Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2020, 07:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Sau 2016, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
45
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 26 Sau 2016, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
32
Pranešimai:
3394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
venegas 530d rašė:
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5

uz krasta blogesnio serviso turbut nelabai yra...


StandartinėParašytas: 26 Sau 2016, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
36
Pranešimai:
884
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
na jai visi bus -5 arba +5 tai viskas ok, bishki dumins nevaziuos bet kursis, o kai vienam bus -5 tai tada nekas. o krata daznai nusishneka.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 26 Sau 2016, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
venegas 530d rašė:
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5


Nuo -3 iki +3. Jeigu viršija-buteliukų testas ir tolimesnis defektavimas. Praktikos kaip sakoma-nepragersi.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.14
Pranešimai:
60
Automobiliai:
Ford Capri 2.3V6 '84
BMW E39 2.5D '03
BMW E61 2.5D '06
Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą?
P.S 2003 2.5D Manualas..


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2516
Capri rašė:
Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą?
P.S 2003 2.5D Manualas..

ant stendo isimtus reikia tikrinti purkstukus, ant laisvu gali buti gerai, o prie kito slegio jau gali negerai ispurksti


StandartinėParašytas: 06 Vas 2016, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
reiktu jau imt purkstukus ir vezt ant stendo tikrint.. arba dar as daryciau testa su piltuveliais https://www.youtube.com/watch?v=5w7eP4yCg3A


StandartinėParašytas: 06 Vas 2016, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.20
Pranešimai:
3
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 530d m57 01 Range rover 2,5 dse m51 00 Land Roveriu entuziastas
is kazkokios susidarusios praktikos pradziai visada keiciu ta kuris daugiausiai eina i pliusa . Inpoi galima isjungt korekcija purkstuku jai motoras pradeda kalatotis kai paralitikas reiskia istikruju bloga padietis su jais


StandartinėParašytas: 07 Vas 2016, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1551
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min),
Prikabintas failas:
t5.jpg
t5.jpg [ 48.66 KiB | Peržiūrėta 8072 kartus(ų) ]

kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes)
Prikabintas failas:
cilindrai pries.jpg
cilindrai pries.jpg [ 54.45 KiB | Peržiūrėta 8072 kartus(ų) ]

Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo)
Prikabintas failas:
t4.jpg
t4.jpg [ 47.46 KiB | Peržiūrėta 8072 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo kiesha 07 Vas 2016, 19:59. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Vas 2016, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
45
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Koks nuokrypis maksimalus galimas nuo 750aps/min , kad nekelt klausimu del remonto ar problemos ieskojimo ???

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 09 Vas 2016, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.19
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d M57 '01
kiesha rašė:
Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min),

kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes)

Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo)


O tai kas daryta, kad taip graziai korekcijos susilygino?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1551
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes,
kuro kiekis bake = nemaziau 1/2 bako
varikio laisvos eigos apsukas galima padidint ar sumazint Rheingold pagalba (tiksliai nepamenu, bet ir DISe turetu buti ta funkcija, a/m su automatine deze - tik padidinti)
Prikabintas failas:
rh.jpg
rh.jpg [ 48.22 KiB | Peržiūrėta 7988 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 13 Vas 2016, 02:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
880
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Kaip gali itakoti zvakes purkstuku korekcija, jei variklis darbinei temperaturoj?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2016, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.18
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 530d
Gal kas galit pakomentuoti situacija?
Ant laisvų variklis vos pasiūbuoja.
Dariau buteliukų testą, visi purkštukai į abratkę praleidžia daug maž vienodai, skirtumai tikrai neviršijo 15-20%.
Viena pakaitinimo žvakė nulaužta (nors nelabai įsivaizduoju, ką tai gali įtakoti darbinėje temperatūroje)
Keisti 5 purkštuką?


Prikabinti failai:
894d3299-abfd-450d-a544-d5219971dc5a.png
894d3299-abfd-450d-a544-d5219971dc5a.png [ 34.26 KiB | Peržiūrėta 7442 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 26 Bal 2016, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1551
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pabandyk sukeist vietom 5 su 1, ISTA rekomenduoja 5 ir 6 purkstukus, jei jie nueina i pliusa (4-5), sukeisti su didziausia minusine korekcija turinciais purkstukais, tipo korekcijas paskaicuoja DDE pagal alkuninio veleno daviklio, kuris randasi arciausiai 6 ir 5 cilindru, siunciamus duomenis, o kaip yra naturoj-pats nebandziau...gali dar pasidaryt kompresijos testa (su Rheingold arba ISTA, apie minute starteriu pasuki ir ismeta "atsakyma"),
neaisku kas ir kaip pries tave vazinejo ir kaip purkstukai "pyle", keli jau forme bedavojo, kad stumokliai pradege....
Cituoti:
Viena pakaitinimo žvakė nulaužta (nors nelabai įsivaizduoju, ką tai gali įtakoti darbinėje temperatūroje)

O kas tau sake kad gali itakot?? as aiskiai parasiau, kodel korekcijos normalizavosi, o jus jau savo vaizduote "ijunget",
skaityk tarp eiluciu-"matyt nebuvo prisilaikyta pirmos salygos ir tuo momentu pakaitinimo zvakes dar veike (2 buvo negyvos)"
Cituoti:
Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery