Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 22:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2011, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Artkart 200 ratu lenktynes, Plytines kartingo trasoje.

KVIECIU!!!
Plytines kartodromas.

Paveikslėlis

2011.04.16 - Šeštadienis


09:30 – 09:45 Kvalifikacinis važiavimas.
10:00 – 11:00 I-asis važiavimas (100 ratų).

11:00 – 11:30 Pertrauka.

11:30 – 12:30 II-asis važiavimas (100 ratų).
13:00 Nugalėtojų apdovanojimas.


* Mano numeris 44 (komandoje su Jonu Surna)


StandartinėParašytas: 17 Bal 2011, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.04
Amžius:
51
Pranešimai:
139
Miestas:
Ingolstadt
Automobiliai:
E60 525D '07
Gerulės lenktynės :roll: =D> =D>


StandartinėParašytas: 17 Bal 2011, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.13
Amžius:
32
Pranešimai:
897
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 730 M57 '01
F10 530 N57 '11
Neblogos! Laukiam bent trumpų komentarų iš abiejų komandų - 44 ir 99 :)


StandartinėParašytas: 27 Bal 2011, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.04
Amžius:
51
Pranešimai:
139
Miestas:
Ingolstadt
Automobiliai:
E60 525D '07
200 ratų

Tai įvyko šeštadienį, saulėtą dieną, kai dar nebuvo taip šilta.Treniruočių prieš šitą grandą daug neturėjom. Tiktai prisiminėm, kaip baranką reikia sukioti.
Į vietą atvažiavom mes, atvažiavo ir mano naparnikas – Evaldas Dzialtuvas. Šįkart lėkėm su jo nauju motoru, kuris tikra bomba. Tai vat, padarėm kartingo setup‘ą ir išlėkė mano naparnikas į trasą kvalifikacinį važiavimą važiuoti. Nutiko taip, kad jis užfiksavo antrą vietą (kuri yra išorėje, tačiau lenktyninėje trajektorijoje). Prieš važiavimą pasistrategavom, nusprendėm, kuris startuos ir kuris finišuos (startavo naparnikas).
Startas buvo galingas – iš karto į 1-ą poziciją ir po pirmo rato antra vieta buvo atsilikusi gal 1,5 sekundės. Trasoje buvom greičiausi, niekas prie mūsų neartėjo. Apsikeitimas įvyko 56 rate, kai Evaldas buvo pabėgęs 15s. Sustojo, apsikeitėm ir išvažiavau. Taip išlaikiau 1-ą poziciją ir bėgau toliau. Pirmame važiavime finišavom pirmi. Antra vieta atsiliko net 24s Tačiau šis rezultatas labai daug nereikšė – antrame važiavime vėl viskas iš naujo.
Evaldas vėl sustartavo puikiai ir bėgo nuo antros vietos. Ir vėl pasikeistėm 56 rate, tačiau bėgimą nuo antros vietos apsunkino ratu atsilikę sportininkai. Atstumas vis mažėjo ir prieš mano akis išdygo J. Pangonis, kuris buvo 4-oj vietoje. Aš jį aplenkdavau, tada jis mane, tada aš vėl ir t.t. Po kokio 5 Pangonio lenkimo nutariau nesivarginti ir finišuoti už jo. Ir teisingai padariau, nes prieš mano akis jis numušė 2 varžovus... Tačiau pirmą vietą išlaikėme ir nugalėjome.
Buvome apdovanoti saldžiais ir varikliui skaniais prizais. Po to vyko tradiciškos maudynės.
„Ir aš ten buvau, šampūną laisčiau, per galvą varvėjo, burnoj neturėjau...“

Giro d‘Italia

Iš kart po šeštadienį vykusių 200 ratų varžybų, sekmadienį su grupele lenktynininkų išvykome į Italiją laimės ieškoti. South Garda kartodrome vyko (gana naujos) KF4 klasės kartingų testai. Čia buvome pakviesti Righetti Ridolfi kompanijos, kuri yra viena didžiausia pasaulyje kartingų detalių tiekėja.
Kelias buvo ilgas: duobėta Lenkija, po to tiesusis Trečiasis Reichas, Austrijos uodega ir šiek tiek Italijos. Blogiausias dalykas yra tas, kad iš Lietuvos išvykome 8-ą vakare ir per Lenkiją važiavome naktį. Tegaliu pasakyti tiek: jei norite būti su sveiku stuburu – nemiegokite kemperyje, ypač važiuojant naktį per Lenkiją. Nors ir sunkiai, Lenkiją įveikėme. Lygiausi buvo Deutschland‘o autobahn‘ai, tik tai nebuvo gera žinia mūsų kemperiui – yra elektrinis ribotuvas, nustatytas ties 110 km/h. Jis pypsėjo ir pypsėjo... teko važiuoti lėčiau. Austrijoje viskas aišku – kalnai, dar biškis sniego.
Po 30h važiavimo kemperiu atvykome į trasą. Kartingai buvo beveik paruošti, prasidėjo testai. Jie vyko 2 dienas. Pirmąją dieną italai mus stebėjo, klausė ar nėra nusiskundimų, ar patinka važiuoklė, ar patogu... žodžiu buvom dėmesio centre. Duota technika tikrai galinga: max greitis – 160 km/h, iki 100 įsibegėja per 3-4s. Labiausiai trasoje jaučiasi akceleracija, o ne greitis. (keista, bet... taip yra). Aišku tokį žvėrį sunku vairuoti, ypač Italijoje, kur sukibimas nežmoniškas, o menkiausia vairo pasukimo klaida veda prie priekio „jodinėjimo“. Pirmą dieną smarkiai atsijodinėjau, todėl antradienį dariau išvadas. Nors antrą dieną laikas buvo prastesnis, bent jau buvau patenkintas. Po antros dienos treniruočių italai pasakė mums, kad jų gamyklinėje komandoje reikia dar 4 - 5 lenktynininkų, tad tie, kurie išgali susimokėti už dalyvavima pasaulio čempionate gali ateiti į jų komandą. Susimokėti reikia tik startini mokesti už visus 3 etapus (2600 eurų), važiuoklę ir mechanikus jie duoda, taip pat patys nutransportuoja iki lenktynių vietos. Pasiūlymas labai viliojantis, tad ......


Benediktas Urbonas


StandartinėParašytas: 05 Geg 2011, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
as nematau kodel turetu but tas daugtaskis.
imiesi reikalo, jei kas, vasara tevam atidirbsi.
GO FOR IT!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery