Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 04:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.19
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Renault laguna II
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E46
Pagaminimo metai: 98-04
Variklis: 2,0
Degalai: Dyzelinas

Problema/klausimas: Ketinu pirkti E46 320d. Girdėjau įvairių atsiliepimų, ir noriu išgirsti jūsų nuomonę šiais gandais, bei patarimų renkantis E46:

1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?

1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?

2) 2,0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?

3) O gal neverta žiūrėti 2,0d ir žvalgytis į 3,0d dėl kokių nors tech. trūkumų.

4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?

Dekui iš anksto už pagalbą apsisprendžiant.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 02:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kiek litu zadi skirti auto ? buvo čia neseniai ideta info apie E46, pamenu tik kad 2000m kazkokie bugovi, galinis balkis puva ir gali nuvaziuot nuo kelio ar pns :} dar girdejau kad ismetimo kolektoriai nelaiko pas juos, buvo ir tokiu pliotku kurie sake kad turbinos nelaiko, as tai pirkciau ta naujesni 2d arba 3d

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.19
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Renault laguna II
Panasi tema buvo, taciau nepaliesti liko "tech. ligos" klausimai tat sukuriau nauja.

P.S. E46 galinio balkio neturi :) o puva jie ir atsikabina pas E36


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
110 kw daug istaisyta nesamoniu yra, jei turi lesu pirk TIK 110 kw arba 3L ir taskas.

1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?
Kiek zinau toks pat jis.

1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?
isplysta is kebulo, bet tik benzinams galingiems , dyzeliui retai 2L.

2) 2,0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?
melas, apgavos kazkas, 110 kw daug jei galime pavadinti patikimesnis.

3) O gal neverta žiūrėti 2,0d ir žvalgytis į 3,0d dėl kokių nors tech. trūkumų.
jei turi saibu, megsti paspausti daugiau, ziurek i 3d.

4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?
kaip mineta patikimesnis variklio skyrius ir tie 10 kw jauciasi. daugiau isvaizda skonio reikalas.

Dekui iš anksto už pagalbą apsisprendžiant.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
nepirk sito triperio.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
320d tai tik 110kW pirk!

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
ablasiejus rašė:
nepirk sito triperio.

ablasejus mane visada prajokina =D>

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.06
Amžius:
50
Pranešimai:
840
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320D 03'
E36 328 M52 95'
ex E36 320 92;
ex E30 318 86
Važinėju su 328, o pas žmoną 320d. 2003m., tai sakyčiau labai patenkintas 320d variklio dinamika ir ekonomija. 330d. tiktai geresnės komplektacijos susirastum.

_________________
Tomas


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
39
Pranešimai:
1631
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
ir as turiu 320d 110kw pakolkas patenkitas situo varikliu, bus matyt ateity, svarbiausia,kad variklis butu gyvas =D>


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o kaip pas juos su sklendem ? yra tokios ? čia kalbu apie 110kw

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.28
Amžius:
49
Pranešimai:
251
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
Pateikiu savo ASMENINĘ nuomonę (pats jau ketvirti metai važinėju su 99 m. 320d):
1) kad E46 100kw (prieš FaceLift) reduktorius gale prastai susidoroja su sukimo momentu dyzelio, daznai tenka virint kas veliau apsunkina remontą, Tiesa tai ar ne ?
Neteko girdėti, kad ši problema galiotų būtent 100kw dyzeliui. Ši liga daugiau priskiriama E46 su benzininiais varikliais nuo 2,5l, kurią gamintojas pašalino tik 2000 m. Taigi, nors ir mažai tikėti, kėbulas gali išplyšti ir 320d 100kw, o 320d 110kw, kuris ėjo nuo 2001 m. jau nebe. Pas mane kėbulas vis dar sveikas.

1.2) ar iš vis skiriasi reduktorius ir/ar reduktoriaus tvirtinimo taškai pas prieš ir po FaceLift'ą ?
Skiriasi reduktorių perdavimas, tačiau tvirtinimas toks pats.

2) 2,0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw, Tiesa ar ne ?
Nelabai suprantu, ko čia visi taip varo ant to senuko 2.0l 100kw motoro. Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valgymas, rečiau - mechaninė dalis. Aš jau remontavau elektroninę dalį, tuo pačiu patikrino ir mechaninę, su ja viskas gerai. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba. Todėl senesniam motorui reikia pasikeisti vakuumines žarneles, jei jos sutrūnyja.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.

3) O gal neverta žiūrėti 2,0d ir žvalgytis į 3,0d dėl kokių nors tech. trūkumų.
Visi svajoja apie 3.0l dyzelį, bet dažnas, nusivylęs paieškomis, sugrįžta prie 2.0inio. Į LT atkeliauja labai jau pavargę 330d, todėl belieka rinktis, ar geras, bet silpnesnis 2.0l, ar galingas, bet pavargęs 3.0l. Bendrąja prasme galima būtų sakyti, kad 2,0l motoras yra patikimesnis nei 3.0l, bet tik dėl to, kad jame mažiau cilindrų, automatiškai pigesnė ir priežiūra. Be to, didesnio sukimo momento (o gal vairuotojo noro paspausti) neatlaiko 3.0d turbina.

4) Ar yra kokių nors už/prieš renkantis atnaujinta E46 110kw, be esminio skirtumo 10kw ?
Žr. 2 klausimą. Pagrindinis privalumas 110kw naudai - daugiau galios už tas pačias kuro sąnaudas. Jei leidžia galimybės, imčiau naujesnį, bet jei reiktų rinktis, ar geras 100kw, ar pavargęs 110kw, imčiau geresnį.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.19
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Renault laguna II
Dėkui už nuomones, jei jusu patirtis nemeluoja 100kw reduktorius "nenuplyš" taigi asmeniskai nebematau reikalo žvalgytis vien tik į 110kw, nes vienintelis dėl ko kračiausi 100kw tai reduktoriaus tvirtinimas :roll: 100kw privalumas nepaminėtas, geresnė komplektacija, labai jau dauguma skurdūs į Lietuvą 110kw parvažiuoja.
Gal dar kas pasidalins savo patirtimi ir žiniomis ?
P.S. argi 100kw ne common rail :?


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Ne, senas niekam tikes vp44 siurblys :)


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
100km variklis praktiskai tas pats tds...

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Jeigu dažniau duosi anglių-nuplyš.Turėjau pardavimui dvi 320-pas abi ta pati bėda.Bet ji gana lengvai šalinama.Tai kainuoja kažkur +- 500 lt.Ir galima pamiršt tą bėdą amžiams.Yra pas jas iki facelifto bėdų su tuom galiniu tyltu-yra. Bet su tokiu defektu lengva kainą gerai nukalt nes ne daug kas žino kame bėdos ir būna kad neranda arba nemoka padaryt.mes kai darėm-tai tikrai silpnas ten metalas tuose vietuose kur tvirtinimas prie dugno.
Dream3r rašė:
Dėkui už nuomones, jei jusu patirtis nemeluoja 100kw reduktorius "nenuplyš" taigi asmeniskai nebematau reikalo žvalgytis vien tik į 110kw, nes vienintelis dėl ko kračiausi 100kw tai reduktoriaus tvirtinimas :roll: 100kw privalumas nepaminėtas, geresnė komplektacija, labai jau dauguma skurdūs į Lietuvą 110kw parvažiuoja.
Gal dar kas pasidalins savo patirtimi ir žiniomis ?
P.S. argi 100kw ne common rail :?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery