Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 07:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.17
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 530d 99
3d. 99m.
Sveiki, atsirado tokia problema. Paklius apsukoms virs 3000 pradeda variklis purtytis ir mest balta duma. Nesenai buvo nusprogus turbina, restauravau turbo centre vilniui, pakeiciau tepalus visus filtrus, bet variklis purtydavosi ir pries turbo remonta. Tai ar man cia turbina blogai atrestauravo ar cia kazkur kitur problema? trauka tokia kaip ir buvo pries turbo remonta, tai yra ne tokia kokia turi but. Gal yra susiduriusiu su kazkuo panasaus?


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Pradžiai į diagnostiką. Ne turbina čia, magistralinis greičiausiai slėgio nesukelia.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.17
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 530d 99
magistralinis tai tas po vairuotojo sedyne? kazkada machaniskai matauvau jo slegi tai buvo 2.5 bar, dyzelistai kaune domeikavoi sake kad toks kaip ir geras


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Tuos dyzelistus siųsk kuo toliau ir draugams pasakyk. Apie 4 bar turi būti. Prie 2 bar variklio kompas pradeda jau riboti kuro padavimą į cilindrus, jei krenta žemiau 2, tada gesinamas variklis siekiant apsaugoti jį nuo sugadinimo (jei pas tave rodo stovinčiai mašinai 2,5 bar, tai kai ji begėjasi, slėgis krenta dar labiau). Vienu žodžiu čia bėda aiški-susitvarkyk magistralinį ir važinėk laimingas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery