Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 19:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 255 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Turetu vadintis clutch, bet neesu uztikrintas. Va cia vienas brezinukas ir jame juos vadina clutch, vienas reverse clutch kitas second ir third clutch, cia mazdaug pamatysi kur jie randasi.
Paveikslėlis

Antram paveiksliuke geriau matyti kaip jie atrodo, ten arciau kaires, kur atrodo kad daug suglaustu ploksteliu sudeta 7vnt.
Paveikslėlis

Aisku pirmoi eilei tai turbut reiktu pasikeist tepalus ir stebet ar jie vel paruduos, nes negali zinoti, gal ten kazkas kazkokio marmalo ipile, ar kokybe tepalo prastesne buvo ir todel jis pakeite savo spalva. Na cia kaip sakiau, reiktu su geru meistru pasikonsultuot. Ir siaip turetum jausti pavaru buksavima, ne visu, bet tam tikru, pvz. 3 ar 2 ar dar kazkuri.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
neisivaizduoju kaip tas buksavimas turi pasireiksti, bet man kaip minejau pvz isryto kol salta auto spaudi letai i prieki, apsukos kyla paskui jungia antra, bet taip sutampo truputi, kaip siltas variklis maziau jauciasi, graziai tvarkingai vaziuojant beveik niekas nesijaucia, yra buve atveju kad ismete avarini, bet tas dalykas budavo kaip vazinedavau gazas iki dugno paskui stabdis paskui vel gazas ir taip kol uzkaista gerai viskas, kaip ramiai vazineju nera buve avariniu, dariau daignostika tai rado klaida susijusia su 5 begiu lyg, istryne, kolkas lyg ir nebepasikartoja ji, turbut kaip mesdavo i avarini ji atsirasdavo dabr graziai vaziuoju tai nebera :) dar yra byve atveju kad spaudu iki dugno ir prie didelio greicio ar tai 160km/h veluodavo penktas begis, čia retoaks varijantas bet yra buve, sendien kaip tepala tikrinau niekas nebego per sonus, ir pasilus varikliui iki beveik darbines nebego ir pagazavus iki 1200apsuku, tai keik supratau truputi truksta jo, aplinkui deze sausra

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ten nebiski jo truksta pas tave jei uzkaitinus nebego niekas.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
su svirkstu kaip siurbiau tai slangele uzmoviau kisu i skyle tas koki cm ilindo ir atsimuso i kazka, speju tepalo filtra, patraukiau tai kokie 4-6ml tepalo isitrauke :)

beto zmogus kuris laike pedala nuspaudes ir junginejo begius netycia pajudejo, o as buvau atsukes varzta, tai truputi isbego per skyle, bet nedaug, gal tiekpat kiek su svirkstu issiurbiau :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Sunku nupasakot buksavima, bet jausmas mazdaug toks, matai kad apsukos kyla, o masina palyginus su normaliai vaziuojancia kaip ir nereguoja, tai yra traukia netaip, kaip turetu prie tam tkro kiekio sukiu. Nenormalus pavaru persijungimas gali buti jauciamas ypac vaziuojant i kalna pvz. persijungiant pavaroms gali soktelt sukiai variklio, nu cia sunku siaip pasakyt, nes kekvieno automobilio automatika gali skirtingai reguot i si gedima ir pojuciai gali buti skirtingi. O siaip staigaus gazavimo automatai nemegsta ir butent nuo to tie diskai ir sudyla, siaip daug kas gali rasyti kad lakstau ir nieko, bet kyla klausimas kiek ilgai taip vazinesi. Jei pinigu ant pastoviu remontu nera, geriau gazuot palengva, o ne staiga mynt dugna ir t.t. Trumpai drutai su automatais reik svelniau vazinet.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
aisq, jau kaip ir supratau kur tie diskeliai randasi, zodziu reik giliai i deze lyst :} meginsiu keist tepala, o sena neispilsiu visai lauk, jei bus nesklandumu supilsiu atgal :} ar neverta man ju keist ?


beto kas buna kaip ta pusle pareina ? girdejau jos irgi brangios tai gal daznai genda ?

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Tepalus verta pasikeist vien delto, kad ju esama kondicija visiskai neaiski ir kad galetum stebeti ar tepalas vel paruduos, jei taip tai greiciausiai teks skerst deze. Nelabai supratau apie kokia pusle eina kalba? Ir beje kam jus tikrindami tepala gazuojat iki 1200rpm ?


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kazkas sugalvojo :) taip tai as pagal ta tikrinau http://tech.bentleypublishers.com/servl ... pacity.pdf

prieki dezes arciau variklio, ar čia maisau su mechanika as.. kazkur maciau autopliuse sako deze su pusle arba atskirai, bet kainavo nemazai

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
A turi galvoje hydrotransformatoriu, nu siaip jie nepigus, jei neklystu du ar tris tukstancius kainuoja, del remonto kainu ju nezinau, bet siaip jie retai genda. O del to pagazavimo, tai siaip jis jokios itakos neturi, nes esant "P" pozicijai deze kaip ir neaktyvi ir i sukius nereguoja.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
bet su p tepimas vyksta kiek girdejau o su n nevyksta, todel sako akd jei ilgai stovet geriau p arba d nei n

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 00:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Na nezinau kas cia taip sako, bet techniskai "P" ir "N" padetis vienodos, tik tiek kad "P" padetyje automobilis nerieda. O ilgai stovint jei nera karsta lauke galima ir ant "D" stovet, jei karsta meti i "N", bet tikrai nebutina jungt "P", nes kaip minejau atliekama tapati funkcija.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
teoriju daug kol kasnors neirodys tol darys kaip girdejo :) as tai stabdi laikau prie sankryzos, nebent matau kad ilgokai stovet reikes tada p

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Nu cia aisku kaip ir nera nieko baisaus kad reiktu butinai kitaip daryt, nes kaip sakiau funkcija tapati. Tai galima ir pagal teorija viska daryt. :)


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Sukelt apsukas tikrinat tepalo lygi butina, nesvaikit cia nesamoniu, aprases as ta tikrinima sitame forume, pasiskaitykit ir nebus bereikalingu klausimu.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2009, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
40
Pranešimai:
33
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i '01
E39 530D '00
exVolvo S80 2.4i '01
ex E39 525D '01
ex E36 325TDS '94
Nu kadangi as svaigstu, tai paklausiu, o ka tas sukelimas duoda, ta prasme kas ivyksta tuomet. Cia rimtai man idomu butu suzinoti ko dar tikrai nezinau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 255 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery