Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 13:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Oro sklende matuoja oro srauta, o ne deguonies kieki. Kiek ipilti benzino, kad misinys butu atitinkamo riebumo jau reguliuoja LZ. Kuo oras siltesnis tuo jis retesnis, atveses tankesnis. Daugiau deguonies, daugiau ir degalu reikia.

Kazkas paminejo AZOTA, kad azotas gerai saldo, del to ir masina gerai traukia. Deja, bet cia nesamone, su azoto masina tikriausiai isvis nevaziuos. Azoto suboksidas, jau cia kitas reikalas,
nes jis turi 2 deguonies atomus.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Linius rašė:
Kazkas paminejo AZOTA, kad azotas gerai saldo, del to ir masina gerai traukia. Deja, bet cia nesamone, su azoto masina tikriausiai isvis nevaziuos. Azoto suboksidas, jau cia kitas reikalas, nes jis turi 2 deguonies atomus.

Azotas nepatenka į degimo kamerą. Juo šaldo, pvz, tarp. oro aušintuvus. Per dragus mėgstamas bajeris ;)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
G3D45 rašė:
Tai gal ne masę, o tūrį? Nes jei masę, tuomet koks skirtumas ko paimti (kilogramą pūkų ar kilogramą vinių) :)


Kaip tik mase. Turi/srauta matuoja senesnes matuokles ant M20/M30 varikliu. Prie ko cia tos vinys ir pukai nesupratau. Variklis viniu nesiurbia... :wink:

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Dynamo rašė:
Kazin. Osm nematuoja oro tankio manau. Mano teorija: kai siltas oras patenka i cilindrus, tai jo nepatenka tiek daug, kiek galetu patekti salto oro, nes cilindro turis ribotas. Manau as teisus:P


As ir nesakau, kad matuoja oro tanki. As sakau kad matuoja oro mase. O pats supratai ka parasei ir kuo tai skiriasi nuo mano paaiskinimo. Siaip ta pati ir sakau, didesne oro mase patenka i cilindrus kai oras saltas, prie to paties ipurskiama kazkiek daugiau kuro ir gaunam kazkiek padidejusi galinguma...

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Hellscream rašė:
Prie ko cia tos vinys ir pukai nesupratau. Variklis viniu nesiurbia... :wink:

Yra toks pradinių klasių uždavinys - kas sunkiau. Turėjau omenyje, kad sistema imdama tik tūrį, nesigaudys ar tai šaltas, ar tai šiltas oras.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Linius rašė:
Oro sklende matuoja oro srauta, o ne deguonies kieki. Kiek ipilti benzino, kad misinys butu atitinkamo riebumo jau reguliuoja LZ.


LZ tik patikslina misinio riebuma, jei tas buna pernelyg riebus ar atvirksciai. Pagrindine informacija turi eit is matuokles, nes pagal oro mase yra pilamas benzas. Kompas pagal LZ parodymus tik inesa korekcijas, nes vien pagal matuokle nepasieksi tokios precizikos.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
G3D45 rašė:
Yra toks pradinių klasių uždavinys - kas sunkiau. Turėjau omenyje, kad sistema imdama tik tūrį, nesigaudys ar tai šaltas, ar tai šiltas oras.


Tai prie ko cia tas turis? Kalbam gi apie mase. O kai imam mase, tai jau visiskai nesvarbu kokia yra temperatura. 1 kg oro ir prie +30 ir prie -60 lieka 1 kg oro.
Skirtumas atsiranda tada, kai imam oro turi. Pvz. senesniu BMW varikliu (M20, M30 ir t.t.) matuokles matuoja oro turi ir kiek zinau inesa korekcijas pagal oro temperaturos davikli, kas vis tiek nera labai tikslu. Naujesniu BMW varikliu (nuo M50 ir toliau) matuoja oro mase ir jiems yra vienodai kokia ta temperatura. Matuokle iskarto duoda informacija apie mase, o ne turi.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
361
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
Turejau Toyota Celica GTS su kuginiu "sportiniu" oro filtru, bet ne salto oro paemimo sistema, o tiesiog su trumpu vamzdziu. Tai pradzioj sukau ant dyno stendo paprastai su uzdarytu kapotu, tai tas oro filtras siurbe silta ora nuo varikliu. Paskui ta vamzdi palenkiau kad jis butu iskiles virs variklio ir sukau su atidarytu kapotu, kad saltesni ora gaudytu, tai prisukau +3AG daugiau.
Draugas suko Honda civic type-r pries idedant salto oro sistema ir po, tai dabar neprisimenu tiksliai, bet kazkas apie +7AG lygtai prisuko, nepamenu tiksliai.

O del teorijos, tai as bent jau manau taip:
sildomas oras (kaip ir kitos dujos) pleciasi, darosi lengvesnis, t.y. reteja - deguonies, azoto (ir kas ten dar sudaro musu ora) molekules tolsta viena nuo kitos. Saltesnis oras atvirksciai - yra labiau koncentruotas, t.y. molekules yra arciau viena kitos. Kitaip tariant vienas litras saltesnio oro yra "kokybiskesnis" nei vienas litras siltesnio oro, t.y. ten yra daugiau deguonies bei kitu molekuliu. Tai jeigu i degimo kamera patenka tam tikras maksimalus oro kiekis, kuris gali tilpti laisvame likusiame degimo kameros TURYJE, tai kuo oras bus saltesnis, tuo jis bus "kokybiskesnis". Jeigu klystu, tai pataisykit, nes senai besimokiau fizikos ir chemijos :)

_________________
Jeigu yra pirmadienio rytas - neišvengiamai bus ir penktadienio vakaras...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Linius rašė:
Oro sklende matuoja oro srauta, o ne deguonies kieki. Kiek ipilti benzino, kad misinys butu atitinkamo riebumo jau reguliuoja LZ. Kuo oras siltesnis tuo jis retesnis, atveses tankesnis. Daugiau deguonies, daugiau ir degalu reikia.


Naujesniuose varikliuose yra matuojamas isiurbiamo oro kiekis kartu su isurbiamo oro temperatura.
O kas del sportiniu filtru tai jie dazniausiai montuojami atviri po kapotu ir nera apsaugoti nuo karsto oro skleidziamo karsto variklio del to ju naudingumas ne visada pranoksta orginalius filtrus. Jei sportini filtra montuoti tai tik dengta arba atskirta nuo variklio karsto oro. Geriausis varijantas patubdyti sportini filtra uz varikliaus skyriaus ribu.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Arunas B rašė:
Naujesniuose varikliuose yra matuojamas isiurbiamo oro kiekis kartu su isurbiamo oro temperatura.
O kas del sportiniu filtru tai jie dazniausiai montuojami atviri po kapotu ir nera apsaugoti nuo karsto oro skleidziamo karsto variklio del to ju naudingumas ne visada pranoksta orginalius filtrus. Jei sportini filtra montuoti tai tik dengta arba atskirta nuo variklio karsto oro. Geriausis varijantas patubdyti sportini filtra uz varikliaus skyriaus ribu.

Kaip ir pieva ;)
Nėra tikslo dėti kūginį filtra, neatskyrus jo nuo variklio.


Prikabinti failai:
d632_12.JPG
d632_12.JPG [ 40.41 KiB | Peržiūrėta 5185 kartus(ų) ]

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
yra matuokles, kurios ir temperatura matuoja praeinamo oro. kur nera to, yra oro temperaturos davikliai itaisyti i isiurbimo kolektoriu. kompas lygina skirtuma tarp variklio temperaturos ir oro termperaturos, tuo reguliuoja kuro misini ir net "taiminga".
yra temu uzsienio forumuose, kaip atjungdavo termostata, kuris yra i oro filtra itaisytas, kad isgauti papildomus kelis arkliukus, bet cia ne musu orams, o California ir pan...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Rolandas rašė:
Kaip ir pieva ;)
Nėra tikslo dėti kūginį filtra, neatskyrus jo nuo variklio.




Tai jis taip ir sako, gal ne taip supratai ji. Isiskaityk ka jis parase ;)


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
fructazz rašė:
Kaip ir pieva ;)
Nėra tikslo dėti kūginį filtra, neatskyrus jo nuo variklio.



Matomai kad zmogus ta sakini ne iki galo perskaite ;)


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 18 Rgs 2008, 22:17. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Arunas B rašė:

Matomai kad zmogus ta sakini ne iki galo perskaite ;)




Sumaisiai cituodamas, kas ka sako :D


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.21
Amžius:
42
Pranešimai:
66
Miestas:
Pfullendorf
Automobiliai:
bmw E34 520i universalas
matuokles matuoja mase "Luftmassenmesser=oro mases matuoklis"
1.senos matuokles vaikia varzos principu,taigi nuo oro temperaturos keiciasi varza=matuokles matuoja isiurbiamo oro temperatura uz filtro.
2 turio jos nematuoja,nes jai variklis 2 litru jis ir liks dvieju litru (buna ir issimciu,bet ne pas bmw!)
3 oro temperatura yra svarbi,paemi salto oro litra ir silto,saltas sunkenis (juk priesingu atveju oro balionai neskraidytu)
4 naujesnes apytiksliai nuo 1995m matuokles matuoja netgi automobilio buvimo vietos auksti juros lygio atzvilgiu,kalnuose oras saltenis,bet jis retesnis=kuo auksciau tuo mazesnis slegis,taigi matuokle matuoja ir oro slegi.
5 del didesniu kuro sanaudu ziema,tai netik isiurbiamo oro pasekmes,saltis veikia visa automobili,bet saltas oras padidina kuro sanaudas,bet tai tik mililitru skirtumas.
6 sportinis filtras isvalo taip pat kokybiskai,tik ji reikia keisti daug dazniau,ir ju kainos nelabai jau mazesnes.
7 gamintojai nededa sportiniu filtru,nes varikliai tampa triuksmingesni,ir per mazi serviso intervalai,bei reikalauja daugiau prieziuros.

na o kaip veikia LZ labai paprastai,kaip ir matuokle varzos principu ir jis veikia tik kai jis yra isiles iki darbines temperaturos,ir neperkaites,jis duoda kompui info apie esamu ismatamuju duju bukle. LZ tikslas sumazinti nuodingu ismatamuju duju kieki.

kas lemia ipurskiamo kuro kieki visko neisvardinsiu,svarbiausi,variklio apsukos,gazo padetis,oro temperatura ir jo kiekis bei jo tankis,variklio temperatura,LZ bei milijonai visokiu kitu fiziniai ir scheminiai veiksmai....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery