Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 12:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2011, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
force rašė:

jei lt gyvenciau pastoviau ir tureciau didelio litrazo benza, pagalvociau apie dujas, bet is pradziu apie dyzeli :)
gerai baigiam off topica :)


jai dar turesiu savo 2.3 galesim draugiskai prasivaziuot su tavo braske :wink:


StandartinėParašytas: 23 Spa 2011, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
ne problema :wink:

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.06
Pranešimai:
8
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525d M57 01'
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-1894698
Gal kas iš čia esančių pardavinėjat? Ar buvot apžiūrėt?

Beje, perskaičiau VISĄ šią temą, tikrai visą, liko keletas klausimų kurie lyg ir nebuvo plačiau aptarti:
- pagalvės vs spyruoklės universalų gale, pliusai minusai? Sedanuose kaip suprantu tik spyruoklės, taip? Į ką atkreipt dėmesį perkant? Galima kažkaip patikrinto tų pagalvių veikimą? Ar tik praktiškai kraunant bulves į bagažinę žiūrėt ar laikosi lygis? :)
- rūdys. Temos pradžioj lyg tai apskritai šitas dalykas nebuvo aktualus, o dabar? Kapoto kampų rūdys čia liga kaip sako pardavėjaiar išmislas pridengt nekokybišką remontą? Kur dar pirmieji židiniai rodosi jei nedaužta?
- pikseliai ekranuose. Kažkur kitur ar gal ir čia, bet kitam forume girdėjau, kad jie miršta palaipsniui. Taisoma kažkaip Lietuvos auksarankių ar tik keitimas gelbsti? Kainos maždaug?
- 3,0d ratai tik nuo 16"? Čia viename iš paskutinių puslapių buvo paminėta. 2,5d kaip supratau dedasi ir 15". Kodėl? Kokie skirtumai važiuoklėje tai įtakoja ir natūraliai - kuri važiuoklė tada paprastesnė, patikimesnė? Spėju kad tik stabdžių sistema, bet visgi, gal kas pakomentuos. Šiaip buvau susidaręs vaizdą kad tik variklių kubatūra skiriasi tuose modeliuose, visa kita vienoda. Prie to paties - pavarų dėžės gal irgi juose skiriasi? Variklio apsukos važiuojant 90km/h 5ta pavara?
- gal ne taip aktualu perkant, bet vėliau visgi neišvengiama. Visi sako - dėk geras detales. Kas yra geros detalės tarkim važiuoklei, stabdžiam? Neskaitant originalių iš Krastos. Kurie gamintojai verti dėmesio pagal kainą ir kokybę?
Klausimai visi apie dyzelius, po feislifto, mechanika.

Na ir dar pastebėjimų truputį. Dėl ridos, kad vokiečiai nedurni, neperka dyzelių jei nevažiuoja daug. Aš tarkim tada būčiau durnas vokietis. Kad ir tenuvažiuoju iki 20k per metus vis tiek pirkčiau dyzelį. Man gal durnai šviečiasi, bet geriau sumoki vienąkart brangiau (perkant mašiną iš salono) na ir kasmet kiek ten tų mokesčių dyzeliams yra, nežinau ar jie kosminiai, bet paskui važinėju pigiai. Ir sumąstęs kažkur toliau pavažiuot nesinervinu kaskart, kad kainuos daug (visgi sanaudos panašaus variklio ir važiavimo stiliaus skirsis ženkliai). Ir dar, man dyzelis traukia smagiau, man sukimo momentas svarbiau nei AG. Nereikia žemint pavarų norint kažką aplenkt, nereikia kaukint 6k rpm ir priverst visus atsisukt norint pajust trauką. Ir man tie visi niuansai pakankamai svarbūs kad sumokėčiau kažkiek daugiau pradžioje. Taigi, nemanau, kad tokių durnų kaip aš nėra Vokietijoj ir ridos skaičiavimas metai x 50k gal ne visada teisingas. Bet pilnai sutinku, kad tokios mašinos atitinkamai ir kainuoja. Taip pat atvirkštinis variantas manau irgi ne retas. Prisiekęs benzino gerbėjas vokietis manau gali sėkmingai nuvažiuot tuos 50k į metus. Būna ir kitokių niuansų. Pas mus įmonėj vienas vadovas važinėja kasdien į darbą Kaunas Vilnius, taigi jau kaip ir vokietis pagal standartus (~60k per metus), bet įmonė jam perka benzininę mašiną, nes tokia globali politika. Matyt kažkas aukštai sėdi baisiai piktas ant dyzelių :)


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Stoktonas rašė:
Galima kažkaip patikrinto tų pagalvių veikimą? Ar tik praktiškai kraunant bulves į bagažinę žiūrėt ar laikosi lygis? :)

Na mano mašinai tai reikia gana daug pakrauti, kad suveiktų pagalvių kompresorius. Pvz. šiandieną kroviausi akmens mašės plyteles, kurių pokas sveria ~25 kg. į dėjus 9 pokus - galas pasėdo per kokius 4 cm. tada sukroviau dar 9 pokelius - žiūriu galas jau pakilęs.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.01
Amžius:
37
Pranešimai:
396
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i 02'
Stoktonas rašė:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/bmw-530/id-1894698
Gal kas iš čia esančių pardavinėjat? Ar buvot apžiūrėt?

nuotraukoj sitas nepriekaistingai atrodo :) geras fotografas matyt :) as irgi buvau atkreipes demesi i sita, bet kadangi Vilniuje, tai taip ir neteko apziureti...


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
45
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
ghostikas rašė:
Na mano mašinai tai reikia gana daug pakrauti, kad suveiktų pagalvių kompresorius. Pvz. šiandieną kroviausi akmens mašės plyteles, kurių pokas sveria ~25 kg. į dėjus 9 pokus - galas pasėdo per kokius 4 cm. tada sukroviau dar 9 pokelius - žiūriu galas jau pakilęs.


tada tau kazkas negerai, man uztenka , kad zmogus i bagazine isestu ir keliasi jau


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
pritariu kolegai vyts. Pas mane kompresorius padirba gan daznai - kai pasistatau masina ikalneje arba nelygiai. Pagalves - kaip naujos.

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Na nžn. mano touringo galas yra kietas, tai norint jį įspausti reikia svorio. Gal turi įtakos, kad skaitosi sportinė žeminta važiuoklė. "S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Спорт.ход.час.с низ.пос.с рег.дор.просв."
Šiaip nusiskundimų neturiu - galas nei pasėdęs, nei iškilęs. ...


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
sportine=zeminta, kaip reguliuojasi pagal daviklius, kaip sake meistras - "vienas dievas tezino, kas jam ten susirodo". Jei veikia, kilnojasi - ir gerai. Kiek zinau, galima reguliuoti ta "kietuma" per kompa, bet kadangi mane tenkina, tai nesuku galvos.

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Beje, perskaičiau VISĄ šią temą, tikrai visą, liko keletas klausimų kurie lyg ir nebuvo plačiau aptarti:

- pagalvės vs spyruoklės universalų gale, pliusai minusai? Patogumo ir komforto atzvilgiu visi pliusai tik pneumatinei pakabai. Kiek bekrautum, automobilis stovi tam paciam aukstyje, stabiliai ant kelio, nera jokio tampymo. Su spyruoklem atvirksciai, auto stoja piestu, prasideda masinos gaudymas ant kelio. Dugno braukymas provezose ir pan. Jei ziureti is remonto puses, kiekvienas mandras mechanizmas turi atitinkamus remonto kastus. Todel tulas lietuvis visada verks kaip jam brangiai kainuoja pasikeisti viena ar kita detale.. Pneumo sistemos veikima turetum pastebeti kai atsiseda du normalus (nespoguoti) vyrukai i atidaryta bagazine. Suveikimas nezymus, bet jauciasi kad masina atsistoja i buvusi auksti.
- rūdys. nezinau
- pikseliai ekranuose. nezinau
- 3,0d ratai tik nuo 16"? 3.0d ir 2.5d yra identiska pakaba tik skiriasi stabdziu disku diametrai ir automatiskai stabdziu suportai. Pas 3.0d jie yra didesni.

- gal ne taip aktualu perkant, bet vėliau visgi neišvengiama. Visi sako - dėk geras detales. Kas yra geros detalės tarkim važiuoklei, stabdžiam? Neskaitant originalių iš Krastos. Situo klausimu daug nuomoniu bus. Kaip gyvenimas parode, kazkokio vieno gamintojo gaminancio puikias detales nera. Vieni gamina viena gerai, kiti kita.. Ta atsirinktum pats viska isbandes. Asmeniskai as tokio malonumo sau negaliu leisti tai perku is krastos, insaido, jados (tos pacios OEM dalys. Neblogas variantas OEM dalys be BMW logo) ir nesuku galvos. Detales kaina yra vienas dalykas, o meistru kompetencija ir darbo kultura yra kitas. Pastaroji man ivare apatija meistrams. Tikiu kad yra auksarankiu, bet dieve padek, situacija yra tragiska :lol: Tad ir iskyla klausimas kas pigiau? ar brangesne dalis ir 1-as apsilankymas servise, ar 2-3 pigesnes dalys ir atitinkamai 2-3 apsilankymai servise. Kur po kiekvieno prisilietimo atrandi siurprizu :lol: Zinau kad atrodo paranojiskai, bet isties toks pasidariau kai su pirktu nauju automobiliu 2-ju metu begyje lankiausi tik 3-juose servisuose. O viena diena vaziuojant duobetu kaimo keliuku nugriuvo VW bardaciokas keleivei po kojom #-o [-o< .

Na ir dar pastebėjimų truputį. Dėl ridos, kad vokiečiai nedurni, neperka dyzelių jei nevažiuoja daug. Net tik "durnas" vokietis vaziuoja su dyzeliu ir mazesnem ridom, bet ir visi kiti (as irgi) kurie turi nors truputi smegeneliu na ir zinoma simpatiju siuolaikiskiems dyzeliams.. Su tais paciais benzinais irgi prasuka km nemazai, bet cia kiekvienas atvejis individualus. Nuomoniu taip pat begalybe..

P.S. matosi kad uzduodi protingus klausimus, sekmes issirenkant techniskai tvarkinga automobili :wink:


Paskutinį kartą redagavo EZH 24 Spa 2011, 18:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Kancmanas rašė:
sportine=zeminta, kaip reguliuojasi pagal daviklius, kaip sake meistras - "vienas dievas tezino, kas jam ten susirodo". Jei veikia, kilnojasi - ir gerai. Kiek zinau, galima reguliuoti ta "kietuma" per kompa, bet kadangi mane tenkina, tai nesuku galvos.

Auksti galima reguliuoti ir pnevmatikai (E39) ir gidravlikai (E34) BMW Touringose, bet ar reikia ? ;) Retorika...
O "kietumo" tikrai nepareguliuosi su kompu

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
E36Coupe rašė:
Auksti galima reguliuoti ir pnevmatikai (E39) ir gidravlikai (E34) BMW Touringose, bet ar reikia ? ;) Retorika...
O "kietumo" tikrai nepareguliuosi su kompu


Jei gerai pamenu, kietumas reguliuojasi uzdejus/nuemus "konvejerio" rezima su kompu.. Bent jau pas E61..


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
ne tas cia
"kietumas"- "minkstumas" cia daugiau amortiku prerogativa, tikrai ne pagalviu galiniu, kurios ir skirtos reguliuoti-palaikyti auksti

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
E36Coupe rašė:
ne tas cia
"kietumas"- "minkstumas" cia daugiau amortiku prerogativa, tikrai ne pagalviu galiniu, kurios ir skirtos reguliuoti-palaikyti auksti


dar yra toks dalykas kaip "energejos sugerejas" kitaip sakant mini resiveris kuris ir sugeria.. Nuo jo priklauso kietumas..


StandartinėParašytas: 24 Spa 2011, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
esu grieztai pries pagalves, kelia problemu ziema, yra berods tema apie tai.

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery