Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 15:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 138  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgs 2008, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.14
Amžius:
42
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
Galvoju apie E38 5379 cm³, 326 AG (240 kW)
ka galite pasakyti apie varikli ar patvarus?
kaip pakaba ar brangus remontas?
apie kuro saunaudas net neklausiu:)
kokie dažniausi gedimai
i ka reiketu atkreipti demesi perkant
ir kiek kainuotu susideti prieki shadow line


Prikabinti failai:
autowp_ru_5.jpg
autowp_ru_5.jpg [ 105.39 KiB | Peržiūrėta 88119 kartus(ų) ]

_________________
E53
StandartinėParašytas: 05 Rgs 2008, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
vaziuokle brangi kaip ir visu bmw (o ypac 7u), kreipti demesi i viska, ziuret kad visi "navarotai" veiktu, ziuret kiek barska vaziuokle, kebula... vienuzodziu varyt i normalu servisa arba paciam viska istirineti...

viena is e38o ligu vairo kolonele...

o siaip puikus automobilis 750 yra bomba, jau 740 per akis o sitas isviso unreal 8)

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2008, 16:05 
  
 
 
Na, is visu benzininiu E38 750i remontas yra brangiausias. Daug ko yra po 2, pvz oro filtrai, oro srauto matuokles ir t.t. Daug detaliu yra kitokiu negu kad nuo kitu E38, pvz amortizatoriai kitokie, stabdziu diskai ir t.t., brangesni. O daznas 750i yra su S-EDC, tai remonto atveju kainuos nemaza kapeika.. Ir siaip, pats turbut supranti kad 7er yra komforto klase ir nors perki nenauja masina, bet remontai atitinkamai pakainuoja.. Bet aisku tam tikruose remuose pigiau prasisukti imanoma. Beje, vienas forumietis visai neseniai pardavinejo savo 750i.
Na, ant kiek patikimi yra 750 nezinau, neturejau. Bet uzmust toki varikli manau yra tikrai nelengva uzduotis, tai del to dauguma 750i manau buna nepavarge. Dazniausi gedimai manau yra kaip ir visu kitu masinu, daugiausia vaziuokle (del miestuose prastu keliu). Kadangi daug elektronikos, tai buna tai tas islenda, tai anas.. Perkant reikia ziureti i viska, ypatingai i variklio darba, automato darba. Geriausia aisku butu nuvaryti pasidaryti pilna diagnostika..
O del shadow line. Nera jis brangus, bet keiciant paciam reikes pasikrapstyt, kas suvalgo laiko nemazai. Jeigu rankos nekreivos ir negaila/turi laiko, tada ir pats gali pasikeisti. Nors as tavo atveju as iskarto ieskociau su shadow line.
Jeigu iskils darklausimu - rasyk, stengsimes pagelbet pagal galimybes :wink:

P.S. Beje, fotkej panasu kad yra 725tds :wink:


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2008, 00:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.08
Pranešimai:
61
Automobiliai:
E36 350ci v12 m73
vairo kolonele , genda tik 725tds, 728 ir 730d, v8 ir v12 ji kitokia ir negenda.
manau i vaziuokle net ner ko kreipti demesi, masina sena nemanau kad verta pirkti ja nauja, restauruoji ir nematai vargo.apsiziurek kad nebutu buves stipriai dauztas, kad variklis nebutu perkaitintas, pasitikrink ar atbulinis begis yra.
Su neissiliejusiu skydeliu nerasi, del to gali nekreipti demesio. Jei su TV apsiziurek kad nebutu negyvu juosteliu


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2008, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
o kaip variklis v8 3.0l? ieskotis pradesiu neuzilgo masinos ir galovju apie E38 su 3.0l varikliu. draugas sake kad sitie varikliai yra prasti todel daugiausia pardavime masinu su tokiais. galvoju dar ir su mechanine deze tiktai rinktis nes kuro sanaudos man aktualus dalykas. su galingesniais motorais neziuresiu nes draudimas brangus ir kuro sanaudos bus nemazos speju?

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2008, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
as tau pasakysiu taip - daug kas cia forume keike 3.0, ypac keikie tie kurie su jais nevazinejo ir ligina skaicius is manualu. as esu UZ 3.0, 8 cilindrai V8, traukos pakanka tiek is vietos tiek ir trasoi, aisku 4.0 eina zimiai smagiau bet kazkokio didelio diskomforto vaziuojant su 730 po 740 nepajutau, tuo labiau ir masina skirta ramia kruizninimui o ne lakstymui kaip su E36... 730o pliusai butu tokie - pigesnsi aptarnavimas nei pvz 740 ir mazesnes kuro sanaudos, jei mano 740 16-17 tai 730 nedaugiau 15os duju, tai benzo butu apie 14~ (Cia 100% miestas). trukumas - sunku rasti geros komplektacijos. beje kolegos 730 v8 E32 po miesta 12a jama (bet pas ji mechanika..)

o siaip siulyciau paciam pasibandyti pavaziuoti keleta simtu metru tiek su 730 tiek su kitais, tada viskas bus aisku.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2008, 18:58 
  
 
 
Pas mane E38 2.8 variklis, del skydelio ishsiliejimo taj tikra tiesa chia ju visu liga kiek suprantu del jo nekrepk dmesio, del kuro sanaudu taj mieste nuo 11-15 tame tarpe, uzmiestyje prie 140 km/h apie 8-10 ltr. Perkant ishsianalizuok kad greiciu dezej nebutu kas nors paslepta, nes jos tvarkymas gali daug kainuot. Pakaba reik ziuret kad padori but, o ne leisgyve. Jej salonas sutrintas ypach vairuotojo sedyne gali but toli nubegus, jej spydikas su maza rida reishkias kazkas slepiama.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2008, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
piton rašė:
Gal baigiam apie tas kuro sanaudas nes visa gyvenima buvo ir bus vieniems tiek ryja kitiems tiek ner ka ieskot teisybes perki tokia auto neziuri i kuro matuokle nes ji visados bus prilipus prie raudonos atzimos :mrgreen: O dbr prie reikalo i ta sedow line kas iejna galit pavardint ir gal kas su kainom mazdaug nes as tai tik imatau bent jau foto virsui tik pajuodintas groteles preikines lyg daugiau nieko nesisikiria nuo manojo :mrgreen: ar as klystu ?


bampeiu moldigu blizguciai juodi, duru moldingai visi juodi, ir blizgutis aplink stiklus juodas - cia tau shadow line. O jei chromuota viskas reiskia ne shadow. O del groteliu tai nezinau siaip kazi ar isvis originaliai buvo tamsintos, cia siaip visi jau patys jas nusidazo.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2008, 21:44 
  
 
 
Plius dar pas shadow line salono viduje dureliu apmusimu juosteles palei langus juodos.
Ne, priekiniu groteliu apvadai originaliai visi buvo blizgantys, net ant shadow line. Buvo kai kuriuose modeliuose tu groteliu vertikaliu plastmasiu priekine dalis irgi blizganti, bet cia tik kai kuriuose.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 10:40 
  
 
 
Va kaip tik turiu klausima, kaip tik ruosiuosi pirkti E38, bet nebrangiai 95m mazdaug, ir kadangi uz maza kaina tai ir komplektacija prasta bus, zodziu klausimas ar imanoma paskui isideti sildomas sedyne(nes kiek zinau papildomi mygtukai dedasi i panele,tai ar bus atvesti tam laidai?) ir dar ar labai jau daug darbo ir pinigu isidet el.klima?Seip pas mane saabe ta klima kai veikia tai ten pylna visokiu varikliuku ir davikliu, kiek suprantu viska reik isidet?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 15:16 
  
 
 
nu taip sedynes tai daznai buna, bet vat elektrine klima tai retokai uz maza kaina, nu kai pirksiu bus matyt :)


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2008, 01:44 
  
 
 
Na kad elektronines klimato kontroles nebutu, tai pasitaiko, ypac senesniuose modeliuose.. bet kad net kondicionieriaus nebutu - nei maciau, nei girdejau...


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2008, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
pas viename kondicionerius pas mane klima, realiai skirtumo nepajutau, taip kad bent jau man ar klima ar kondicionerius nedaro jokio skirtumo.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2008, 10:33 
  
 
 
skirtumas tas tas kondisinas yra abiejuose varijantuose, tik klimato kontrole elektriniu budu palaiko pastovia temperatura ir varikliukais sukineja oro padavimo sklendes viduj paneles,nera tokios savokos kaip kad "el.klimato kontrole" ir "kondicionierius" buna nebent jau visoskose prastuose kopmlektacijose klima be kondisino tai cia jau yra nesamone.O seip klima tas pats kondisinas tik valdomas kompo, o ne su tais ratukais senoviniais kuriu ziuriu bmw neisizeiskit bet niekaip negalejo atsikratyt gamindami tokios klases auto :)


StandartinėParašytas: 20 Spa 2008, 00:17 
  
 
 
atsirasau kad pertrauksiu jusu pradeta gvildenti tema...
kiek supratau kad 3 litris kaip ir neblogas, bet noretusi ir apie kitus daugiau suzinoti, mane labiausiai dominantis 3.5 litro, ka apie juos galit papasakoti? ir is vis kurie varikliai patvariausi ir geriausiai bendrauja su dujomis?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 138  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery