Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Vas 2025, 02:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:91
Variklis:1.8i M40
Degalai:b\d

Problema/klausimas: Sveiki. Pradejo siltas variklis gan sunkokai vestis- itariu, jog tai temperaturinio daviklio kalte. Rusiskame manuale susiradau kaip ji patikrinti matuojant jo varza. Manuale rasoma, jog ji issukta reikia tikrinti. Bet va problema- ten praktiskai isiurbimo kolektoriu reiktu nuimt, kad prisigaut prie jo. Zodziu ner kaip krapstytis dabar kai tokie salciai. Klausimas- o gal butu galima per kompo fyske sio daviklio varza pamatuot? Jei imanoma- tai prie kuriu kontaktu reiktu jungti ometra? Ir dar klausimelis- uztikau, jog skirtinguose saltiniuose to temperaturinio daviklio vieta nurodyta skirtinga! Rusiskame manuale raso, jog temperaturinis daviklis, kuris siuncia duomenys i kompa esti ant variklio arciau i salono puse nei, kad daviklis, kuris siuncia signala skydeliui. O bmwfans tinklapyje uztikau priesinga informacija- tipo kompo daviklis esti tolimesnis ziurint nuo salono puses... tai kaip ten istikruju yra? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... hed_parts/ Isanksto dekoju uz informacija...


StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
78 PIN kompo fyskes. imput engine temp s.
svarbu rodytu ne kosmosa ir nesikaitaliotu varza belekaip. keistis turi nuo temperaturos pokycio po oma / s panasiai.
jei nuemus pravodkes dangteli eina prieiti prie kontakto (man pas save ejo prie sito prieiti), tai fyskes nuo kompo atjungt nereik ir gali dirbanciam motorui paziureti kiek V rodo (signalas is daviklio i kompa)


Prikabinti failai:
PIN ECU.JPG
PIN ECU.JPG [ 34.27 KiB | Peržiūrėta 2927 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
all in music rašė:
78 PIN kompo fyskes. imput engine temp s.
svarbu rodytu ne kosmosa ir nesikaitaliotu varza belekaip. keistis turi nuo temperaturos pokycio po oma / s panasiai.
jei nuemus pravodkes dangteli eina prieiti prie kontakto (man pas save ejo prie sito prieiti), tai fyskes nuo kompo atjungt nereik ir gali dirbanciam motorui paziureti kiek V rodo (signalas is daviklio i kompa)

Viena ometro laida supratau, jog prie 78 PIN reikia jungti, o tai kur antraji? Prie mases?


StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.11
Pranešimai:
33
Automobiliai:
E36 320
pas mane siurbliui pize buvo tai saltas kaip uoga vedesi, o siltas is kokio 10 karto :O bet tik uzgesinus gerai vesdavosi, bet jai pastovedavo degalinej kol uzsipildavau benzo ir jau sukt belekiek reikejo..


StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Rramas rašė:
Viena ometro laida supratau, jog prie 78 PIN reikia jungti, o tai kur antraji? Prie mases?

net nepamenu 28, 34, 43 rodo ground. 43 for sensors. bet V matuojant mases uztenka, cia nebent omus.
o gazo spustelt reikia uzvedus, kad negestu?

o ar ne pas tave buvo beda del veleneliu, ar netraukimo prie aukstesniu apsuku? nes taip buna del siurblio nepakankamo efektyvumo. taip pat kaip ir robke rase, siltas gali nesivesti del siurblio.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Sau 2010, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
all in music rašė:
net nepamenu 28, 34, 43 rodo ground. 43 for sensors. bet V matuojant mases uztenka, cia nebent omus.
o gazo spustelt reikia uzvedus, kad negestu?

o ar ne pas tave buvo beda del veleneliu, ar netraukimo prie aukstesniu apsuku? nes taip buna del siurblio nepakankamo efektyvumo. taip pat kaip ir robke rase, siltas gali nesivesti del siurblio.

Tai kad ne- velenèliu ar aukstesniu apsuku bédos ne pas mane. Siaip viskas rodo, kad temperatùriniame daviklyje problema- saltas uzsikuria is pusès apsisukimo (prie -18 viso pusantro apsisukimo pakako). Kai pilnai darbinès temperatùros variklis esti- tuomet taipogi puikiai uzsikuria. O va kai siek tiek atvèsta- tenka bruzint po 5 sekundes ir daugiau. Beje salta varikli uzkúrus bei uzgesinus ir tuoj pat vèl bandant kurt, uzvest sekas dar sunkiau nei silta- toks ispùdis, jog zvakes uzpila. Tenka palaukt 10- 15min ir tada vèl graziai uzsiveda. Pats kazkurioj temoj apie panasius pozymius rasei dèl temperatùros daviklio gedimo. Nors, kita vertus, ir su dujomis tas pats vyksta, o pirmos kartos dujos i joki davikli nereaguoja- na nebent i alkùninio veleno (na cia tik spéjimas vadovaujantis logika zinant, kad jo veikimo principas paremtas magnetizmu). Be to kazkurioj temoj autoriui taipogi siltokas variklis nesivesdavo- tai jis net i sostine is berods uostamiescio pas Vyts123 vaziavo tvarkytis, bet jam regis temperatùrinio daviklio keitimas neissprendè problemos. Tad su testerio pagalba ir norèciau issiaiskint kame cia replès. Tai negi antraji testerio gala pakanka prie bet kokio ground kontakto prijungt? Argi nereikia jungt bùtent prie kito temperatùrinio daviklio kontakto? Beje manuale raso, jog daviklio stovi galima issiaiskint matuojant jo varza prie skirtingu skyscio temperatùru. O pats rasai, kad galima ir itampa matuot. Gal bùtu galima apie tai siek tiek placiau...? Beje kuris is dvieju temperatùros davikliu siuncia info i kompa- ar tas kur arciau salono ar atvirksciai? Priestaringa katalogu informacija visai mane subalamutino... :D


StandartinėParašytas: 29 Sau 2010, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
bosch temperaturinis kompui buna melyna galvute.
na omus matuoji daviklio fyskes, arba kompo fyskes 78 / 43 (kur laidai i kompa pareina nuo daviklio - atgalinis signalas). degimas off.
V matuojant reikia degima ijungti, manau uzvest nebutina. ir tada 78 PIN ir 43 (turbtu) arba kebulas. fyskes kompo atjungt nereikia. nuo pravodkes fyskes, bent pas mane nusisuka puse dangtelio (fyskes) ir eina prieiti prie 78pin. tai degimas on, testeris i 78 pin, kitas galas i kebula ir ziuri, ka kompas matys.

geriausias variantas temp davikli tikrint yra diagnostika. parodo tiksliai kiek C yra.
jei su testeriu, tada geriausia yra pasijungti testeri prie laidu ir tikrint kaip keicias V nuo salto uzvedimo iki pilnai silto variklio. ar nesokineja omai ir t.t. sylant.

na pas tave siltam bedos, tai siltam motorui ir matuok. kiek pastebejau, tai matuojant omus, jei daviklis pjauna gryba, tada omai sokineja. tas pats buvo ir su velenelio davikliu (bet ne visada sokineja omai, buna, kad kartais ok rodo, nes daviklis nera visiskai mires), taip pat kitam forumieciui su sklendes davikliu - sokinejo omai. o plude kuro vietoj nusratytos normos prie tam tikro kiekio, rode nesveika skaiciu. kelis kartus didesni nei max galimas. ivairiai buna.
tai ir alkuninio davikli patikrint gali taip pat. bosch ~550-650 omu rodyti turetu. nekintantis kaicius.

del temp daviklio budavo, kad jei is karto neuzvedi (salto) tada nebeuzvesi jau kokia 10 min masinos. pusiau pasiles kaip kada, kartais uzsivesdavo, kartais laukt reikdavo.
del alkuninio daviklio (saltas) uzsivesdavo, bet jei uzgesini ir vel bandai vesti (kol masina nera pilnai pasilus), tada nebeuzvesi ilgam.
del abieju pasiles variklis puikiai vesdavos.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 03:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Dèkui uz informacija- tikrinsim daviklius...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery