Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Gru 2024, 05:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Rekes:

Varzto - M10x50 (berods taip, 10mm skersmens, 50mm ilgio)
Verzles M10 bei poverzles 10mm;


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Varztas
IMG_1454.jpg
IMG_1454.jpg [ 102.96 KiB | Peržiūrėta 10967 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Tada lendame prie pedalus ir ties sankabos pedalu yra isukta "zagluske" (plastmasinis varztas su guma) - isukame ji kryzminio (+) atsuktuvo pagalba.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Isukame "zagluske"
IMG_1440.jpg
IMG_1440.jpg [ 90.03 KiB | Peržiūrėta 10952 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Is anksto reiketu pasiziureti kada mazdaug kabinasi sankaba atleidinejant pedala. Tada issukame varzta ir bandome kokia lieka pedalo eiga. Pasireguliuojame toki auksti kad sankaba kabintu (automobilis pradetu judeti) atleidus pedala mazdaug 1.5-2cm (na cia jau patys asmeniskai turite bandyti).

Atrade tinkama auksti, poverzle sukame i priesinga puse kad prisiverztu varstas.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Isukame varzta ir reguliuojame auksti.
IMG_1455.jpg
IMG_1455.jpg [ 119.34 KiB | Peržiūrėta 10956 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Tada reiketu varzto "galvute" apvynioti iziolecija ar uzdeti kokia guma kad nebutu tokio ikiraus stuksejimo kiekviena karta ismynus sankabos pedala.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Apvyniojam varzta izioliacija.
IMG_1456.jpg
IMG_1456.jpg [ 115.11 KiB | Peržiūrėta 10937 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Na ka, liko tik lekti i trasa ir isbandyti. Turetumet pastebeti kaip greiciau vysta pavaru perjungimas.

P.S. Liko tik isideti Z3 pavaru perjungimo svirty... :lol:


StandartinėParašytas: 12 Kov 2007, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
nieko ten deti nereikia ;)

Paveikslėlis


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery