Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 03:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2009, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:525 tds
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas: sveiki. Gal kam teko susidurti su tokia problema. 525 tds šiaip važiuoja normaliai, tačiau karts nuo karto važiuojant ir išjungus pavarą - "riedant ant laisvos", keičiasi apsukos - šokinėja tachometro rodyklė ir purtosi variklis. Tačiau pilnai sustojus, variklis vėl veikia normaliai. Bandžiau "pergazuoti" purtymosi metu - efekto beveik nėra. Ir kas blogiausia - ta nesąmonė pradeda kankinti vis dažniau. Gal kas ką patarsit?


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.19
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d '01
man tas pats buvo, tai isgyde meistrai rade ir nupolirave ibrezimus ant plundzerio. o siaip sako kad gali buti elekrine auksto slegio kuro siublio dalis kalta, dar kazkam su panaisiais simtomais durniuodavo del purkstuko, o buna kad ir degimo kampo sureguliavimas padeda. varyt pas meistrus su kompu kad pajungtu ir ziuretu kas ten ne taip. o ant laisvo stovint irgi tas pats? o kuriasi gerai tiek silta tiek salta? :)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2009, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
Ant laisvo stovint nesipurto, tik pavaziavus ir tada ismetus ant lasivo, dar riedant. Kuriasi vienodai tiek salta, tiek silta (bent jau nepastebejau skirtumo). :D Dar klausimelis - kas tas plundzeris? Ir kur tie meistrai auksrankiai dirba?


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2009, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.19
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d '01
plundzeris randasi mechanineje auksto slegio kuro siurblio dalyje, jis dozuoja dyzeli. o vesti tai reikia pas dyzelistu, kuriu vienetai geru lietuvoj. is kurio tu miesto esi? :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
as is Vilniaus.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pas mane E36 bendzas ir jau metus laiko nerandu bedos. ziuriu toks variantas ne tik pas mane :) kol vaziuoji rpm sokineja, o tik sustoji - stabilizuojasi.
degimas sureguliuotas is naujo ir t.t. ir pan, bet vis tiek kartais sokineja. sokineja ~5min. ant salto nesokineja, ant pilnai pasilusio taip pat.
sitoj temoj mano atvejo aisq aptarineti nereikia, nes yra jau prirasyta ir prikeista daug ko. bet parasykit, jei isspresit savo beda, gal ir man pades :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.19
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d '01
tau musu bedos sprendimas nelabai ir pades, pas tave benzinas, kurio ipurskimo sistemos principas visai kitoks :) pas mane beda buvo pabraizytas plundzeris, o pas tave tai ir liamda zondas ir dar kas is elektronikos benzinineje kuro ipurskimo sistemoje, nu bet kiek suprantu pad ipurskejus buvai ir viska tau patikrino :)


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2009, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
manualas + testeris + forumas + draugai ir pazystami = geriausia diagnostika :)
viskas pakeista, bet dauguma daliu naudotos, tai bet kur gali buti problema. arba kazkieno prikistu nagu reikalas (ne viena chaltura prie auto radau).
na LZ gi ir ant dyzeliu yra? va idomu kas tokia funkcija atlieka ant bendzo, kaip kad plundzeris ant dyzelio... bet faktas, kad elektros daviklio gedimas.
http://www.youtube.com/watch?v=fF56HhqS_b0
toks sokinejimas? :) kokybe prasta, bet matosi koks intensyvus ir kad viskas stabilizuojasi, tai auto sustoja.
dabar ekonoma susitvarkiau, tai ant jo irgi matosi, jis kartu su rpm sokineja, vadinasi purkstukai atidaromi neitema.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
Kazkoks panasus vaizdas ir pas mane (kaip video) irgi apsukos sokineja ir purtosi. Tik dabar pastebejau, jeigu atleidus ant laisvos pavaros pradeda purtytis, pergazuoju iki kokiu 3000 apsuku ir viskas susitvarko - t. y. apsukos tampa stabilios ir nebesipurto.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.19
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d '01
jei apsukos sokineja, tai didziausia tikimybe kad kalta elektrine siurblio dalis, kitiems padeda jos praplovimas :)


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2009, 17:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
prolenas rašė:
Kazkoks panasus vaizdas ir pas mane (kaip video) irgi apsukos sokineja ir purtosi. Tik dabar pastebejau, jeigu atleidus ant laisvos pavaros pradeda purtytis, pergazuoju iki kokiu 3000 apsuku ir viskas susitvarko - t. y. apsukos tampa stabilios ir nebesipurto.

pas mane ex E34 2.4td buvo ta pati bėda. kaltas buvo tas pats plunžeris. patarimas geriau nekišk nagų, labai jau brangus tas remontas. kol ryškesnių simptomu neišlindo (turėtu išlyst po metų ar dviejų) tai geriau rankų ten nekišk :D


StandartinėParašytas: 04 Spa 2009, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
prolenas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:525 tds
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas: sveiki. Gal kam teko susidurti su tokia problema. 525 tds šiaip važiuoja normaliai, tačiau karts nuo karto važiuojant ir išjungus pavarą - "riedant ant laisvos", keičiasi apsukos - šokinėja tachometro rodyklė ir purtosi variklis. Tačiau pilnai sustojus, variklis vėl veikia normaliai. Bandžiau "pergazuoti" purtymosi metu - efekto beveik nėra. Ir kas blogiausia - ta nesąmonė pradeda kankinti vis dažniau. Gal kas ką patarsit?


siurblio elektrinė dalis baigiasi


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.09
Pranešimai:
361
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
man kai ant laisvu purtydavosi pergazuodavau pasitaisydavo tai purkstuka restauravo viena, o dabar prasidejo kai uzkuriu ryte ir saltas purtosi ant laisvu stovint vietoj tai nezinau kas gali but , gal kasp atarsit ? ;]


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery