Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
36
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39, 530d, 200m2
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai: 2002
Variklis: 3.0
Degalai: dyzelinas

Problema/klausimas: sveiki gyvi, gal kam teko susidurti, ar siaip zinot, zodziu uzvedus (nera skirtumo silta ar salta) ir ijungus atbuline pavara, variklis pradeda riaumoti, ijungus kita, norma. deze automatas.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ka turi omenyje sakydamas riaumoti? Uzkyla apsukos ar tiesiog garsiai pradeda variklis dirbti, gal garasas atsiranda toks kaip duslintuvas prakiures?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
36
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39, 530d, 200m2
jo, butent. siaip labai tyliai dirba, kiti net klausia, ar dyzelis
o dabar uzejo, kai traktorius


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Greiciausiai du dalykai. Nuplysusi arba nuplyse variklio pagalves ir ko pasekoje yra itrukkes duslintuvas, arba prie pat turbinos arba ties lanksciomis jungtimis. Kai nuplyse pagalves ijungus atbulini begi variklis pasikreipia ir issizioja itrukes duslintuva del to ir pradeda riaumoti tavo variklis. O duslintuvas suplyso del to kad variklis su suplysusiom pagalvem vaziuojant vartosi i sonus ir drasko duslintuva nes jis ko ne vienintelis atsvaras kuris prilaiko varikli vietoje kai nuplyse pagalves.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
36
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39, 530d, 200m2
bet siandien buvau ant dobes pas meistriuka, ziurejo glusaka, sake nera nieko jam, idealus. net aws kai ijungiu atbulini kokiu 3-4 kartus, tas garsas man dingsta, tiksliau sumazeja iki tokio, kurio kiti negirdi, ir sako normaliai :) pagalves keisti daug reikalo yra?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 03:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Reik normaliai kad kas apziuretu ta tavo masina. Stebuklu nebuna. Mes irgi ne ekstrasensai kad nustaytume gedimus tik prie kerano sededami. Pasakiau pagrindinius dalykus ka reik ziureti. Pagalve pakeisti kaires puses lengva, desines truputi sudetingiau. Bet preskeiciant reikai rasti priezasti del ko tai vyksta.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2010, 04:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
36
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39, 530d, 200m2
na didelis dekuj, ryt bandysiu i bmw centra, kad paziuretu kas ten yra.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2010, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
o uzgesinant nesubilda? Ijunges R pabandyk nuspausti stabdi ir svelniai duoti gazo. Jei garsas pastipres tai bus nuejusi vairuotojo puses pagalve.


StandartinėParašytas: 31 Gru 2010, 04:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
36
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39, 530d, 200m2
na, kai uzgesinu, tai kazko truputi kaip ir susipurto variklis. ryt pameginsiu su stabdziu kaip sakei, bet dabar lyg ir praejo, tai vel uzeina tas pats.....visi meistrai uzsieme, sake tik po svenciu, kai prasiblaivys :D


StandartinėParašytas: 31 Gru 2010, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
suplysusios pagalves jau ne naujiena pas tuos dyzelius, minejo cia vienas kad uztenka truputi kurnors atsidauzti ir plysta, nauja pagalve 200-300lt ten jos dvi, skiriasi kaire ir desine, gali koki pazystama pasikviesti kad suemes gerai uz variklio ji pavartytu, o tu su geru prozektorium ziurek i pagalve, turetu matytis jei plysusi, beto jei tepaluota tai turbut jau prakiuro nes jos tepalines buna, tai yra tepalas ir spiruokle vidui ar kazkas tokio, ir jos kartais is vidaus isplysta kad is isvaizdos nesuprasi, atrodo kaip gera :) dar buna kad variklis pasvyra jei kokia plysusi, kad pakeisti yra truputi reikalu, reikia varikli truputi pakelti dar lyg virsui nuardyti plastmasiu kad butu kur kelti

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery