Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 07:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 147 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Spa 2010, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Na nejau jei dabar pasakysiu kad šitie klijai verti tų pinigų, kiek jau jie bekainuotų, tai visi pradėtų tikėt ir pirkt tokius ar analogiškus klijus :) Statistiniam lietuviui pasakius kad klijai kainuoja 150-200 lt, sulauktum atsakymo kad turbūt į sudėtį įeina 50% aukso, be to tokie klijai patys nusivalo paviršių, nusiriebalina, patys užsitepa ir prisitaiko spalvą :) Kitokiu atveju yra pakankamai gerų klijų senukuose už 11,99 lt :) O juos nusipirkęs ir kai po savaitės klijai atšoko varys ant visų pasaulyje išrastų klijų kad visi jie sh... nieko verti ir vienintelė išeitis yra tik virint.
Tarkim, labai pigiai kokiam servisiuke tau nuims kuro baką, jį išgarins už ~100 lt, užvirins ir nupurkš kokiais tai dažais dar už 50 lt. Labai labai pigiai už viską sumokėsi 150lt.
Aš už tuos klijus tarkim sumokėsiu 300 lt, bet jo kiekio užteks kokius 10 kuro bakų užklijuot. Tarkim kad užvirinto bako vieta laikys kokius 10 metų, šalia užvirintos vietos perkaitintas metalas su pakeista struktūra laikys GAL 3 metus. Kokia tikimybe kad jis dar neprakiurs kitoje vietoje per tą laiką. Dar nereiktų pamiršt kad kuro bako vidus taip pat dažytas spec. dažais, kuriuos po virinimo toje vietoje reiktų perdažyt ;)
Aš tuo atveju nusipirkęs tuos nežmoniškai brangius klijus, klijuodamas metalo struktūros nepakeisiu. Jei pasiseks, tai net bako nereikės nuimt, apie garinimą net nekalbu. Be to, turėdamas tuos klijus galėsiu susiklijuot ir dar ką nors, arba suklijuot kam nors baką už kokius 30 litų papigiaj ;)

http://cgi.ebay.com/Devcon-1-LB-Plastic ... 335425bc55

truputi ne tas produktas buvo nuorodoj, vat, šitas ;)


StandartinėParašytas: 22 Geg 2011, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Taigi po 5 menesiu mano bakas vel pradejo laseti. Nors pries tai buvo nuimtas ir isteptas 3 sluoksniais stiklo audiniu. Taigi po 2 menesiu ieskojimu kito bako neradau, tad teko susivirinti paciam. Procedura gan nesudetinga tik reikia tureti argono aparata ir gerai isgarinti baka mazdaug apie 1,5h + virinant reiketu papildomai leisti argona arba angliarukste, kad neyvyktu sprogimas. Kadangi tos ausys is krastu buvo galutinai supuve (bandant virinti iskart pradegdavo arba putodavo) tad teko visai jas nupjauti ir uzvirinti ta vieta. Veliau ir tas ausis davirinti is krastu. Kolkas viskas gerai tikiuosi neprakiurs daugiau kur sone bako :) Patarimas is patirties, kad tikrai neverta lipdyti is plastelino ar skystu metalu nes rezultatas laikinas nuo 0 iki 4men.
Dar kazkas cia sake, kad negalima virinti, nes dazai isdegs viduje tai galit buti ramus kadangi viduje tikrai jokiu dazu nera. Bakas is vidaus niekada ir nerudija, nes riebus misinys nelaidzia tam :)


StandartinėParašytas: 22 Geg 2011, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Dyzelinio kuro bako neteko ardyt, tik benzininį, kurio vidus buvo padengtas spec danga baltos spalvos. Kas sakė kad negalima virint? Viskas galima, tik reikia visada pagalvot apie tai kad vieną galą tvarkydamas - kitą gadini. Tikrai nežinau kokia danga vidinė, ar tai koks spec cinkavimas, ar kokie dažai, faktas tas kad virinimas elektra 3 000 - 20 000 laipsnių, metalas praranda savo savybes, taip pat ir antikorozines. Aišku garažuose mėgsta ką nors "sutvarkyt" ir nudažyt tik iš išorės.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2011, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Is pradziu ir man atrode, kad jis dazytas baltai arba padengtas cinku, bet ykisus prozektoriu i vidu pamaciau, kad ten tik paprastas metalas. Jeigu butu cinkuotas tai speju argonu neitu suvirinti arba labai smirdetu, bet to nebuvo ir virinasi gan gerai. Na taip metalas praranda stiprumo savybes po virinimo. (kartais luzta salia suvirintos siules jeigu gauna didele vibracija) Taciau pats bakas laikosi ant 2 lingiu, o tos sonines ausys tik prilaiko kad bakas i sonus nevaiksciotu. Taip kad tikrai tokios jegos negaus, kad jos nuluztu :)


StandartinėParašytas: 22 Geg 2011, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Tai tu visiškai įsitikinęs kad niekaip nepadengtas / neapdorotas metalas atrodo baltai? Dėl cinkavimo tai jokių problemų virint, tiesiog jis nudega ir virinant liepsnelė labiau į mėlynumą. Sakau iš patirties, virinu elektra (neprofesionaliai) laivuose jau bene 8 metus. O apie pakeistas metalo savybes po suvirinimo, turėjau omeny, kad jis praras visas antikorozines savybes, jei tokias turėjo, jau nekalbu apie tai kad danga visa nudegs.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2011, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Tai gal ir yra jo sudetyje mangano ar kitu priemaisu (bet cinko ir dazu tikrai nera). Juk laivo korpusas irgi atrodo lyg paprastas metalas taciau jo sudetis visai kitokia. Na nevisi metalai pakeicia tas antioksidacines savybes po virinimo. Jeigu pats laivus virini ir remontuoji tai turbut pastebejai, kad laivo korpuse pirmiausia prarudyje virinta siule, o pats korpusas islieka gan ilga laika nepazeistas korozijos. Viskas ten gerai su tuo bako virinimu nes po virinimo vistiek visa baka padengi antikoroziniais dazais, o is vidaus jis nerudija, bent jau tada kai nebuna tuscias


StandartinėParašytas: 23 Geg 2011, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Kaip šaunu būtų kad nenudažytas metalas nepradėtų rūdyt nors 24 valandas nedažytas :) Net jei nėra sąlyčio su vandeniu. Užtenka lietučiui palyt ir nepraėjus nei valandai jau raudonuoja taškeliai, o nuo sūraus vandens rūdys beveik akyse dygsta, ypač dabar kai laivas tropikuose :) Gerai kad man tik prižiūrėt reikia :) Aš tau galėčiau parodyt pakankamai aukštos kokybės nerūdijančio plieno peilį, paliktą savaitei lauke, net ir be sąlyčio su vandeniu visą aprūdijusį. Suprantu kad sausumoje jei dar ne pajūry tai yra kiek lengviau su rūdimis, bet ne ant tiek kad paliktas niekuo nepadengtas geležies gabalas nepradėtų rūdyt.
Kad metalą suvirint ir nepažeist jo savybių, reikia žinot kaip jis turi būt vėsinamas po suvirinimo, kokiomis medžiagomis sotinamas... atskira tema :)
Nesuprask neteisingai, pritariu kad kiauro kuro bako remontas pats ilgaamžiškiausias bus jį suvirinus. Tik reikia nepamiršt padengt paviršius tam tinkamomis dangomis. Išorė panašu kad padengta kažkokio tipo guma, kad akmenukai nenudaužytų dažų, vidinis dengimas turi būti atsparus naftos produktams. Aišku būna įvairaus tipo specialių metalų, bet jiems nelengva rast tinkamą medžiaga / elektrodų virinimui, o suvirinus bet kuo ilgalaikio efekto tikėtis taipogi neverta.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2012, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
kadangi tema kuro bako remontas tai ir dadesiu savo. beda tokia:

likus apie 15-10ltr bake (vair. puses) jis nepaduoda kitam bakui, ko pasekoj masina uzgesta ir nors begiok su zarna is vieno i kita piliok kaip durnelis... baka tvarkiausi, kiek pasiekiau uzsilipdziau skyles, nudaziau, pakeiciau zarnele tokia lenkta isorei vair. puses bake, nes ana uzsilenkus stipriai buvo ir paluzus tai maniau kad cia beda, bet pasirodo ne.siaip toj pusei bakas yra ilenkta, bet apziurejus jokios zarnos,vamzdeliai nepazeisti, kura pasieke ir viskas ten gerai...pilant vien i keleivio puses baka kuras visdelto atsiranda po kurio laiko vair. pusei, vadinasi nubegt nubega, o kodel negrysta? gal kas turi minciu?


StandartinėParašytas: 18 Vas 2012, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
47
Pranešimai:
893
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
W166
Kregzdzius rašė:
kadangi tema kuro bako remontas tai ir dadesiu savo. beda tokia:

likus apie 15-10ltr bake (vair. puses) jis nepaduoda kitam bakui, ko pasekoj masina uzgesta ir nors begiok su zarna is vieno i kita piliok kaip durnelis... baka tvarkiausi, kiek pasiekiau uzsilipdziau skyles, nudaziau, pakeiciau zarnele tokia lenkta isorei vair. puses bake, nes ana uzsilenkus stipriai buvo ir paluzus tai maniau kad cia beda, bet pasirodo ne.siaip toj pusei bakas yra ilenkta, bet apziurejus jokios zarnos,vamzdeliai nepazeisti, kura pasieke ir viskas ten gerai...pilant vien i keleivio puses baka kuras visdelto atsiranda po kurio laiko vair. pusei, vadinasi nubegt nubega, o kodel negrysta? gal kas turi minciu?


Cituoti:
E38's have (effectively) two fuel tanks, the tank assembly is like a pair of saddle bags that go across the transmission tunnel and lives under the rear seats.

There is only one fuel pump which is fitted to the RHS saddle bag. The pump sits in a bucket (called a surge tank) and has fuel delivered to it from both the left saddle bag and the right. This is done by using 'Suction jets' which are part of the fuel-return line. These work on the venturi principle where fuel whizzing past them cause a partial vacuum and this partial vacuum slurps fuel up. Here is a diagram of the E38 fuel tank showing where the Suction jets live and the general shape of the tank:

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 19 Vas 2012, 02:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nu dekui, tai iseina tu voztuvu reik ieskot, nes kas cia ka daugiau gali daryt....


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.13
Pranešimai:
731
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
BMW
pradejo ir pas mane teket kuras, gal zinote, kas Vilniuje uzsiema siuo remontu, buciau dėkingas uz kontaktus.

_________________
Float like a butterfly, Sting like a bee.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
as tai jau uzsiknisau su tuo baku... nzn keisti ar tvarkyti, servise keitimas 200lt, kazi ar tvarko reiks susizinot...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2012, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.13
Pranešimai:
731
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
BMW
na pro kur tiksliai teka nera galimybes paziuret, nes palindus po masina tikrai nieko tolkam nesimato, gal ten vamzdelis, gal bakas, nezinau, bet kad islasejo kuro ganetinai , tai faktas , vazinet irgi reikia, tai reik va pirmadieni jau kazkur vaziuot tvarkyt , butu malonu isgirst kontaktus kokius. o jei bako kalte, tai geriau keist, ar tvarkyt esama ? ar tie kurie tarkim tvarko sias bedas duoda garantija ? :roll:

_________________
Float like a butterfly, Sting like a bee.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2012, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Va cia tai tikras galvos skausmas prasideda su tuo baku. Rasti gero bako nepavyks 95%, nes kai man reikejo tai visus miestus apskambinejau neradau gero. Klijuot irgi negalvok, nes as jau ''sutaupiau'' taip 350lt (nueme baka istepe 4 sluoksnius stiklo audiniu is traidenio pirktu) po 4 menesiu vel pratekejo. Pas garazini nuvaziuosi tau jis su svarke prisnargliuos guza toj vietoj kur leidzia ir po keliu menesiu prakiurs kitos puses ausis. Vienintelis budas ji sutvarkyti tai nuvezti suvirintojui kuris virina argonu, nupjauti tas 2 ausis (su lopziku) ir uzvirinti. Tada ant virsaus dar privirinti tas ausis ir viskas bus gerai. Pats sau taip pasidariau ir jau pamirsau bako problema.
kainavo 150lt uz nuemima ir ydejima kemi servise (masina palikau penktadieni vakare ir sutariau kad pirmadieni atvesiu baka is ryto) + bonka brendzio pazystamui, kad leistu pas save firmoj susivirinti paciam. Kadangi pats esu suvirintojas tai nesunku buvo suvirinti.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2012, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
3.0 dyzelio bakas tinka i 4.0 benza?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 147 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery