Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 20:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lie 2010, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Diantz rašė:
Juokinga ir neturi but :) is jusu fotografijos galima sprest kad jus smaikstus ;]

pas tave nebuvo blokuoto reduktoriaus, nori lazintis? :twisted:

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 15 Lie 2010, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.11
Pranešimai:
412
Automobiliai:
BMW 730LD
Skype:
viska-moku
nu ka as galiu pasakyt, su m5 nevazinejau, bet kad sukosi tai neblogai sukosi isjungus ASC, su dviem juodom linijom (aisku, kartais ir vienas sukdavosi, tarkim ziema) ;)


StandartinėParašytas: 15 Lie 2010, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
tai gerai gal vienas ratas sukosi o ne du, jei abu suktus tai tds abejoju ar gerai abu taip suktu jei kokie r17 ratai


StandartinėParašytas: 17 Lie 2010, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.11
Pranešimai:
412
Automobiliai:
BMW 730LD
Skype:
viska-moku
Na R15 pasukdavo :)


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2010, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
530 dyzeliukas, cipuotas, ratai 245/45/17, ant asfalto suka abu ratus is vietos, na kairys koki 30-40cm vienas sukasi, tada abu ir iki galo. Ta prasme toks jausmas kad kai prasisuka vienas susikabina kitas. Judant is vietos minant dugna pirmu begiu sucypia ratai nemetant sankabos, arba susizeminus is 3 y 2, cyptelna ratai, lieka 2 juostikes... :)
Netikiu kad gali buti blokuotas lsd..


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2010, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
kaip ten pas jus tie ratai sukasi pas mane cipuotas 166kw 484nm ant stendo matuota r17 235 jokie ratai ant gero asvalto nesisuka tik pirmu begiu, nebent is sankabos truputi gazo davus o taip vaziuojant antru begiu tikrai nesisuka kazka paistos kiti kad jiem cia sukasi nebent padangos lievos


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Staigiai greitejant, jei pirmu begiu meti sankaba nuo 1.8~, ratai zviegia, imusi antra, ratai suzviegia..
Vaziuoji 3, tarkim 50, ismini sankaba ir gaza kartu iki galo, permeti i antra, ratai suzviegia.
Startuoji graziai, tarkim nesidraskydamas nuo sankryzos, uzmini dugna, ratai ties kazkur 3.5k sucypia.

Beje, pas mane restauruota turbina ir visi kuro siurbliai.


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 D 120kW
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW 525
Pagaminimo metai: 1996
Variklis:2.5
Degalai: Dyzelis

Problema/klausimas:

Sveiki,
Perziurejau jau sukurtas temas apie reduktorius, bet neuzmaciau tokio varianto, kad kas keistu reduktoriu del traukos. Keli zmones uzsiimantys siokiu tokiu sportu su automobiliais minejo man, kad mechanines pavaru dezes ir automatines reduktoriai skiriasi perduodamu sukimo momentu ir kitaip yra blokuojami. Gal kas esate jau isbande toki varianta ir kokie buvo rezultatai po keitimo? kaip del traukos/stabilumo kontroliu, ar kompas supranta kita reduktoriu, nepradeda degti kontrolines limputes?


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
Na Tu čia ir primakalavai.
saulyyyssss rašė:
Keli zmones uzsiimantys siokiu tokiu sportu su automobiliais minejo man, kad mechanines pavaru dezes ir automatines reduktoriai skiriasi perduodamu sukimo momentu...

Reduktorius sukimo momento nekeičia, kinta tik dinamika pačios auto priklausomai nuo reduktoriaus perdavimo skaičiaus.
saulyyyssss rašė:
.. ir kitaip yra blokuojami.

Reduktoriai yra paprasti arba blokuoti.
saulyyyssss rašė:
... ar kompas supranta kita reduktoriu, nepradeda degti kontrolines limputes?

Kompui nėra svarbus reduktoriaus perdavimas. Jis reaguoja į esamus parametrus.

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 D 120kW
ne taip issireiskiau su sukimo momentu, neturejau omeny variklio, tik apie reduktoriu. Bet tai ar kinta reduktoriaus perdavimo skaicius nuo to ar jis automatines pavaru dezes ar mechanines? siek tiek ne aiskia rasau, bet manau supratai ka turiu omeny :D
beto kiek pastebejau kas su automatinem pavaru dezem pasidrasko tiem abu ratai dazniausia prasisuka nors reduktoriai ir ne blokuoti o pas mane mechanine pavaru deze ir jei ka bandau "pavaryti" tai vienas ratas tinginiauja :D zinoma man nereikia ten kad driftam varyti, tiesiog pagalvojau, jei kitoks reduktorius gal jis siek tiek isletintas, truputi kitaip blokuojamas, kad abu ratai kabintu ir automobilis pasidaro spartesnis is vietos :) aisku cia tik pasvarstymai kaip butu jei butu, todel ir pradejau tema, kad truputi apsisviesti :D


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
A: Paprastas reduktorius neblokuoja nieko.
B: Automato/mechaninės reduktorius - nieko nepasako. Viskas priklauso nuo reduktoriaus perdavimo skaičiaus ( jis yra nurodytas ant reduktoriaus esančioje lentelėje ).
C: Fizika: kiek kartų laimime jėgos, tiek kartų pralaimime kelio.

Manau supratai

_________________
E36 318is sport edition build


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
=D>

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.12
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E39 525 tds 98'
E39 540 i
E46 320d
E 63 650i
kiek zinau pas E39 nera blokuotu reduktoriu . tik pas m5 blokuotas


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2010, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jeigu is vietos normaliai startuosi tai abu ratai ir suksis, jei is vietos noresi ratus prasukti tai paprastas reduktorius suks tik ta rata kuriam lengviau bus pvz kurio padanga plikesne arba zvyro bus, o kad du ratai suktusi su ne blokuotu reduktoriu tai jau nezinau, gal ten su stabdziai suzaidus ir iseina kazka padaryti reikia klausti bmw fan puslapi, jie ten viska zino tame reikale :) jei nori nusipirk is m5 blokuota reduktoriu, bet jis kainuos daug ir dar ten su idejimu gali buti reikalu nes kiek pamenu jis ar tai kartu su balkiu imasi ar panasiai, dar yra varijantas suvirinti reduktoriaus vidurius, bet tas dalykas turi salutiniu poveikiu

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 29 Spa 2010, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.26
Pranešimai:
53
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 TDS '96 Manual
Sveiki. Leidžia tepalą reduktorius, labai mažai. Kairės pusės pusašis prie reduktoriaus aplipęs dulkėmis. Perskaičiau, kad reikalingas Castrol SAF-XO 75W-90 API GL-5 tepalas. Kiek jis kainuoja ir kur jo gauti? Šiaip, yra ir kitų tepalų 75W-90, atitinkančių API GL-5. Galbūt galima naudoti analogą, svarbu, kad tepalas atitiktų specifikacijas? Kokios tamstų nuomonės? :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery