Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 06:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
36
Pranešimai:
1899
Miestas:
Kaunas
Vytautas88 rašė:
Tai nuo ko priklausė tai? Komplektacija/feisliftas/dar kažkas?


Priklauso kaip pirmas savininkas užsisakė. Aišku jos šioks toks privalumas, bet trūkumas, kad kietėsnes už paprastas, jei dar sėdymoji dalis su "vaikų kėdutėm" tai visai nekažkas - bent jau man iš kai kurių keleivių tenka išgirst, kad kietos galinės sėdynės. :roll:


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
sickdog rašė:
ech jus pzidabolai. galeciau kada pravezinti bet ale dabar negi kiekvienam durniui irodinesi kazka. galiu pridurti aisku tik tiek kad mano "trasos" dali didziausiaja dali sudaro AUTOSTRADA, kuria vaziuoju autopilotu.

Neturi jokios teises svaistytis tokiais izeidimais, nes nuo kurio nors galetum taip pasakes ir i ceinika gaut. O jei skaiciuot nemoki, pateiki apsurdiskus skaiciavimus, kurie mazesni nei 316i, tai cia jau ne musu problema. Tiesiog jei mes nesutinkam su tamstos skaiciavimais, malonek truputi pagarbiau atsakyt.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
Bavaras rašė:
Dar turbut bevaziuojant truputi ir pagamina duju...

Faktas, kad pasigamina :!: Tik jos pro langa isleidziamos :lol: O siaip, parmyniau ant dujyciu is Londono iki Kauno, vaziavau pagrinde ant autopiloto ir nevirsydamas 140km/h, sanaudeles gavosi 11ltr/100, ir tai cia tiek del Lenkijos gavosi.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
Ka ir sakiau - dyzelis sudas. Del duju - nezinau, bet turbut irgi bus koks nors stebuklas. Kaip kolega sako - dyzelistai patyles. :D
Matyt visi vazineja "ant garu", o as vazineju kaip jau gaunasi. Jei nori vazinet su 5-6 l/100km, tai golpukas - pats tas. O pas mus "varguolis" (c) Poska butinai nori su BMW vaziuot, nors neturi pinigu nei jam nusipirkt, nei remontuot, nei kura pilt. Bet uztat gydo visa pasauli tai ohoho :D

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
208
Miestas:
Voorhout, The Netherlands
Automobiliai:
ex:E34 525TDS 95'
ex:E34 525TDS 95' touring,shadowline
ex:E34 m50b25 95'
ex:E39 528i touring
Mitsubishi Outlander 08'
willius528i rašė:

Priklauso kaip pirmas savininkas užsisakė. Aišku jos šioks toks privalumas, bet trūkumas, kad kietėsnes už paprastas, jei dar sėdymoji dalis su "vaikų kėdutėm" tai visai nekažkas - bent jau man iš kai kurių keleivių tenka išgirst, kad kietos galinės sėdynės. :roll:


pas mane su vaikų kėdutėm...po pirmo pasivažinėjimo toliau išgirdau " išsiimk tuos suš.... suolus iš galo ir norm sėdynes įsidėk"

Ir dar ten kažkas prisvaigo kaip įrodinėju, kad 528 geriau už dyzelį. Kaip jus nesuprantat, kad joks vokietis nepirks dyzelio jei jis važiuoja 20km į darbą ir savaitgaliais į gamtą, nes jiems mokesčiai dideli gaunasi ir ant galo jie nieko ten nesutaupo. Todėl ir sakau, kad nupirkt dyzelį su maža rida yra stebuklas o benzą dažniausiai renkasi tie kas važiuoja palyginti nedaug ir jau šansai pakyla. Pats turėjau 3 dyzelius dabar važiuoju ant dujų ir ką galiu pasakyti, jeigu mašina tvarkinga tai vienodai gerai ir dk ir snd. Dėl to taupumo tai juokas irgi ima kai važinėja su 3,0l dk ir svaigsta apie ekonomija, kaip kažkas sakė 1.9 tdi yra ekonomija, bet ne 9l ar10l/100km. Pats pasakimas ,kad 5er su normaliu varikliu gali būti ekonomiška skamba juokingai.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.12
Amžius:
37
Pranešimai:
257
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 diesel
Skype:
simookas1
na bent jei ikisiu trigrasi apie 2.5 tds, tai man mieste (vilnius) valgo nuo 8 iki 10, daugiau 10 nebuvo suvartojes(buvo ir kamsciai, ir paspaudimai ir t.t.), trasoj, bandziau vaziujant 70km/h (buvo pravaziuta virs 100km, lydejo tempiama busa) ikirto 5ltr, vaziuojant 100-130 6ltr, paspaudziant daugiau nei 140km/h kazkur 7-7.5ltr . motoras prasokes 300k km, mastosi, bei tikrinta po kapitalinio, nauja turbo, ir t.t, matavo kompresija, tikrino ziedus, sake idealus variklis... del duju mano nuomone, kadangi pats atvazinejes daug su tokiu auto, tai jeigu vasara tai taip suprantu pigu, bet ziema sorry chebra, benzu uzvedi sildai, isvaziuoji, dujom, prie darbo vel perjungi benza, uzgesini, vakare ta pati procedura, nes kitaip nieko gero, o kai kazkas susikniso ir sove, tai malonumu nedaug... taip kad nezinau, man asmeniskai dyzelis 100 kart geriau, tik nereik uzleist..
be to tas 2.8 palyginus su 3.0d tikrai nivalit, ir dyzeli lengviau uzcipuot, be to uzcipavus sanaudos nepadideja, o benza tik ikisk nagus ir pik kibirais


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
simookas rašė:
na bent jei ikisiu trigrasi apie 2.5 tds, tai man mieste (vilnius) valgo nuo 8 iki 10, daugiau 10 nebuvo suvartojes(buvo ir kamsciai, ir paspaudimai ir t.t.), trasoj, bandziau vaziujant 70km/h (buvo pravaziuta virs 100km, lydejo tempiama busa) ikirto 5ltr, vaziuojant 100-130 6ltr, paspaudziant daugiau nei 140km/h kazkur 7-7.5ltr . motoras prasokes 300k km, mastosi, bei tikrinta po kapitalinio, nauja turbo, ir t.t, matavo kompresija, tikrino ziedus, sake idealus variklis... del duju mano nuomone, kadangi pats atvazinejes daug su tokiu auto, tai jeigu vasara tai taip suprantu pigu, bet ziema sorry chebra, benzu uzvedi sildai, isvaziuoji, dujom, prie darbo vel perjungi benza, uzgesini, vakare ta pati procedura, nes kitaip nieko gero, o kai kazkas susikniso ir sove, tai malonumu nedaug... taip kad nezinau, man asmeniskai dyzelis 100 kart geriau, tik nereik uzleist..
be to tas 2.8 palyginus su 3.0d tikrai nivalit, ir dyzeli lengviau uzcipuot, be to uzcipavus sanaudos nepadideja, o benza tik ikisk nagus ir pik kibirais


del tds'o galiu pasakyt, 14 litru pravaziuoju 200km miestas 40% trasa 60%. be to greitis trasoj minimalus 120, maks 150. tai sanaudom nesiskundziu

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
simookas rašė:
na bent jei ikisiu trigrasi apie 2.5 tds, tai man mieste (vilnius) valgo nuo 8 iki 10, daugiau 10 nebuvo suvartojes(buvo ir kamsciai, ir paspaudimai ir t.t.), trasoj, bandziau vaziujant 70km/h (buvo pravaziuta virs 100km, lydejo tempiama busa) ikirto 5ltr, vaziuojant 100-130 6ltr, paspaudziant daugiau nei 140km/h kazkur 7-7.5ltr . motoras prasokes 300k km, mastosi, bei tikrinta po kapitalinio, nauja turbo, ir t.t, matavo kompresija, tikrino ziedus, sake idealus variklis... del duju mano nuomone, kadangi pats atvazinejes daug su tokiu auto, tai jeigu vasara tai taip suprantu pigu, bet ziema sorry chebra, benzu uzvedi sildai, isvaziuoji, dujom, prie darbo vel perjungi benza, uzgesini, vakare ta pati procedura, nes kitaip nieko gero, o kai kazkas susikniso ir sove, tai malonumu nedaug... taip kad nezinau, man asmeniskai dyzelis 100 kart geriau, tik nereik uzleist..
be to tas 2.8 palyginus su 3.0d tikrai nivalit, ir dyzeli lengviau uzcipuot, be to uzcipavus sanaudos nepadideja, o benza tik ikisk nagus ir pik kibirais

ir nepamirštam ,kad dyzelio nesunku gaut ir kur kas pigiau, aš nekalbu apie rusiška ar žalia,o galima ir tai naudot,ko dujų tikrai už 1-1,5lt negausi, taip,kad nebeterškim temos, nes ir taip aišku, kas kam geriau tas vieną ar kitą renkasi,faktas,kad neoriginalus pridėti prie auto/variklio agregatai,nevisada teiks malonumą ir nenorės su systemom draugaut. artai 1 ar 18karta įrangos.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.26
Amžius:
50
Pranešimai:
306
Miestas:
Kaunas-Londonas
Automobiliai:
F07 530d N57T '15
ex E34 520i M50 '93
ex E39 528i M52 '96
ex F31 320d N47T '13
Skype:
Auksakalys
Kregzdzius rašė:
...faktas,kad neoriginalus pridėti prie auto/variklio agregatai,nevisada teiks malonumą ir nenorės su systemom draugaut. artai 1 ar 18karta įrangos.

Kurioj vietoj cia faktas? Pagal mane cia bullshitas :)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
Auksakalys rašė:
Kurioj vietoj cia faktas? Pagal mane cia bullshitas :)

pritariu, tuoj bus netol 100tkm ir draugauja tikrai puikiai su dujom :) tiesiogiai prie variklio technines puses kas pagal bobuciu kalbas galejo atsitikt su varikliu, nebuvo prikista nei pirsetlio :) ftu ftu ftu... o spidometras vakar prasisuko 260tkm, o realiai tai net nzn... taip, kad kas patys nevazineja nekalbekit, kad bmw ir dujos didziausi priesai...


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
studentas rašė:
pritariu, tuoj bus netol 100tkm ir draugauja tikrai puikiai su dujom :) tiesiogiai prie variklio technines puses kas pagal bobuciu kalbas galejo atsitikt su varikliu, nebuvo prikista nei pirsetlio :) ftu ftu ftu... o spidometras vakar prasisuko 260tkm, o realiai tai net nzn... taip, kad kas patys nevazineja nekalbekit, kad bmw ir dujos didziausi priesai...


geriausi draugai ir meiluziai

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nu jei važiuoja ir vasara ir žiema, be jokių bėdų, tai tik paplot ir palinket gero kelio =D>


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tiesiogiai del duju tfu tfu tfu jokiu bedu nebuvo :) su varikliu vieninteles bedos buvo tai, kad veleno ir velenelio davikliai buvo sugede, ir leido tepala pro galvutes dangteli... o siaip tai net nesijaucia nei vasara nei ziema kada dujos persijungia... taip, kad tiek kurie neturi ant saves patyre del eksplotavimo dujom, geriau nesireiskit, kad bmw nevaiuoja ant duju...
ps. E34 M50B20 su I kartos dujom apie 50tkm be problemu pravaziavo... po to draugas eksplotavo ja be problemu, manau ir tai daug ka pasako, kad bmw ir dujos suderinami :)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2011, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Manau draugauja pakankamai normaliai :D
http://www.motorward.com/2011/01/lpg-po ... s-333-kph/
http://www.professautogas.co.uk/gallery ... 3-2004.php
http://www.autoblog.nl/archive/2007/09/ ... v10-op-lpg
http://www.oxfordautogas.com/index.php? ... ;Itemid=91 sis linkas idomiausias pasiskaitymui
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 29 Geg 2011, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.12
Pranešimai:
28
Automobiliai:
E39 523 98'
Šeštadienio rytas. Ateini ir randi šitaip. Niekas nieko nematė. Noris kažkam galva suskaldyti.

http://i027.radikal.ru/1105/38/ac80d7b94f36.jpg


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery