Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 23:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1999
Variklis:3
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:Iskilo man toks klausimas masina stovi tolygiai tikrinu tepala rodo netoli normos minimuma, antra karta ikisu istraukiu ir taip pat gal truputi pakile, kita karta pries istraukdamas matuokle pasukineju ir rodo beveik maximuma, bet kartais matuokle neissitrauke jos nepasukinejus, kai pasukineji rodo visada netoli maximuma, o kai nesukineji arti minimuma.Is kur zinoti kaip is tiesu yra?


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
na kiek tetis mokino, tai tepala reikia tikrinti saltai masinai. Masina turi stoveti lygioje vietoje. Istraukus matuokle ja nuvalyti ir matuoti dar karta. Manau, kad nieko cia mandresnio nesugalvosi... :roll:


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
tai saltai ir matuojama, tik sakau kai pasukineji matuokle ikista visai kita lygi rodo negu ikisi ir istrauki


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
Variklio alyvos lygio tikrinimas:
1. Įsitikinkite, kad automobilis stovi horizontalioje padėtyje.
2. Pakelkite variklio skyriaus gaubtą.
3. Jeigu Jūs tikrinate šilto variklio tepalo lygį, išjunkite variklį ir palaukite kelias minutes (benzininiam varikliui bent 5 minutes), kad alyva subėgtų į karterį. Kai variklis šaltas, tepalo lygį galite tikrinti iš karto.
4. Ištraukite alyvos lygio matuoklį, švariai nuvalykite skudurėliu ir įkiškite jį atgal iki galo.
5. Ištraukite alyvos lygio matuoklį ir patikrinkite alyvos lygį. Lygis turi buti tarp MAX ir MIN žymių. Jei alyvos lygis yra srityje A - tepalo daugiau pilti nereikia, jei B - tepalo galima būtų įpilti (maždaug 0,5 l), jei C - tepalo reikia įpilti apie 1,0 litrą. Visai normalu, kad variklis sunaudoja tepalą. Pagal gamintojo nurodymus, priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir eksploatacinių sąlygų, tepalo sunaudojimas gali siekti iki 1,0 l / 1000 km. Todėl labai svarbu reguliariai tikrinti tepalo lygį. Neperpildykite, nes didesnis alyvos (tepalo) lygis gali sukelti didesnį spaudimą variklyje, kas prives prie jo arba katalizatoriaus gedimo.
ĮSPĖJIMAS. Stenkitės neprisiliesti prie radiatoriaus žarnos kai tikrinate alyvos lygį ar įpilate alyvą, nes ji gali būti pakankamai karšta, kad apsidegintumėte. Naudokite tik rekomenduojamą variklio alyvą.

as tai siltai tikrinu, uzgesinu palaukiu truputi pvz 10min ir tada tikrinu, nes saltai kaip tikrinau kazkada buvo labai daug, nusiurbiau, paskui patikrinau siltam ziuriu truksta, paskui Linius lyg pasake kad reik siltam tikrinti tai dapyliau kiek reikia ir siltam varikliui rodo per viduri

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
ir dar dadesiu pastebejima: bmw reikia super lygiai pastatyti, nes bus bent menkutis nuolydis ir rodys nesamones :) kiek turejau masinu tai ten belekaip pastatai ir jau gali ziureti, o su bmw nifiga :)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jug karteris visiems vienodo principo :}, tepalas irgi taspats ne zele

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Pagal manuala, tepala reik tikrint po 9min, kai uzgesini varikli. Ir aisku auto turi stovet horizontalioje padetyje. :wink:


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
tepalas taspats, karteris taspats, o matuokle skirtingose vietose buna ;) Tevuko merso ir nepamatuosi betkaip, tik masina truputi pakrypus ir jau nesuprasi kiek tepalo, o turiu lanceri, tai ten ant kalnu gali matuoti , pora mm skirtumas, toje pacioje vietoje bmw kai pastatau, tai net neverta kapoto atidarineti: vienaip ivaryta-tepalo virs normos, atbulai - tepalo nera :)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
DiMoN rašė:
Pagal manuala, tepala reik tikrint po 9min, kai uzgesini varikli. Ir aisku auto turi stovet horizontalioje padetyje. :wink:


Butent.
idomu kodel cia dauguma sako, kad reikia tikrinti salta varikli :roll:

Juk tikrai skaiciau, nors dabar neberandu tos vietos manuale, kad reikia tikrint tepalo lygi karstam varikliui, ir palaukus ~10min, po uzgesinimo. Automobilis turi stovet lygioj vietoj.

p.s. pas mane matuojant tepala (m62b44 variklyje) kai jis buna saltas, tarkim rodo puse normos, tai kai karstas iki pat max rodo :D


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Radau:
Paveikslėlis

Galiu ir lietuviskai isverst (jeigu nesijuoksit is mano vertimo :mrgreen: )

1. Pastatykite automobilį į horizontalią padėtį (vietą)
2. Išjunkite variklį, kuris turėtų būti reguliarios derbinės temperatūros.
3. Po daugmaš 5 minučių, ištraukite matuoklę ir nuvalykite ją nemedvilniniu skudurėliiu, popierium ar kažkuo panašaus.
4. Atsargiai ikiškite matuoklę i vamzdelį iki pat galo, tada ištraukite jį vėl.
5. Tepalo lygis turi būtų tarp dvieju žymių ant matuoklio :D

Kaip ir kuro sanaudos, taip ir tepalo sanaudos, priklauso nuo vairavimo stiliaus ir variklio darbo režimo :D


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 04 Lap 2009, 23:59. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
labai jau jus cia pedantiski :mrgreen:


StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
na cia norejau irodyt, kad tepala reikia matuot karstam varikliui, o ne saltam :mrgreen:


StandartinėParašytas: 05 Lap 2009, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
nepykit,bet tema tai juoka kelianti, toks jausmas,kad tepalus pasitikrinti reikia vos ne aukstojo mokslo :mrgreen: ...o dar juokingiau,kad autorius ikises matuole dar ja sukineja...tai siulau pasukineti, papusti ora pro uzpilimo propke ir pan.turbut dar kitaip rodys :wink:


StandartinėParašytas: 05 Lap 2009, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
:mrgreen: :mrgreen:
aukstojo nereikia, bet esme tokia, kad tepala reiktu matuot darbines temp. varikliui, nes salto ir darbines temp. variklio tepalo padorymai skiriasi (gal mazesniu varikliu ir maziau skiriasi, bet skiriasi), manau kad neveltui rasoma tikrinti telapo lygi kai variklis darbines temp.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2009, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
na nemanau,jog silto ir salto variklio tepalo lygis galis skirtis katastrofiskai (saltas-zemiau minimu,karstas-daugiau max)...netikiu,kad is 6.0ltr 3.0d (minimumo) variklyje karstam pasidaro 7 ir daugiau (virs max)....norma varyklyje raso 6.5


Paskutinį kartą redagavo egiuxxxxx 05 Lap 2009, 01:09. Iš viso redaguota 3 kartus.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery