintetic - tai visai nedaug...
TXT kainuoja 112Lt ar apsimoka imti ji?
Kuo skiriasi 10w40 nuo 5w40?
Apie pisiau sintetini Castrol nieko negirdejau...
O koks ju pavadinimas, kokios kainos ir kur gali gauti?
Blyn, nu ir pavariau klausimu...
Atleiskite, tesiog daug ka nezinau, kuo zinoti norisi :D


StandartinėParašytas: 02 Vas 2005, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Andrejuss rašė:
Ka galite pasakyti apie Castrol GTX Magnetic 10w40?
Jo kaina - 88Lt. Kaip full sintetic - tai visai nedaug...
TXT kainuoja 112Lt ar apsimoka imti ji?
Kuo skiriasi 10w40 nuo 5w40?
Apie pisiau sintetini Castrol nieko negirdejau...
O koks ju pavadinimas, kokios kainos ir kur gali gauti?
Blyn, nu ir pavariau klausimu...
Atleiskite, tesiog daug ka nezinau, kuo zinoti norisi :D


na as visa laika pildavau TXT ir niekada jokiu problemu negirdejau... nemanau kad tokiems dalykams pritaupysi..

del tu 10w... tai cia ira takumas/klampumas. kuo pirmas skaicius mazesnis , tuo alyva yra takesne prie zemu temp.. na tarkim ziema, esant saltam varikliui, 0w40 bus takesne, nei 10w40. tuo maciu ruoztu. su pirmaja alyva , variklis lengviau bus paleidzhiamas....

o beto, kuo ilgiau nekeiti tepalu, tai tas klampumas dideja !


StandartinėParašytas: 02 Vas 2005, 16:08 
  
 
 
Nezinau kiek cia tiesos bet mano mashinai pasake, kad reik klampesnio tepalo negu 6 cilindru varikliams

p.s 1.8 M40


StandartinėParašytas: 02 Vas 2005, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Man iš karto patarė pilti sintetinę ar bent pusiau sintetinę alyvą. Pavojų norodė tik vieną: jei tarpinės sudilę - lakesnė alyva gali prasiskverbti. Kaip minėjau, jau 5-ti metai - ir nieko :wink: . Juk ir taip aišku, kad kuo klampesnė alyva - tuo sunkiau ją varikliui prasukti. Ypač žiemą. Nuo gero šalčio mineralinė alyva tampa panaši jei ne į medų, tai bent į aliejų :x .


StandartinėParašytas: 02 Vas 2005, 17:42 
  
 
 
O kai pas tave kalena, variklis ant laisvu dyrba tolygiai?Ar yra siokia tokia variklio vibracija?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery