Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 19:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F10 ir F11 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.19
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E46 320i
e87 118D
e53 3D
e82 120
F10 Dabar
Sveiki norėčiau patarimo... norėčiau pirkti 5 klasės GT ten sumontuotas 2litrų N47 dyzeliukas arba 3 litrų N57 dyzeliukas. Gal galima būtų sužinoti jų pagrindines ligas ? N47 silpna vieta yra grandinės :) kurios dažnai trūkinėja. O kas dar jūsų manymų ? Esu girdėjas kažkuris visiskai variklis yra netvarkomas,


StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei kišene leidzia ieškokis šešių cilindrų. Ir kuo mažiau nuvažiavusį. Išviso lietos rinkoj vargu ar ka verto rasi. Mažai bėgusi turiu omeny 50-60k


StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.19
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E46 320i
e87 118D
e53 3D
e82 120
F10 Dabar
Kišenius kaip kišenius galima pasitaupyti geriau, kad nenusipirkus bedos, jeigu varikliai tik iki 200k. Tai tada liudna aplamai, kad bmw pradėjo š gaminti...


StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
gedukis rašė:
Kišenius kaip kišenius galima pasitaupyti geriau, kad nenusipirkus bedos, jeigu varikliai tik iki 200k. Tai tada liudna aplamai, kad bmw pradėjo š gaminti...

Nuo 150k ir i virsu jau loterija,kuo pilnesne bmw servizo istorija tuo daugiau sansu,kad uzlinks anksciau.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
O yra riba, kuria viršijus jau galima tikėtis, kad variklis ir nebesubyrės, pvz. jei jau nuvažiuota virš 300k, bet dar viskas gerai?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2019, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Pumper rašė:
O yra riba, kuria viršijus jau galima tikėtis, kad variklis ir nebesubyrės, pvz. jei jau nuvažiuota virš 300k, bet dar viskas gerai?

Cia jau labiau butu klausimas,pries kiek km jis jau buvo pakeistas.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2019, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.19
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E46 320i
e87 118D
e53 3D
e82 120
F10 Dabar
Tai kaip suprantu tarkim 200k. Amen motorui ir jis yra neberemontuojamas... tai jeigu yra problema, manau ir sprendima ymanoma rasti ar tiesiog i srota po 200k. Kas ten juose būtent nelaiko ?


StandartinėParašytas: 01 Lie 2019, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
gedukis rašė:
Tai kaip suprantu tarkim 200k. Amen motorui ir jis yra neberemontuojamas... tai jeigu yra problema, manau ir sprendima ymanoma rasti ar tiesiog i srota po 200k. Kas ten juose būtent nelaiko ?

Grandines standartiskai,o siaip pagrindas tepalo pompa,isdile indeklai to pasekoje suvaro alkunini,o jis remontuojamas tik turginiui variantui.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2019, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
31
Pranešimai:
552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
G12 740li 17' + chp
F07 530D 12'
F10 525D 11' + chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
man juokinga dabar fb paskaitau, sako viskas ok su motorais kai laiku keiti, nu ok , bet diskutuoja kai masinos 100k nevaziavusios, kai bus vaziavusios ,po 200k virs tie benzai , tada paaiskes, tiksliau nebus, nes bus subyreje :D
turiu 525d 3.0d cipuota 50k pravariau rida 330k, patenkintas, dziaugiuosi ,kad benzo nepirkau as jo, aisku rida atitinkamai dyzelio didesne


StandartinėParašytas: 05 Lie 2019, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Na nezinau kokiam ufonautui reikia buti, kad sakyti jog naujieji motorai yra geri. Nieko panasaus. Kalbu apie patikimuma.
Pilni vokieciai 250k km n57 su prasuktais indeklais.

Cia tas pats kas su grandinem n47 motoru. Masine problema tik uztruko laiko pripazint BMW koncernui, kad tai yra brokas ir padare recall'a. Indeklam manau mazai sansu tiketis recall'o, nes kiek zinau yra daug niuansu su jais, geriausi meistrai nelabai noriai keicia tuos indeklus jiem, nes nezinia kiek laikys..

Youtubei stebiu dabar kaip tik 1 ruselio blog'a. Nusipirko GT su prasuktais indeklais, susitvarke viska ciki piki, po 8men vel.

Mano ziniomis pagrindines priezastys.
1. tepalu keitimas.
2. termostatas.

Nes sklando kalbos tarp paciu bmw meistru, kad galimai termostatas itakoja sita reikaliuka nemazai. Deformuojasi blokas ko pasakoje pasekmes aiskios anksciau ar veliau.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2019, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.19
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E46 320i
e87 118D
e53 3D
e82 120
F10 Dabar
Tai pagal viska.kaip.suprantu naudoto GT arba tiksliau f dyzelio naudoto negalima pirkti, nes iskarto bankrotas.... Na nebent bus prabegas 100k arba maziau ir viskas toliau priklausys nuo pacio saves... kaip toliau keisi tepalus ir atlikinesi servizus.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2019, 01:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
vytas85 rašė:
Grandines standartiskai,o siaip pagrindas tepalo pompa,isdile indeklai to pasekoje suvaro alkunini,o jis remontuojamas tik turginiui variantui.

O 2litrų N47 tik grandines.ar irgi indeklai,alkuninis kaip ir 3litru ?


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2021, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.12
Pranešimai:
54
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e60 145kw 2008
Mazai kas tikrina ausinimo radijatoriu, o vertetu nes jis daznai atoro baisiai, is isores uzsinese purvais nuo kelio, cia viena is 3 priezasciu delko kaista motoras, toliau eina termostatas, jai ir tai nepadeda keiti vandens pompa, beabejo tik org dalim, ir seip vertetu stebet temperatura per slapta meniu, jai laikosi auksciau nei 100 vadinasi reik pradet tvarkyt, nes blokas aliuminis ir ji suraito, buna net stumoklis uzstriga cilindre, indeklai ir tt..


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2021, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.12
Pranešimai:
54
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e60 145kw 2008
Cia rida tik 156tuks auto nuo gimimo mano seimoje 2013m ten kur rida 200 ir daugiau vaizdas dar baisesnis buna, pavyko kazkiek isvalyt, bet manau kita vasara teks det nauja radijatoriu, nes tas vadinamas "korys" lb smulkus ir ten kaikur kaip ''uzcementuota''


Prikabinti failai:
242347029_673481516959757_8603214810667187364_n.jpg
242347029_673481516959757_8603214810667187364_n.jpg [ 58.72 KiB | Peržiūrėta 16366 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Rgs 2021, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.11
Amžius:
53
Pranešimai:
156
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E70 LCI N57
nu jau, nu jau, geras tas N57 motoras, tik gal savininkai neskiria pakankamai dėmesio jo teisingai priežiūrai, bet čia jau kitas klausimas........
jei tepala keisi [CENZŪRA] kokiais intervalais, tai uzsilenks bet kuris geriausias variklis
keiskita tepala kas 10K, iki 200K paikeiskit grandines, kas 100k plaukit isiurbimo kolektorių ir vazinėsit ilgai ir laimingai
p.s. apie tokius dalykus, kaip uzsinesęs radiatorius, sugedęs termostatas aš aplamai net nekalbu

IQOS rašė:
Cia rida tik 156tuks auto nuo gimimo mano seimoje 2013m ten kur rida 200 ir daugiau vaizdas dar baisesnis buna, pavyko kazkiek isvalyt, bet manau kita vasara teks det nauja radijatoriu, nes tas vadinamas "korys" lb smulkus ir ten kaikur kaip ''uzcementuota''

o tamsta čia kartais ne vairo stiprintuvo aušintuvą nufotkinai? :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery