Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Gru 2010, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: M62b44
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
Kalba eina apie M62b44, t.y. ta kuris buvo gaminamas nuo 96m iki 98metu 09men. na žodžiu be vanos'u.
bet žiūrint pagal katalogą, dar ir šitas variklis yra skirstomas į du variantus, pagal pagaminimo metus, t.y. į ... - 97/09 ir 97/09 - 98/09.

1. kuo skyrėsi m62 varikliai pagaminti nuo pat pradžių iki 97/09, ir po to (iki 98/09)? tvirtinimai, ar dar kažkas kitaip? kas netiktų, dedant 97metų motorą į 96metų mašiną?
2. kuo skiriasi europinių (LHD) variantų ir angliškų (RHD) variantų m62 varikliai? galima įdėt tokį motorą į europini modelį iš angliško ar ne?

p.s. dėl anglišku variantu, tai esu skaitęs, kad ten starteris kitoj pusėj nei europinio? taip?
tai starterio i kita puse perdėt neįmanoma? jeigu starteris lieka kairėj pusėj, tai jis kliūna kam nors (pvz, vairo kolonėlei)?

ačiū, laukiu nuomonių =D>


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 02:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Negi variklis subyrejo? :|


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 03:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
pirma karta girdziu kad is anglo variklis netiktu i europini :) del tu metu tai gal alusil ir nikasil bei dar koks s skirias

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Is anglo variklis tikrai tinka, skiresi tik ismetimo kolektoriai, o paskiau dar nuo feislifto nesiskire? Nes anie kazkodel labai brangus :roll:


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
DiMoN rašė:
Negi variklis subyrejo? :|


ne.. masina vaziuoja, kaip vaziavus, bet atsakymas slypi sioje temoje: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=88550&st=0&sk=t&sd=a

na esme tame, kad ten konstruojant motora buvo surenkama ant senu tarpiniu+hermetiko, tai dabar pradejo leist tepala per apatini grandines dangteli - negausiai, bet leidzia. todel tektu tvarkyt, o tai gan nemazas darbas, plius irgi kainuoja naujos tarpines. o kadangi sitas motoras be vanusu nera brangus (nepalygint su tuo vanusiniu, po 98/09), tai manau bus zymiai paprasciau ir naudingiau pakeist visa plika motora.
cia toks neskubus darbas, bet planuojamas ateinanciai vasarai :)

Paveikslėlis
nusivalau ir kiek padirbejus varikliui vel ten pasimato sviezio tepalo..siaip ant zemes kaip ir nelasa (na ta variklio apsauga tai buna prisinesusi tepalo/purvo misinio)


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 14 Gru 2010, 13:53. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
sanimda rašė:
pirma karta girdziu kad is anglo variklis netiktu i europini :) del tu metu tai gal alusil ir nikasil bei dar koks s skirias


dabar greit neradau, bet paieskosiu temos, kur zmogus norejo keist x5 motora, ir ten kazkas rase, kad yra problemu dedant angla..
beje m62 nikasiliniai galutinai baigti gaminti 97/03, o tai reiskia skirtumas ne tame, ka rodo katalogas.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Xolen rašė:
Is anglo variklis tikrai tinka, skiresi tik ismetimo kolektoriai, o paskiau dar nuo feislifto nesiskire? Nes anie kazkodel labai brangus :roll:


kaip ir minejau, esu girdejes, jog pas anglus starteris kitoj pusej..cia teisybe?
va pridedu foto, pas mane vaizdelis butu toks:
Paveikslėlis

o angliskame, tai ziurint is cia turbut starteris kairej pusej islenda?

nu pvz greiciu dezej tai yra abiejose pusese isemimai starteriui, tai ten jau galima teigt kad greiciu deze nesiskiria, o cia tai :roll:
Paveikslėlis

p.s. jei ten apie motora, tai jis ne nuo facelifto, bet nuo 98/09 ejo kitoks, t.y. su vanos'ais ir tas tikrai laaabai brangus - matyt byra daznai.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
kadangi apie ta skirtuma kalba ejo kitam forume, tai nuorodos gal nemesiu - paskui dar isizeis kas nors :D

bet va cituoju zmogu (vienas postas is temos apie m62tub44 variklio (is E38/E39) pritaikyma i x5):
"pats toky projekta dariausi savo x5, pirkau E38 varikli ir prisitaikiau x5, yra proglemu siektiek bet issprendziama. karteris netinka,, tepalo pompa, tepalo pompos grandine per ilga, alsuokli reikia naikint ir uzglusint galvoj skyle, jei perki is anlo varikli, reikia grest kitoj pusei skyle starterio, na vienu zodziu yra kas veikt. bet viskas pasidaro. ....."

na jeigu ji ten paprastai prasigrezia ir daugiau nebuna jokiu neatitikimu, tai kaip ir no problem.. ta kairej uzdengt graziai galima, o starteri pastatyt i desine, kaip priklauso :?:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery