Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2024, 00:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bal 2006, 08:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
382
Miestas:
Lietuva
Skype:
FAnkis_
Stopai tikrai skiriasi

_________________
BMW - One Of The Best Cars In The World.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2006, 16:45 
  
 
 
ard rašė:
cia truputi OffTopic bet norejau paklausti ar buna 5er E34 touringai su kondicionieriumi ir dviem liukais?


Buna o kartais pasitaiko ir su automatiniu kondicionierium


StandartinėParašytas: 02 Bal 2006, 18:07 
  
 
 
runcikas rašė:
na matau tu su tds, ir dar kaunietis, nieko pries man padet patikrint tds jei ruosciaus pirkti ateity?


Na matai su tuo padejimu, ten is akies nelabai dauk ka ir nepribursi :wink: cia tau beveik viska hebra ir surase ka gali is akies patikrinti. As siulyciau i koki servisiuka nusivaryt, kad viska nuodugniai patikrintu. Nes turbinos is akies nepatikrinsi, ten reikia slegi matuoti. Ten tau ant kompo pajungtu ir viska matytum kas negerai.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2006, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
Sveiki!

reikia staigiai įsigyti dyzelinį automobilį. aišku lieku ištikimas bmw :)
norėčiau sužinoti forumiečių glaustą nuomonę,- kuris modelis geresnis (patikimesnis/pigesnis eksploatuot) 525 tds ar 524 td (E34) ?

iš anksto dėkoju už pasisakymus!


StandartinėParašytas: 07 Gru 2006, 21:59 
  
 
 
Kazkada teko vazineti ir 524 TD ir 525 TDS.
Visgi 2.4 TD variklio ir visko kas po kapotu
9ra, remontas pigesnis, ir shrotai detaliu daugiau
turedavo. Gal dabar laikai pasikeite...
Ir siaip berods TDS'u maziau buvo anais laikais...


StandartinėParašytas: 07 Gru 2006, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
46
Pranešimai:
141
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E83 X3 20d 05'
ex E34 520i 92'
Geresnis be abėjo 525tds, praktiškai, tai pirmas BMW dyzelis, kuris gali suteikti šiai mašinai padorią dinamiką. 524td nepalyginamai silpnesnis (115 hp vs 143 hp), sukimo momentu nusileidžia netgi benzininiam M50B25. Kūro sanaudos apie 10 l dyzelino mieste. Vienu žodžiu silpnas, neekonomiškas dyzelinis varyklis. Dėl eksplotacijaos pigumo nežinau, nesu važinėjęs. Galiu tik daryti prielaidą, kad 524td eksplotacija greičiausiai bus pigesnė, negu 525tds, visgi varyklis paprastesnis.

P.S. O kaip gi 8er :wink: :?:

_________________
Think before you act!


StandartinėParašytas: 07 Gru 2006, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
Javelin rašė:

P.S. O kaip gi 8er :wink: :?:


:D 8er bus :wink: bet, manau, pavasary ... oj laukiu laukiu jo \:D/ ir tikiuosi, kad pavyks įvaldyt gerą modelį :!: :wink:

dyzelis dabar šiaip, pigiam pavažinėjimui, nes turbūt teks tolėliau išvykt šiek tiek,daug kilometrų prisukt, tai domiuosi :)


StandartinėParašytas: 07 Gru 2006, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
46
Pranešimai:
141
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E83 X3 20d 05'
ex E34 520i 92'
absoliut rašė:
:D 8er bus :wink: bet, manau, pavasary ... oj laukiu laukiu jo \:D/ ir tikiuosi, kad pavyks įvaldyt gerą modelį :!: :wink:

dyzelis dabar šiaip, pigiam pavažinėjimui, nes turbūt teks tolėliau išvykt šiek tiek,daug kilometrų prisukt, tai domiuosi :)

Aišku :wink:

_________________
Think before you act!


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.25
Amžius:
48
Pranešimai:
327
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
Mini Contryman 2,0 sd
Skype:
robertas4664
Nikas:
Robas
Pries tds turejau 3 524td vienas buvo E28 visi automatai na man mieste valgydavo dyzelio apie 10 uzmiesty apie 8 o tds saunaudos panasios . Su td varikliu problemu neturejau o su tds jau prasideje buvo tai kad mano manymy 524 td yra gan patvaresnis ir bent siurblys pigesnis . Zinoma trauka tai tds yra geresne. Bet 524 galiam pacipuot ir bus beveik tas pats . Jeigu taupai tai 524 jeigu nelabai tai tds nes jis kokia 500 e brangesnis :wink:

_________________
bmw geriausia masina marijos zemeje


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
TDS

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 11:50 
  
 
 
aisku, kad 2.5 TDS, net galvot cia nereikia.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
na va žiūrėjau šen du 525 tds abu 93 metų. nu įdomiai.. abu automatai touringai. pas pirmąjį varikliui xana, bet automatas veikia puikiai, pas antrąjį atvirkščiai. atomatas kai jungi iš N į D truputį nukrenta apsukos o paskui šokteli ir vėl susinormalizuoja (šokteli iki 1000 maždaug). pas tą bičiuką buvo sudėta 2.5 kW aparatūra. negali būti, kad nuo generatoriaus čia šokinėja pasukos? greičių dėžė nesidaužo tarp pozicijų, tikva tas šoktelėjimas apsukų.. kitas klausimas - po a.s. siurbliu (po kolektorium kur) matosi prilašėje dyzelio. kame čia reikalas? šiltą variklį reikia pasukti kokias 4 sekundes. čia ką siurbliui galas? ant laisvų apsukų pulsuoja šiek tiek apsukos. negali būti, kad per kažkur tiesiog leidžia ir nesukelia spaudimo pakankamo purkštukuose? bet „valina“ tai tikrai labai puikiai jis. dar dėl greičių dėžės? ar tas toks pavarų šoktelėjimas negali būti susijęs su tepalų kiekiu ir jų atgyvenim greičių dėžėje?

pas patį benzas, sunku kažką konkrečiai nuspręst, todėl kreipiuosi į jus!
tikiuosi kompetetingų atsakymų!

AČIŪ!!!


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
na su plaukiajanciom apsukom nepatarciau pirkti...
aisku reikia gerai paziureti is kur ten tas kuras bega, bet kisti i tds'o siurbli rankas nemazi pinigai.
gerai ziurek pries pirkdamas.
del dezes nieko negaliu pasakyt - pas mane manual.

bet del siurblio tai lb gerai ziurek :)


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
Kambas rašė:
.

bet del siurblio tai lb gerai ziurek :)


vat man dėl siurblio tai įdomu, jei jis jau grybauna, mano manymu, jo trauka turi būti nekokia, turi trūkčioti, neklausyti pedalo ir panašiai, o čia - kai bitė. automatas bėgius mėto irgi puikiai, tik vat ant perėjimo iš N į D šokteli apsukos ir vėl į normal. ](*,)


StandartinėParašytas: 08 Gru 2006, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Del tu apsuku tai daug prirasyta. Siaip, pas mane pajungus ilgas sviesas, uzsukus peciu iki 4 padeties ir numygus stabdzius gali ta vaira makaluot ir nieko. Apsukos net nejuda. Nieko nebuna net pajungus kondicionieriu. Savo TDS pasiemiau net normaliai neapziurejes- 7dieni tiesiai is auto turgaus. Susiskambinom, atvaziavo, uzkurem truputi prasilekem ir viskas. Neveike ABS ir gale selenblokai buvo jau pareje. Apziurejom kondicionieriaus ir kitus radiatorius, stabdziu diskus, kaladeles ir tuo baigesi apziura. Tai va :) Manau, kad sokinet neturetu, nes tadien apziurejau 2 is kuriu pas viena jos gan normaliai sokinejo sukiojant vaira. Sake, kad navarots- taip apsukos pas VISUS BMW reguliuojas :D To navaroto pasalinimas apie 2000lt kaip kazkas minejo? :D Siaip, kad nereiktu drebet isigijus (pats jau zadejau stumt ta TDS, kai suzinojau kiek siurblio remontas kainuoja) siulyciau pries perkant nugrust i normalu autoservisa, kad paziuretu viska nuo A iki Z. Rasti minusai gali padet numust kaina, o jei paaiskes, kad siurbliui batai, tai isvengsi galimu tolimesniu rupesciu.

_________________
BMW forever...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery