Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 14:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lap 2009, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
siaip su diagnostika puikiai matomas kaip firba erg...ten graziai proc.rodo kiek atsidares ar uzsidares. Atjungimas jo, tai galimas tikrai ne visuose modeliuose,tarkim opel 2.0 ar 2.2dti jo negali uzglusinti,iskart rodys gedima,degs chekas bei nebus traukos....nors tarkim to pacio opel 1.7 jau galima ji glusinti ir vazineti....


StandartinėParašytas: 01 Lap 2009, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kiek skaiciau kitus forumus (ne lietuviskus) tai daugumas atjungia pas 3d, ir tipo truputi geriau traukti pradeda :} kiek man aiskino tai jis veikia tik prie laisvu apsuku, kaip stovi prie sankrizos (kad maziau dumintu kitiems) tik va man klausimas ar jis padeda greiciau apsilti varikliui, pvz ryte truputi uzvesta reikia palaikyti, tai jis turet uatsidaryti ir is ismetimo silta ora i varikli pusti, ar nelabai jis ten sildo ?:} reiks kokia diena pameginti ji uzdaryti ir apvazineti truputi, paziuresiu kaip reguos

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 01 Lap 2009, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sanimda rašė:
kiek skaiciau kitus forumus (ne lietuviskus) tai daugumas atjungia pas 3d, ir tipo truputi geriau traukti pradeda :} kiek man aiskino tai jis veikia tik prie laisvu apsuku, kaip stovi prie sankrizos (kad maziau dumintu kitiems) tik va man klausimas ar jis padeda greiciau apsilti varikliui, pvz ryte truputi uzvesta reikia palaikyti, tai jis turet uatsidaryti ir is ismetimo silta ora i varikli pusti, ar nelabai jis ten sildo ?:} reiks kokia diena pameginti ji uzdaryti ir apvazineti truputi, paziuresiu kaip reguos


tikrai nieko nepajusi :wink:


StandartinėParašytas: 02 Lap 2009, 07:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
čia del ko ? del jautrumo ar del silumos ?

kiek skaiciau prie zemu apsuku truputi geriau reguoja, vienas ten diagnostikas dare pries ir po, sake kad truputi skirtumas yra prie zemu apsuku

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Lap 2009, 10:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Kai turėjau E34, tai jis tikrai veikdavo prie šalto variklio, tai greičiausiai, kad geriau įšiltų. Bet pas E39 jungiasi 2 šlangutės, viena nuo vakumo kita nuo variklio, tai kaip ten tada veikia kas?

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 02 Lap 2009, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
pasmane tik viena slangele kuri atidaro erg voztuva, atsidares voztuvas gauna dali ismetamu duju, teoriskai jos siltos, tai gal truputi greiciau pasyla :} nors manau nelabai, nes degimas jug vysta vidui tai koks skirtumas ar silta ar salta ora jis gaus :} saltas teoriskai dar geriau nei siltas :} reiks ryt ryte atjungti ir paziuret kaip reguos saltas variklis, ir per kiek pasils

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 12 Lap 2009, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.23
Pranešimai:
24
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530D touring M57 99'
Siaip jei diskutuojat kada geriau: kai silta ar kai salta ora pasiurbia :idea: tai labai noriu paklaust: o nafig tada tas intecooler'is stovi :roll:


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 13:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.14
Amžius:
37
Pranešimai:
205
Miestas:
Siaule
Automobiliai:
E39 530dA ex
E38 740iA ex
Lexus LS400 ex
E61 525dA ex
E39 525dA ex
E91 320dA
Skype:
sonixthekingpin
Nikas:
Jason
Tai va kaimynas turi 2001 330d 142kw kaip ir pas mane 530d , tai uzejus salciams pas mus motoro temp rodykle nepakildavo iki riekiamos darbines padieties (apie 90) tai jis pakeite termostata - nieko . Po to pasidare diagnostika ir ismete kad 13 thermostat for EGR cooling , pakeitus ji ir motoras greiciau isyla ir to pasekoje pagereja visos kitos savybes .

Paveikslėlis

_________________
Ratlankiu restauravimas


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.25
Amžius:
45
Pranešimai:
240
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 '99
Steptronic
jau turiu kompetencijos parašyt kada jis dirba.

Pasirodo kad klydau sakydamas kad jis prie laisvų dirba. Jis daugiausia dirba kruizinant užmiestį, pastoviu greičiu.
Ant laisvų nelabai dirba - nes gali užgesint variklį. Taip pat nedirba kai reikia pilnos variklio jėgos - akseleruojantis pvz.
Nebent konkrečiai BMW kitaip padarė =D>


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
14
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39
Sveiki BMW'istai :)
Kas valet egr voztuva E39 (pazymetas 7 nr.) ir pressure control filtriukus, kurie yra 2, abiejuose nuotraukose pazymeti 1 nr.? su kokiom problemom susiduter valydami ir pan. ar pravalymas padeda kuro sanaudu mazinime? Ar apskritai verta ten kisti rankas? del egr manau verta,nes daznai buna susikaupe daug suodziu.....


Prikabinti failai:
pressure converter nr.1.png
pressure converter nr.1.png [ 18.35 KiB | Peržiūrėta 11756 kartus(ų) ]
turbo presure converter nr.1.png
turbo presure converter nr.1.png [ 16.78 KiB | Peržiūrėta 11704 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Kaip tik vakar ploviau ERG vožtuvą. Na, kad priskretęs, tai tikrai buvo, tai išploviau ir pramankštinau, o dėl tų filtriukų tai pirma kart girdžiu.
Dėl sąnaudu, tai nelabai atkreipiau dėmėsio, o kad didelių apsukų geriau dirbti pradėjo, tai faktas ir dūmingumas.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.25
Amžius:
44
Pranešimai:
273
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 01m.4.4
ex-e34 525 tds 94m.
ex-e34 525 shadowline 92m.
uz ka atsakingas tas daiktas? cia gal i duslintuva antrinis oro padavimas?diagnostika parode kad nedirba jis pas mane,bet dar neziurejau

_________________
bmw.noreciau ju tureti daug.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.23
Amžius:
44
Pranešimai:
178
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3.0d,
E38 4.0i
ex-e46 1.6ti
teko rudeni plauti ir egr ir kolektoriu,del filtriuku - nezinojau buciau prasiploves :)
mehanikas sake kad dar nebuvo mano egr prikepes labai,bet suodziu buvo :)
masinu plovykloj pats isploviau,uzmirkiau hemikale,poto su auksto spaudimu praploviau (uztrukau apie puse val)
su ranka pramankstinau vaiksto gan sunkiai,nezinau kaip turi vaikscioti
P.S paziuresiu kazkur turi buti foto kaip atrodo pries plovima ir po

_________________
Alles unter 6 cylinder ist ASOZIAL :)


StandartinėParašytas: 01 Kov 2010, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.24
Pranešimai:
14
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39
EGR vožtuvas – tai išmetamųjų dujų nukreipimas atgal į degimo kamerą. Šis procesas automobilyje naudingas tuo, kad tokiu būdu sumažinamas kenksmingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose (nuodingų junginių koncentracija), bei padidėja kuro sudeginimo efektyvumas.
EGR vožtuvas yra valdomas automobilio elektroninio kompiuterinio modulio.
Automobilio elektroninis kompiuterio modulis apdoroja informaciją, gaunamą iš temperatūros daviklių ir reikiamu momentu siunčia signalą, atidarantį EGR vožtuvą. Vožtuvas gali buti atidaromas elektronikos arba vakuumo pagalba.
Tai, kad vožtuvas yra sugedęs, matosi iš ženkliai sumažėjusios variklio galios. Dažniausiai EGR vožtuvo gedimo priežastis yra prastos kokybės kuras, nes dalis išmetamųjų dujų per EGR vožtuvą patenka į įsiurbimo sistemą, o kartu su jomis - ir esantys nešvarumai. Tokiu būdu per užsikimšusį vožtuvą į įsiurbimo sistemą patenka nepakankamas kiekis dujų, kuris reikalingas degimo procesui.
EGR vožtuvo veikimas parodytas žemiau esančiame paveikslėlyje.
Manau dabar aiskiau tiems, kurie norejo suzinoti kam jis reikalingas.


Prikabinti failai:
egr_valve.gif
egr_valve.gif [ 5.17 KiB | Peržiūrėta 15482 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 09 Lie 2010, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.07
Amžius:
47
Pranešimai:
73
Miestas:
panevezys
Automobiliai:
E39 530d 00"
o tai kas įtakoja prie mažomu apsukomu geresnia traukas (pavz. 1.2-1.5 apsuku)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery