Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 16:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 294 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Geg 2009, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Isemiau sklendes taip kaip kolega aprase. Trauka, dinamiskumas tikrai nenukentejo. Iskart pralekiau, jokio skirtumo. del kuro sanaudu bus aiskiau veliau..


StandartinėParašytas: 29 Geg 2009, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
241
Miestas:
Siauliai - Kursenai
Automobiliai:
EX.E36 316i Sedanas M40 91-92
Jeep Cherokee 4.0L 88m.
E46 320d Touring 2003 facelift
EX.E46 316i Sedanas 99
E53 3.0d 2004 facelift
Na ka galiu pasakyti, sanaudos lyg ir tospacios varikliukas dirba graziai,bet kazkaip trauka tai biskuti sumazejo,anksciau nuo 2000 rmp raudavo labai stipriai,dabar truputi silpniau,bet kai pagalvoji jau geriau silpniau,bet tegul nebuna tu prakeiktuju sklendziu. Pasirodo buwo 7 voztuvai linke is po tos sklendes ikritimo. :(
Jei 320D 110 kw tai sklendes bus,nebent jau atlikta operacija Y :D
Cia radau visa darbu eiga kaip tuom sklendem atsikratyti

http://forums.e60.net/lofiversion/index.php/t70452.html

_________________
BMW = Power


Paskutinį kartą redagavo Wirusss 30 Geg 2009, 14:56. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Skelndziu pasalinimo procedura aprasyta cia su iliustracijomis: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
Aprasyme naudojami nauji aliuminiai kamsciai, bet vietoje ju labai lengvai galima panaudoti senus. Reik paprasciausiai suspaudus uz sklendes spaustuve nupjauti su metalo pjukleliu sklendes asele ir praplovus plastmasini sklendes laikikli benzine ar siaip kokiam nur nuriebalintojuje isukti m5 varsteli is laukines puses, pries sukant ta varsteli sutepkit hermetiku.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 12 Sau 2010, 02:17. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Pirmas pozymis kad problemos gali kilti su sklendem - tai pradeda leisti tepaliukus (kurie nori ar nenori bet pro turbina praleidzia siek tiek ir susimaiso su paduodamu oru) per sklendziu aseles (nes jos buna padilusios) ir tada po truputi slampa visas variklio blokas. Nera taip tragiska, bet kai visas variklis blizga lyg naujas butu o ties kolektorium pradeda "rasoti" tepalais, tada kyla nerimas. Pas mane iki karterio buvo nubege. Tai zenklas kad sklendziu asys jau yra isdilusios,turi dideli laisvuma todel labai tiketina kad jos gali ir sugriuti o paskui patekti i cilindra o dar paskui sulankstyti voztuvus :lol:
Todel ivertines sia situacija as jas pasalinau. Buvau Krastoje ir klausiau ka daryti? Jie nusivede ir parode 2006m E60 kaip tik su isrinktu varikliu butent del sios priezasties. Masinos rida buvo tik 80 tks km. Dyleris tokiomis machinacijomis kaip salinimas neuzsiima ir visada siulo keisti nauju kolektorium kuris neva yra patobulintas. Bet jokiu garantiju kad naujasis bus amzinas neduoda. Belieka kiekvienam ivertinti situacija pagal save ir priimti atitinkamus sprendimus. Naujas kolektorius kainuoja apie 1800 lt. Kaip minejau as juos pasalinau ir toliau sekmingai vazineju. Kuro sanaudos, trauka ar dinamiskumas TIKRAI nepasikeite.. Gal but pastacius ant stendo ir matytusi pokyciai, taciau eiliniam vartotojui Lietuvos keliais tikrai to nepajausti.
Kokia paskirtis siu sklendziu? Apziurejes kolektoriu supratau, kad yra du kanalai oro patekimo i ta pati cilindra. Ant vieno kanalo kuris eina is sono i cilindra stovi tos sklendes. Kitas kanalas kuris paduoda ora i cilindro virsu - be jokiu sklendziu. Taigi dirbant varikliui ant mazu sukiu visos sklendes atidarytos. Sukelus variklio apsukas, per vakumini cilindriuka uzdaromos tos sklendes pilnai. Todel turbinos puciamas oras i cilindra patenka tik per viena kanala i cilindro virsu. Gal but tokiu atveju isgaunama didesne galia.. Bet tai tik GAL BUT.. Pasalinus sklendes dabar oras per abu kanalus patenka i cilindra bet kokiu rezimu dirbant varikliui.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
stai trumpa istrauka sita tema,zmogaus,kuris ir dirba sioj srity,manau angliskai siais laikais skaityt mokat :D

deflapping in theory would affect 330ds more, more dependancy on the swirl for the vast amount of air moving not so fast.

I have to dismiss your torque and horsepower comment. Its been discussed in this thread earlier.

My 330d (M57N) should make 201hp, 410Nm at the flywheel (before transmission losses).

A very trustworthy rolling road on 3 runs (Surrey rolling road), showed 225hp and 475Nm after deflapping and cleaning the EGR valve - NO REMAPPING confirmed by independant and autologic team.

Plus its about 1-2mpg better measured brim to brim in my average weekly journeys.
To give people an idea about mpg:

I drive 30-40 miles city (<40mph)
150 miles rural (<60 mph)
190 miles motorway (~70 mph)

Bear in mind I often drive under 2k, 30mph in 4th, 40 in 5th etc and cannot complain, its not fantastic but its the typical torque delivery problem until you the sharp rise in 2250rpm!

Admittadly the flaps can create the swirl that helps both emissions and drivability, but it is ever so slight.


StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ANA333 rašė:
o jei trumpai, tiems kas nemoka angliskai?


Zmogus pasakoje apie rezultatus po sklendziu pasalinimo. DYNO testas rodo kad jokiu galios praradimu nera, kuro sanaudos net gi siek tiek pagerejo, vaziuojant juntamas sioks toks sukimo momento trukumas staigiai uzmynus iki 2250rpm. Bet visumoje tas skirtumas labai neryskus.

Mano manymu tas sukimo moneto trukumas nera toks ryskus del to kad tai turbininis variklis, jei sis variklis butu be turbos tai toks kolektoriaus perdarymas pasijaustu labiau.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 12 Sau 2010, 02:20. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 04 Bir 2009, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
idomiai cia ...vieni lupa sklendes sveikas,kiti dedas jas...na cia kiekvienam savo :wink: ...siaip tos sklendes duoda naudos,sudaromi oro sukuriai (jei taip galima issireiskti)....beda ta, jog pirmos sklendes buvo keramikines ar kazkas panasaus,del to labai biredavo,nes daug nereikia joms,kas biski-iskart sutrupa i gabaliukus-pasekmes visi zinom :wink: ...uzsisakius nauja kolektoriu jos jau buna ne keramikines, o metalines ar kazkas panasaus,jas galima lenkti,ir jos nelusta....dabar saviskiam 142kw norejau pasikesiti i kolika be sklendziu,nes kaip tik turiu toki nuo 135kw.,bet nuemus savo pamaciau,jog mano kolektorius ne originalus,o jau keistas su metalinem sklendem,tad nieko ir nekeiiciau-sudejau atgal...p.s.jei kam reikia,turiu kolektoriu pardavimui BE sklendziu-300lt


Paskutinį kartą redagavo egiuxxxxx 04 Bir 2009, 20:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 05 Bir 2009, 11:51 
  
 
 
Na va "krastoje'' atsake tai, kad atskirai nauju skelndziu neparduoda, tik kartu su nauju kolektorium, o veliau priemejas dar paziurejes i detaliu kataloga pridure, kad siem varikliam isvis nauji kolektriai jau parduodami be sklendziu. Tai kaip supratau su sklendem koliku jau nebegausim, jei jau parduoda be sklendziu, tai galima spresti, kad sis navarotas nepasiteisino ir praktiskai nereikalingas.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2009, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Dabar remontuojamas toks variklis. Po sklendziu patekimo reikia keisti: 4 stumoklius, galva kita deti,naujos zvakes, purkstuku remontas, turbinos pilnas remontas. Idedu foto kaip atrodo vienas is keturiu stumokliu. Remonto kaina #-o


Prikabinti failai:
IMG_0602 (Small).jpg
IMG_0602 (Small).jpg [ 41.23 KiB | Peržiūrėta 57316 kartus(ų) ]
IMG_0603 (Small).jpg
IMG_0603 (Small).jpg [ 49.8 KiB | Peržiūrėta 57288 kartus(ų) ]

_________________
Best Machine of World
StandartinėParašytas: 05 Bir 2009, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.12
Amžius:
39
Pranešimai:
10
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70
Skype:
bidarinio
Pasalines sklendes atsirandas toks keistas garsas, toks ispudis kad tau po kapotu idejo siurbli koki nors :) bet tas karsas yra kai paspaudi daugiau garso, bet jeigu muzika groja tai jo ir nesigirdi :lol: siulau isimti sklendes, nes man del vienos remontas kainavo variklio 4400 Lt :shock: :(


StandartinėParašytas: 29 Rgp 2009, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Pašalinau aš tas sklendes. Išardęs, nusprendžiau nebeburt ir kas 10 kkm neimlioti kolektoriaus, sklendžių tikrinimui. Skirtumo, dėl traukos, nepastebėjau jokio. Prie to paties EGR vožtuvą išvaliau, seperatoriaus filtrą ir oro srauto matuoklę pakeičiau. Užtrukau apie 3 val.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 29 Rgp 2009, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
sanimda rašė:
aisq, o variklis garsiau nepradejo dirbti (ant laisvu) ?


Gal šiek tiek, bet tikrai nežymiai.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2009, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
štai ka idėjau


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: štai tokias zaglužkes sudėjau
Atvaizd0009.jpg
Atvaizd0009.jpg [ 70.31 KiB | Peržiūrėta 57810 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 01 Spa 2009, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
ka manot


Prikabinti failai:
Atvaizd0006.jpg
Atvaizd0006.jpg [ 58.03 KiB | Peržiūrėta 57422 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 01:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nu va kaip ir gavau naujametiniu dovanu- nesigeria man antra diena tai ejau prie savo masinos pasikrapstyti- sugalvojau 320d kuriame esu idejas 2005m. m47n varikli - 2l D islupti skelendes. tai spejau paciu laiku! viena sklende jau buvo beveik islekus- esme ta kad luzus jos metaline asele ties varzteliu, ir sklende jau pesikreipus stovejo angoje...

aisku islupau visas, isvaliau ir leksiu toliau, variklio reali rida 105t km! taip kaip atsargiai... maciau islekusias skelendes po 250 ar 300- t km, bet cia 105t km! nu aisku pacipuota, bet sitam itakos daug neturi :)

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
No Smoke - No Power


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 294 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery