Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lie 2019, 06:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 340 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2017, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
bmwFans rašė:
... Kame reikalas gali buti?

junk laida, nereikes tiek raidziu rasyti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Vas 2017, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Capri-pabandysiu:) buvo i halva sovs mintis si:) bet o pahal viska neturetu vieno pakakt?:) DmK-laida turiu pats,tai jungiau ir jokioa glow klaidos nebuvo:) iki to,kai rudeni keiciau zvakes tai buvo klaida glow system(glow plug or glow plug relay) kaip zinau,sita klaida meta,jei bent viena zvake neveikia,arba rele:) tai dabar svaru:) dmk,o jei rele pareitu,tai isvis pvz snd prie -15 tektu ilgai bruzint starteriu,ir vos griebtu po iena kita cilindra,kol uzsivestu?:) nes dabar tai kaip ir karatam-pora apsisukimu ir vedasi,tik kelias sekundes susipurto:) imanomas dalykas del kuro filtro dar?:) beje,kazkada girdejau snekas,kad nors ir jei variklis dirba kaip laikrodis tiek siltas tiek saltas,tai esant minusams tik uzvedus,gali susipurtyr pora kart,nors ir sirba idealiai ir purkstukai geri..tipo esant saltam prie minuso,islenda minimalus kazkoks nugrybavimas:)


StandartinėParašytas: 10 Vas 2017, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
37
Pranešimai:
1142
Miestas:
Kaunas
Neieskok slieku del to, dyzelis, saltis, ko noret..

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 10 Vas 2017, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
tu nenorek is nenaujo ir dar dyzelio, kad saltam metalui, tepalam ir panasiai uzkurus dirbtu kaip naujutukas bendzas..... per giliai kapstai


StandartinėParašytas: 10 Vas 2017, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
bmwFans, o tu 100% garantuoji, kad visos 6 zvakes vienodai kaista??? pasimatuok zvakiu varzas ar issiemes pasiziurek kaip kaista, jei galva skauda del tu 1-2s, o ju ir kaitinimo laikas atitinkamai priklauso nuo akumo ikrovimo lygio,
turi laida, tai junk INPA ir per 4testa pasiziurek purkstuku korekcijas ant ka tik uzvesto salto variklio, 5 teste rodo stumokliu greicius, kai atjungtos purkstuku korekcijos....
P.S. pries kokius 5-6metus kaimynas detaliu parduotuveje su testeriuku matavo zvakiu varzas, tai po 15min pardavejui nusibodo padavineti vis kita, taip ir nerado 4-iu vienodos varzos zvakiu :D


StandartinėParašytas: 12 Vas 2017, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
:D Idomiai kiesha del tu zvakiu ;DD Na aisku neisitikines,kad vienodai kais jos..bet logiskai mastant tai gal nezymus ten skirtumas bus,vienu metu 6 boshai sudeti,tai gal daug maz normaliai :D o del akumo lygio sakei kaitinimas,tai cia jei teisingai suprantu,jei akumas labiau issikroves,tai zvakes trumpesni laika kaitinamos(greiciau uzgesta pre heating) ?:) Kaip zinau,tai uzvedus motora,jos dar kazkuri laika(pora minuciu) irgi buna kaitinamos :) Toliau del purkstuku korekciju,tai galvojau paziureti,taip ir padarysiu,tik norejau pasiklausti normu ribas..mano ziniom iki +-2 tai dar purkstukas geras(bet gali jau jaustis pasipurtymai),+-3 jau keitimas privalomas ir pagal viska turetu purtytis jau motroas :) Del cilindru greiciu-kokie skirtumai maksimalus lesitini,bei kokia rpm norma sitam motorui?:)


StandartinėParašytas: 13 Vas 2017, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Leidziama purkstuku korekcija -5 ir +4, esant didesniems nukrypimams, sistema nebegali kontroliuoti laisvos eigos tolygumo korekcijos ir fiksuoja klaida 5651,
-5 ir +4 nevisada reiskia kad purkstukas blogas (idek "netycia" dvi saibas po vienu purkstuku ir uzvedes pasiziurek purkstuku korekcijas) :D,
M57 prie darbines temperaturos apsukos - 750aps/min, ir jei butu toks visu stumokliu kampinis greitis (vienoda visu cilindru kompresija , voztuvai "graziai sedi" ir be apnasu, tarpines visos sandarios, nebutu nei vieno degimo praleidimo, visi purkstukai "ledas",...... - visuose cilindruose vienodos salygos), tai purkstuku korekcijos laikytusi panasai apie 0, nebutu ka koreguot :mrgreen:
DIS ir Rheingold yra cilindru kompresijos testas, tai sukant starteriu skirtumas tarp maziausio cilindro kampinio greicio ir didziausio neturi virsyti 10aps/min
Paveikslėlis Paveikslėlis
Sito 525d kompresija ideli ir purkstukai graziai rodo, kuro irgi mazai ima
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 16 Spa 2017, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
Sveiki, sita klaida gali but del kuro slegio reguliatoruiaus?

2550 rail pressure control at start


StandartinėParašytas: 17 Spa 2017, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Taip, kai slegio reguliatoriaus manzetai "suplyso", sia klaida man mete
Prikabintas failas:
02.jpg
02.jpg [ 51.71 KiB | Peržiūrėta 3454 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 31 Sau 2019, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.31
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 530d
Sveiki perskaiciau visa tema panasumu i savo beda radau, bet nebutent to ko ieskojau.
E39 3L 2002-3m automatas
Jau ilga laika kankinuosi su kuro padavimo problemom viskas prasidejo kai grizamojo trisakis suluzo ji sutvarkius viskas gerai buvo. Poto atsisake siurblys bake ji pakeitus vel viskas gerai buvo kol sekmadieni vaziuojant pristabdzius automobili jis uzgeso. Pravargau kelyje viska tikronau ka galejau kuras daeina iki filtro bet maziu slegiu ir su oru. Atjungiau akumus pajudinau kurio siurblio bake fiske , prapuciau slangas . Uzsikure , bet pavaziavus 33km uzgeso ir uzkurti nebepavyko nes numire akumas o jis buvo naujas tai galit isivaizduot kiek jam vargo daviau. Parveziau namo ant tralo kita diena i servisa. Paskambino pasake galiu pasiimti. O realios bedos nerado istryne klaida kuro slegio ir viskas daugiau nieko neranda diagnostika viska gerai rodo. tai dabar turiu baime kazkur ir bevaziuot toliau nes jau ir traliukas juokiasi kaip paskambinu darausi pastovus klijentas :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 340 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery