Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 00:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.22
Pranešimai:
7
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW
Pagaminimo metai:1996-....
Variklis:2.0 2.3
Degalai:bendzinas, bendzinas/dujos

Problema/klausimas:noreciau jusu pagalbos patarent del BMW 5. noreciau 2.0 ar 2.3 ltr motoru,kad butu,benzinas ar benzinas /dujos. mano klausimai butu tokie:
1 kuris variklis geresnis?
2 kuris ekonomiskesnis?
3 kuris su dujomis geriau bendrauja?
4 i ka reikia atkreipti demesi labiausiai perkant toki automobili,kad nenusipirkti klamo?
ačiū uz atsakimus :D


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.10
Pranešimai:
286
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F10 520d 12'
ex E60 530d 04'
ex E46 320d 04'
ex E39 530d 99'
ex E34 525i 90'
ex E30 318i 87'
1. 523
2. vertinant dinamikos ir ekonomijos santyki - 523
3. nelabai geras pasirinkimas tos dujos, tada jau geriau dyzelis (jei nori ekonomiskai vazinet)
4. i viska.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.05
Amžius:
33
Pranešimai:
346
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e60 530d
ex: E39 520i
moliugas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW
Pagaminimo metai:1996-....
Variklis:2.0 2.3
Degalai:bendzinas, bendzinas/dujos

Problema/klausimas:noreciau jusu pagalbos patarent del BMW 5. noreciau 2.0 ar 2.3 ltr motoru,kad butu,benzinas ar benzinas /dujos. mano klausimai butu tokie:
1 kuris variklis geresnis?
2 kuris ekonomiskesnis?
3 kuris su dujomis geriau bendrauja?
4 i ka reikia atkreipti demesi labiausiai perkant toki automobili,kad nenusipirkti klamo?
ačiū uz atsakimus :D


Jei nori ekonomint tai geriau nepirk BMW, nebent su 530d variantu galetum 'ekonomint' lyginant su kitais 5er varikliais.


Paskutinį kartą redagavo Aligator 22 Geg 2009, 14:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai kaip tik raso 2.5, o yra 2.3 :D nu neesme... va del ekonomikos tikrai pritariu, tiek del ne bmw, tiek del dyzelio :) bedos tos dujos... (ir nereik, ka cia sneki ir t.t., nes cia kam gerai veikia su dujom, tokiu vienetai).

o jei jau nusprendes pirkt 2.0-2.3, tai pirk 2.3, kaip 5er 2.0 gali buti mazai :) (cia kaip kam ko reikia).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
patarsiu taip, pirkt masina, o ne varikli... del ekonomiskumo tai manau bus panasiai, nors 2ltr tikrai bus ekonomiskesnis, o kas ten pasakoja kad 2 ir 2,8 ryja ta pati, tai tegul savo bobutem pasakoja... del duju irgi... jei teisingai ir mokancio zmogaus idetos vazinesi ir problemu nebus :wink:
pvz. E34 M50B20 ~3 metai su dujom I kartos jokiu problemu tik, kad sanaudos didesnes nei IV kartos dujos
E39 M52B20 ~20.000km ant duju, vaziuoju ir dziaugiuosi, sanaudos trasoj apie 9ltr/100km, mieste 13-14ltr/100km :)
vienu zodziu susirandi patinkanti E39, perki ir vazineji :wink:


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.18
Amžius:
42
Pranešimai:
246
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525
Skype:
riegers1
Aligator rašė:
Jei nori ekonomint tai geriau nepirk BMW, nebent su 530d variantu galetum 'ekonomint' lyginant su kitais 5er varikliais.


Kolega, kuo paremti tokie teiginiai? Koki modeli pats vairuoji, jei tai apskritai BMW, juo lab dyzelis.... Turiu M57 2.5d ir kazkodel manau, kad jis niekuom neprastesnis uz 3.0d (apie trauka nekalbu, bet man ir 120Kw sociai). Kas ka nori, tas ta tegu mano, bet maniskis automatas su 235/45/17 Vilniaus mieste telpa i 8.5 ltr/100. Vaziuoju kamsciuose, vaziuoju daug ir ivairiomis apsukomis. Nesu tikras, bet manau, jog 3.0d daugiau niamniuoja :) PEACE


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.18
Amžius:
42
Pranešimai:
246
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525
Skype:
riegers1
Temos autoriui: neziurek tiesiogiai i kubatura, nes jei mazesnis, tai dar nereiskia, kad ekonomiskesnis. 520 nusipirksi ir niekam po to neparduosi... Prasau nesukapoti uz tai, bet gal geriau jamk 525 (141Kw) arba 528 ir bus ramu - nors vaziuos normaliai, o ir sanaudos +/- tokios pat


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
del pardavimo tai parduos be problemu, 2.3 aisq geriau nei 2l sanaudos tospacios, ir toki jei pirkciau tai tik mechanika, butu ekonomiskas ir galingas, dujos irgi gerai veikia jei pas meistra dedi o ne garazini kuris jama tapati, o dirba savamoksliskai. uz kokia kaina ieskai to bmw ? pazystamas anglus varineja, perdaro ir parduoda tokius, jei nori pats susirask angla ir vaira pakeisk bus dar pigiau, pvz 2002m kokie 16k litu kainuos. priklauso nuo bukles, komplektacijos ir t.t del regitros tai gali nebijot viskas sutvarkoma ir ne vienas jau kelis metus su jais vaziuoja

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 20:32 
  
 
 
all in music rašė:
tai kaip tik raso 2.5, o yra 2.3 :D nu neesme... va del ekonomikos tikrai pritariu, tiek del ne bmw, tiek del dyzelio :) bedos tos dujos... (ir nereik, ka cia sneki ir t.t., nes cia kam gerai veikia su dujom, tokiu vienetai).

o jei jau nusprendes pirkt 2.0-2.3, tai pirk 2.3, kaip 5er 2.0 gali buti mazai :) (cia kaip kam ko reikia).

dujos nera labai blogai,va kaune jei nori pamirst duju problema dekis propane,nes maciau latvis su sl mersu dejos dujas,beto tie du hameriai kurie laksto kaune vieno is jo numeriai Latino taip pat detos dujos propane,tevai dejo propane-no problem,o as paeksperimenatavau kitur,tai db turiu nerealia galvos skausma,cia ne raklama,o tiesiog sakau kaip yra [-X


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.22
Pranešimai:
7
as dujas galvoju deti tiesioginio ipurskimo,kad kuo maziau butu problemu,tik va nezinau kas geriau 2.0 ar 2.3.
dyzelis geras kiek zinau tik530 525tds ne ka.... tai net nezinau nei ka daryt nei ka sakyt.patarkit kaip geriau.....lycnu pinigu nlb turiu remontam ir kitokiem marazmam,norisi kazko normalesnio


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.05
Amžius:
33
Pranešimai:
346
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e60 530d
ex: E39 520i
riegers rašė:

Kolega, kuo paremti tokie teiginiai? Koki modeli pats vairuoji, jei tai apskritai BMW, juo lab dyzelis.... Turiu M57 2.5d ir kazkodel manau, kad jis niekuom neprastesnis uz 3.0d (apie trauka nekalbu, bet man ir 120Kw sociai). Kas ka nori, tas ta tegu mano, bet maniskis automatas su 235/45/17 Vilniaus mieste telpa i 8.5 ltr/100. Vaziuoju kamsciuose, vaziuoju daug ir ivairiomis apsukomis. Nesu tikras, bet manau, jog 3.0d daugiau niamniuoja :) PEACE

Kolega, 530d gal truputi daugiau niamniuoja, bet ekonomiskumo ir galios santykiu vistiek 530d > 525d. Nu nebent tas 1l+ zmogui daug reiskia ir nekreipiama demesio i smagesni vaziavima.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.28
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530 03'
E39 523 96'

ex E34 525 89'
Atsakant i klausima del bmw pasirinkimo.
Pats palygint visai neseniai (rudeny) lygiai taip pat sukau sau galva ka pasirinkt kandidatai buvo 523 528 530d. I 520 visai neziurejau nes dar e-34'u laikais draugas turejo 2,0 o as 2,5 125kw (neplyta) skirtumas tikrai buvo akivaizdus, visai kitokia dinamika, ekonomija labai panasi nes 2,0 daugiau spausi kad vaziuotu o su 2,5 zymiai lengviau apsukas ir greity renka. Aisku e-39 2,0 bus jau 110kw skirtumas gal ir mazesnis bet tikrai yra.

Taigi jei benza 523 ar 528 manau nesvarbu koki rasi geresnes bukles toky ir imk, taciau kaip taisykle 2,8 labiau pavarge buvo kai as ieskojau. Taip pat kaip 328 gera rast - lygu mirties nuosprendy pasirasyt...

Jei ziurint i 530d tai manau kaip min. reik turet 20klt nes uz maziau ne kazin ka gero rasi. Bus uzjoti neblogai. Plius jei jau 530d tai iskart ziuret i 141kw o ne 135kw, tad kaina dar kyla....

As paemiau 523 vid sanaudos 9ltr -100km (su baku 70ltr - apie800km bandyta istisai nuo pirkimo) Mieste labai daug nesimalu, bet tenka. Apie dujas kol kas net negalvoju, patenkintas pasirinkimu ir tu 125kw man uztenka.

Butinai paskaityk 5/er skiltyje kuro sanaudas daryk isvadas ir pirk.

cia tik mano asmenine nuomone, kiti gal kitaip galvoja.

_________________
BMW - BE MY WIFE


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
moliugas rašė:
as dujas galvoju deti tiesioginio ipurskimo,kad kuo maziau butu problemu,tik va nezinau kas geriau 2.0 ar 2.3.
dyzelis geras kiek zinau tik530 525tds ne ka.... tai net nezinau nei ka daryt nei ka sakyt.patarkit kaip geriau.....lycnu pinigu nlb turiu remontam ir kitokiem marazmam,norisi kazko normalesnio

Tikrai geriau 523 (variklio kubatura 2.5) su mechanine deze, reik duju dek dujas, jai tvarkinga masina nusipirksi ir dujas gerai ydes, tai kazkokiu problemu ir nebus, o kur jas det ar garaze, ar kieme, ar pilyje skirtumo nera... svarbu ne kur des, o kaip sudes.
Pas 2.0 gale stabdziai neventiliuojami, nors tiesa nezinau kaip pas 2.5, katalizatorius vienas, apiplovimo skyscio bakelis 4l, uzuot 6l pas 2.8 (turbut ir pas 2.5), yra ir daugiau suekonomintu vietu, tai čia kaip paziuresi, stabdziai silpnesni, bet naujus diskus pigiau nupirkt iseina. Siaip tas 2.0 nera toks labai jau silpnas, pirmu begiu ratus suka gan neblogai :) Bet sau 2.0 tikrai nepirkciau, kuro skirtumo tarp 2,5 nepajausi, o vazevimo skirtuma tikrai pajausi.
Ale nors jai papultu 2,0 uz gera kaina puikaus stovio ir ne visai plikas...


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.28
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530 03'
E39 523 96'

ex E34 525 89'
tai kad dazniausiai 2,0 ir buna plikas :(

_________________
BMW - BE MY WIFE


StandartinėParašytas: 22 Geg 2009, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
darom totalizatoriu :) as statau uz tai kad autorius nenusipirks bmw... kaip as mitsu forume viska suzinojau apie 3G eclipsa ir nusipirkau... bmw :D
na dyzeliukai VS. benzininiai... pirmieji buna kaip taisykle daugiau pravaziave. remontas brangesnis. ant kuro nebent pataupysi kazkiek. bet sakei remontui nelabai turesi, tai imciau benzina 2.5/2.8 motoru :idea:

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery