Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Lap 2024, 23:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
aisku skirtumas bus, trauka mazesne bus. bet siaip toks puse velnio motoras. sanaudos ? susirask gamintojo ir pridek +1 litra virsaus bus tau dujos. jei Vilnius tai damesk kokius 2 litrus ar 3.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
20i trauka nuo 3D skiriasi kaip diena ir naktis. Teko pervarinėti 20i, tai po mano 3D jausmas toks, kad važiuotum su 3D, bet be turbinos, su sugedusia OSM ir dar su priekaba. Tikrai persilpnas tas variklis E39 su jo 1600 kg.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Paveikslėlis

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
jo truputi pasidomejau neapsimoka nieko keist. susitariau kita savaite pacipuot savaji tai gal ramiu vaziavimo sutaupisiu viena kita litriuka ir uzteks .

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 09 Kov 2012, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
BiZarTs rašė:
sveiki norejau paklaust kaip 520i feisliftais ligu kad jau su 2,2 motoru ejo kokios kuro sanaudos ?? duju/benzo . ar motorai labai lepus ?? neturi kokiu igimtu ligu ?? trauka labai skirtusi perlipus nuo 530D ?? nes kaskaip perbrangu pasidare vazineti su 530 D galvoju gal su dujomis pasemus mazu varikliuku butu taupiau kaskiek vazuoti ?

Varikliai tikrai patvarus kaip ir visi m52/m54, nezinau ka tu skaitai "lepus" bet as isvis nelabai zinau bmw benzininio motoro kuri butu galima pavadint lepiu :roll:
Eksplotacija tai jo atrodys kaip uz dyka po dyzelio, vieninteliai brangesni daigtai aplink varikli butu elektrinis termostatas ir kuro filtras. feisliftinis 520i turi 125kw kaip senesnis 523 variantas, trauka su 530d tai faktas kad neverta net lygint, bet siaip vaziuoja ganetinai normaliai. Pats vazinejau siek tiek su feisliftu 520i mechanika, tai kuro sanaudos is tikruju stebinancios (teigemai), graziai vaziuojant uzmiesti tikrai nevirsina 7l (kompas rodydavo 6,6-6,8), Kauno mieste apie 11, tai dujom butu kazkur 8 uzmiesti ir 12-13 mieste. Tik neimciau dvilitrio su automatine deze, nes jis is tikro bukas su automatu ir kuro sanaudos mieste jau ganetinai dideles. Bendrai paemus su juo tikrai pigiau vaziuot dujom net skaiciuojant vien kuro sanaudas, negu su 3.d kad ir ant lievos salerkos + pigesne ir paprastesne eksplotacija.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
yra realus skirtumas tarp 2001 ir 2002 E39 sanaudu / galios del pavaru dezes (automato)?
tas SMG realiai yra isskirtinis reikalas, del ko reiktu atsisakyti senesniu modeliu?
jei tiksliau tai tarkim 2001 automatas ir 2001 pusiau automatas - kuom tai skiriasi? SMG tai visai kita deze ir nuo 2002 pradejo eit?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Kov 2012, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Koks dar smg pas E39? Cia jau tau kazkas pasaku pripasakojo. Nera ne automato ne pusiau automato, yra tas pats steptronicas. Pas benzus yra dezes 5hp18 jo ejo nuo 96 galo iki 98.09, dar trumpai pirmais metais ejo senesni automatai ir paskiau nuo 98.09 kartu su dvieju vanusu varikliais ejo 5hp19 automatas, kuris dejosi iki gamybos pabaigos, 3.0d tas pat automatas nuo 98 iki gamybos pabaigos, pas tds'us tiktai isvis steptronico nebuvo iki pat 2000tuju dejo senas dezes. Taigi tarkim 525i kad ir 2003 galo nebus ne ekonomiskesnis ne galinges uz ta pati 525 2000tuju galo.
O nuo 2002 metu tai siaip ten ivairiu patobulinimu gavo, del ko jau taip norint tobuliausio E39 reiktu pirkt po 2002.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Xolen rašė:
Koks dar smg pas E39? Cia jau tau kazkas pasaku pripasakojo. Nera ne automato ne pusiau automato, yra tas pats steptronicas. Pas benzus yra dezes 5hp18 jo ejo nuo 96 galo iki 98.09, dar trumpai pirmais metais ejo senesni automatai ir paskiau nuo 98.09 kartu su dvieju vanusu varikliais ejo 5hp19 automatas, kuris dejosi iki gamybos pabaigos, 3.0d tas pat automatas nuo 98 iki gamybos pabaigos, pas tds'us tiktai isvis steptronico nebuvo iki pat 2000tuju dejo senas dezes. Taigi tarkim 525i kad ir 2003 galo nebus ne ekonomiskesnis ne galinges uz ta pati 525 2000tuju galo.
O nuo 2002 metu tai siaip ten ivairiu patobulinimu gavo, del ko jau taip norint tobuliausio E39 reiktu pirkt po 2002.


2001For the 2001 model year (Cars made from September 2000), BMW updated the E39 with newer, clear-lens tail, side marker, and headlights which first displayed the now-popular "angel eyes." Rear tail lights were changed to "wave-guide" LEDs (Hella, the OEM, refers to these lights as "CELIS"), while the side and rear turn signals were changed from amber lenses to clear. The black trim was now painted to match the body color, and the front bumper now featured rounded fog lights. Internally many changes were made to electronics; items such as window regulators and the air conditioning were updated. The 528i was replaced by the 530i which had a new 170 kW (228 hp) M54B30 3.0 L inline-6. A new entry-level 525i was introduced featuring a 143 kW (192 hp) M54B25 2.5 L I6 and a slightly lower price. The available navigation system was changed to a wide screen version. The front grill was also changed to a new, more pronounced design.

2002For 2002, BMW Steptronic-equipped E39s had their manual shift direction switched to match BMW's SMG (forwards to downshift, backwards to upshift). Also, in 2002 the 540i V8 32V engine power was increased from 210 kW (282 hp) to 216 kW (290 hp) while torque remained the same. All models got a standard in-dash CD player, 6-cylinder models added a standard power passenger seat, and the 525i received automatic climate control standard.[14] Consumer Reports declared the 2002 BMW E39 the best car they had ever reviewed.

nenoriu dyzelio :) planas M54 2.5. gaila 2.8 nebera tokiu metu, o 3.0 jau prabanga :) nors ir ne V6, o L6 motoras, bet vis tiek nereik tokio. na jei nera skirtumo tarp deziu, tada gerai :) 2002-03 metu automatu mazai su tokiu motoru, o va 2001 yra daugiau. tai jau bent variantu padaugeja :)
vel buvau pradejes galvoti apie naujesni 5er, bet... uzteks ir E39 kol kas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
O kodel skaitai 3.0i prabanga? Kuro sanaudos jo uz 2.8 mazesnes jai ka :) aptarnavimo kaina ta pati kaip ir 2.2 ar 2.5, tik kad pacia masina nupirkt brangiau.
O smarves taip kaip gyvulys turi :D


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 13:59 
  
 
 
Durnas klausimas , bet varau :) kaip 530i vs 530d ? tarkim abu kokiu 02-03 metu automatai? kuris geriau traukia ? Ant popieruko tai labai panasus abu ...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Ka reiskia panasus? 170kw vs 142? :D 3.0d senas iki feislifto tai su 2.8 labai panasus, bet ir tai 2.8 keliom sekundes dalim greiciau 100 paima ir max greitis didesnis, o jai 3.0i lyginanat su 3.0d, tai tikrai del pranasumo nelabai klausimu kyla :)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 14:06 
  
 
 
Xolen rašė:
Ka reiskia panasus? 170kw vs 142? :D 3.0d senas iki feislifto tai su 2.8 labai panasus, bet ir tai 2.8 keliom sekundes dalim greiciau 100 paima ir max greitis didesnis, o jai 3.0i lyginanat su 3.0d, tai tikrai del pranasumo nelabai klausimu kyla :)


nu matai kw trukuma turetu kompensuot papildomi NM 530d. as cia pasiskaitau kaip zmogeliai vargsta su dyzeliais , bet tuo paciu nori tureti performanco, tai galvoju ar negeriau tada tu paciu metu benzina...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Lauris kitoij temoij labai gerai apibudines ka reiskia Nm ir ka Kw, jai trumpai nm yra galia o kw laikas per kuri galia pasiekiama, t.y. is daug nm ir mazai kw tolko irgi mazai, sunkvezimem daug jegos reik, ne lengvosiom.
Geriausia, tai isibandyk 530i, suprasi apie ka sneka aina :)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 14:30 
  
 
 
tai as ir nesiginciju, siaip idomu kas butu sustacius d vs i kokiu 02 metu ir tiek ;)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2012, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Xolen rašė:
O kodel skaitai 3.0i prabanga? Kuro sanaudos jo uz 2.8 mazesnes jai ka :) aptarnavimo kaina ta pati kaip ir 2.2 ar 2.5, tik kad pacia masina nupirkt brangiau.
O smarves taip kaip gyvulys turi :D

kilovatu skaicius dabar padaro masina prabangia pagal LT istatymus :) nezadu moketi stukele i metus vien del to, kad motoras didesnis. o ir nereik man 3litrio, uztenka pilnai ir 2.5, tuo labiau M54, jis gyvesnis :)
be to - kokios oficialios E39 M54b25 automato sanaudos mieste? tema apie sanaudas skaiciau, bet ten kaip visada nuo iki, tai reik kiek gamintojas nurodo, nes realiai tiek ir ryja :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery