Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 15:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Geg 2010, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:m52b28
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: Taigi pradedu istorija nuo pat pradziu:
Ivykis Nr.1 Praeita vasara viena karsta diena vaziuojant tiesiog akyse pradejo kaisti variklis(greitis nedidelis). Atsidarius kapota matesi, kad sistemoi susidares didziulis slegis, antifrizas sukiles iki bakelio virsaus ir netgi bando verztis, atsukus dangteli siek tiek antifrizo isbego, bet taip ir pasiliko iki virsaus, bestovint ir galvojant ka daryt, antifrizo lygis nukrito staiga, itariau kad stringa termostatas, termostatas buvo pakeistas ir tam kartui lyg ir susitvarke.
Ivykis Nr.2 Velyvas ruduo, vaziuojant variklis uzkilo iki darbines temperaturos, bet salone buvo itartinai salta(visiskai nesilde), itariau kad elektromagnetai uzstrige. Bet vaziuojant namo, staiga pradejo kilti temperatura, sustojus ir atsidarius kapota vel taspats(slegis). Na bet kadangi nesilde tai itariau vandens pompa, isemus pompa ji buvo dar originali, klibejo, bet sparnuote dar buvo vietoj. Pakeitus pompa lyg ir viskas susitvarke ir visa ziema pravazinejau be problemu.
Ivykis Nr.3 Pries keleta savaiciu bevaziuojant kaune vel salono nebesildo, nors variklis darbines temperaturos. Atsidarius kapota vel slegis, net siektiek sutrukes termostato korpusas. Atsukus nuorinimo varzta ant radijatoriaus prasidejo dumu sou, antifrizas garais vare per nuorinimo varzta gal kokias geras 5min, tada kai per garus jau galejau matyti radijatoriu pradejau pilti antifriza, supyliau apie 5LTR!!!. Itariau, kad galbut blogai nuorinta po pompos keitimo, tik kiekis nelogiskas siektiek. Porai savaiciu buvo viskas tvarkoje.
Ivykis Nr.4 Siandien, atvykus i kauna, islipes is masinos pastebejau siektiek garu is po kapoto, pagalvojau, kad ant radiatoriaus uztisko vandens ar panasiai. Bet nuvaziavus i darba del visa ko nusprendziau atsidaryt kapota ir paziuret. Atsidarius kapota buvau nemaloniai nustebintas, vel slegis sistemoj, atsukus nuorinimo varzta prasidejo dumu sou kaip ir paskutini karta, vel supyliau apie 5ltr antifrizo.

Kito varianto jau nesugalvoju kaip tik, kad galvos tarpine pramusta ir varo kompresija i ausinimo sistema. Man idomu kur tokie kosminiai kiekiai antifrizo prapuola, realiai apziurejus nesimato, kad ji kazkur leistu lauk, langai salone riebalais neaptraukti, tai peciukas irgi atkrenta. Paieskoje bandziau ieskoti, bet nieko konkreciai tokio kaip pas mane neradau. Kokie butu patarimai is jusu puses, lupt galva lauk ar dar kazko kito ieskot?

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 10 Geg 2010, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Pranešimai:
1180
Automobiliai:
X5 V8
nieko nelupi.man buvo vos ne taip pat praita savaite.ziuri sita filmuka ir darai viska pagal jy .gali nedekot,alaus geriau pastatyk
Daug kam kyla problemu su nuorinimu.Isbandziau su savo BMW E39 523 2,5l,viskas puikiai pavyko.
taigi ziurim sita video,ir skaitom tumpa aprasyma.

Cituoti:
Daug kam kyla problemu su nuorinimu.Isbandziau su savo BMW E39 523 2,5l,viskas puikiai pavyko.
taigi ziurim sita video,ir skaitom tumpa aprasyma.

http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc

Pasistatom masina taip,kad priekis butu kuo staciau.

Issisukam du nuorinimo varztus,bei issipletimo bakelio kamsti.

Lipam i masina,jungiam degima[uzvesti masinos nereikia],nustatom auksciausia temperatura,ir maziausia putimo greiti.

Pilam antifriza i bakeli tol,kol jis prades teketi be burbulu per nuorinimo skyle arciau termostato.Tada uzsukam varzta.

Toliau pilam antifriza i bakeli,kol jis pradeda teketi per antraji nuorinimo taska.Kai burbulu lieka minimaliai uzsukame ir antraji varzta.

Bakelyje paliekame antifrizo iki virsaus,uzsukame kamsti.Antifrizo perteklius susinormalizuos pavazinejus.


_________________
They said i should get a 4 cylinder engine to save fuel,so i bought two of them to save double the fuel.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2010, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
visa sita nuorinimo procedura tai galeciau vidury nakties pakeltas pasakyt. lygiai ta pati dariau pries kelta savaiciu vidury gatves uzsivares prieki ant bordiuro auksto gan, nusiorino viskas ok, bet po keletos savaiciu vel milziniskas oro kamstis sistemoj, jis is niekur neatsirado. per 2savaites vos ne 10ltr antifrizo supyliau, cia tikrai ne orinimo problema.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 08:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.26
Amžius:
42
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
vyrai jei tikrai zinot kad gerai nuorinta sistema tai pirmas dalykas kury siulyciau pasikeisti tai antifrizo radiajatoriaus kamsty. Daigtas ne daug kainuoja taciau daug problemu pasalina :)


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
esme, kad ta kamsti pasikeisti tikrai nera problema, tiesiog jei pramusta galvos tarpine tai manau vaziuoti su pramusta tarpine nera geras dalykas. juolabiau, kad nuorinimo faktas atkrenta, juk negalejau vazineti su 2ltr antifrizo sistemoi.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
62
Pranešimai:
68
Miestas:
VILNIUS, Bividiskiu g.5 (Seskine)
Automobiliai:
BMW
KickerT rašė:
vyrai jei tikrai zinot kad gerai nuorinta sistema tai pirmas dalykas kury siulyciau pasikeisti tai antifrizo radiajatoriaus kamsty. Daigtas ne daug kainuoja taciau daug problemu pasalina :)


Tikrai geras pasiulimas, pilnai sutinku. Dauguma net neitaria kiek problemu gali pridariti kamstis 8) .
Taciau yra ir kita problema- tarp nauju radiat. kamsciu buna LABAI daug broko. BMW modeliu - maziau, o tarp kitu modeliu, pvz. VW - 70-80% !! :shock:


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Pranešimai:
1180
Automobiliai:
X5 V8
mdsub rašė:
esme, kad ta kamsti pasikeisti tikrai nera problema, tiesiog jei pramusta galvos tarpine tai manau vaziuoti su pramusta tarpine nera geras dalykas. juolabiau, kad nuorinimo faktas atkrenta, juk negalejau vazineti su 2ltr antifrizo sistemoi.
taip negalejai!s.dabar supyliau apie 10litru,kai pradeda virti jy isvaro lauk,pilk antifryza ir orink kaip filmuke sakau!

_________________
They said i should get a 4 cylinder engine to save fuel,so i bought two of them to save double the fuel.


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
juk sakiau kad orinau, po 2 sav vel lygiai tokspats kamstis. nezinau ar cia koks simptomas, bet pagazavus matosi kaip burbulai kyla is issipletimo bakelio apacios lyg is kokio kolos butelio gazas kiltu.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
45
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
Siulyciau toki varianta del antifrizo dingimo, kai motoras ikaites iki darbines temperaturos ,gazuojant laikyti delna prie glusitelio galo, kad garai eitu i delna, ir paskui palaizyti ,jei saldu, tada bus amen galvutes tarpinei ir antifriza varo i glusiteli ,cia taip ukiskai.


StandartinėParašytas: 12 Geg 2010, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
cia man vienas forumietis pasiule tokia kontora kur ant issipletimo bakelio kazkoki aparata pastato ir ziuri ar nera ismetamumu duju antifrize, taip nustato ar pramusta tarpine. bandysim vaziuot, ziuret

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 12 Geg 2010, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
38
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
o dyzeliukui tds kaip nuorinti ? :roll: pas mane tai tokiu kamsciu nera...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2010, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
mdsub rašė:
cia man vienas forumietis pasiule tokia kontora kur ant issipletimo bakelio kazkoki aparata pastato ir ziuri ar nera ismetamumu duju antifrize, taip nustato ar pramusta tarpine. bandysim vaziuot, ziuret

buna pirkti testai tokie, kur gali ta pati nustatyt. detaliu parduotuvej paklausk.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 14 Geg 2010, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
62
Pranešimai:
68
Miestas:
VILNIUS, Bividiskiu g.5 (Seskine)
Automobiliai:
BMW
mdsub rašė:
cia man vienas forumietis pasiule tokia kontora kur ant issipletimo bakelio kazkoki aparata pastato ir ziuri ar nera ismetamumu duju antifrize, taip nustato ar pramusta tarpine. bandysim vaziuot, ziuret

Naudojamas paprastas duju analizatorius, tiktai matavimo programa kitokia. Kartais ir mes naudojam ausinomo sistemos diagnostikai.
Pries savaite atvaziavo Dodge Staratus is T..... serviso su diagnozu - pramusta tarpine ir del to eina "burbulai" i ausinomo bakeli. Patikrinom dujas, norma. Pamatavom bloko temperatura -85, galvutes -115. Aisku kad problema ausinimo sistemoje o ne pramustos tarpines. Sutvarkem radiat.ventiliatori ir problema buvo ispresta. O zmogui jau buvo verdiktas keisti variklio galvutes tarpine. 8)


StandartinėParašytas: 14 Geg 2010, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Man buvo ta pati problemele, kaltas buvo radiatorius, jis leisdavo labai nezymiai, po masina baluciu nebudavo, trbt viskas lasedavo ant apsaugos. Bet po tu 5 uzkaitinimu, nes ispirmo taip pat keitaliojau visus ausinimo agregatus, net i galva nesove jog radiatorius kiauras, teko tvarkyti galvute :) Po tu perkaitinimu atsirado pozymis: ant laisvu trpt drebejo variklis, meistras nuemes galva pasake jog ausinimo skystis uzpilinejo 5 ir 6 cilindrus. Ziurek, kad tau taip nebutu. Nes cia jau toks nedekingas dalykas, eina sau, tiek nervu sugadines. Uzkaisdavo vis, kai kur nors skubedavau. Uzjauciu :cry:


StandartinėParašytas: 15 Geg 2010, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
na man kazkas tokio yra istikro, atrodo dirba viskas normaliai, ir nei is sio nei is to pasipurto kartais, ant begiu svirties matosi pradeda purtytis. diagnostika rodo kad su varikliu viskas gerai, per live data gal kad kuro truputi perdaug pila vienam taktui.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery