Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
daimera rašė:
Klaipėdoj mažai kas matuoja kompresiją :D Vieninteliam Bosch servise ją matuoja,bet matavimo kaina 80 lt ,tai šiandien užsisakiau iš Kauno kompresometrą,sakiau pats pasimatuosiu ir ateičiai turėsiu,nes Klaipėdoj tokiu prietaisų nusipirkt yra neįmanoma. Šiaip ar taip nusprendžiau keist varikli į 2.8.Šiaip ar taip nebus kompresijos tuose cilindruose,arba vožtuvai sandariai neuždaro ir prapučia. O ir šiaip variklis jau prasukęs nemažai.Galvos ar žiedų remonto kainos tolygios viso motoro pakeitimui :) Suradau Klaipėdoj mažai prabėgusį 2.8 motora, 1997 metu,kaina 1500LT.Pilnas. Mano auto 1996 05 menesio,ar užteks kompui tik softo perrašymo? Ar reiktų ir visą kompą pasikeist iš donoro? Ir kaip ten su visais velenėlių davikliais ir kt,viskas tinka nuo 2.3? Ačiū.

Kompresijai išmatuoti užtenka pusvalandžio. Kas penktam garaže, manau rastum kompresometrą. Aš, tavo vietoje, geriau susiieškočiau normalų motoristą, kad surastų problemą, o ne pulčiau keisti variklį. Netikiu, kad žiedai būtų sudilę. Manau bus vožtuvų sandarumo problema, nes teko pastebėti, kad jeigu per šalčius eksplotuojami dujiniai auto neužkaista normaliai, atsiranda vožtuvų sandarumo problemų.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2011, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Tai vienaip ar kitaip,kad ir bus vožtuvų problema,galvos remontas arti 1000 lt . :) o su visais variklio pakeitimo darbais ir pačiu varikliu,planuoju įtilpti į 2000lt.Šiaip dar galvoju savaitgalį nussimti galvą ir žiūrėti kas darosi po ja.Kompresiją,kas matuoja "garažuose" turi tik tuos lazdelinius matuoklius,tai su tokiu prie 5,6 cilindro nelabai prieisi.Ryt turėtų ateiti is Kauno kompresometras.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.29
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39 523
Arunas B rašė:

Pilna diagnostika reik daryti o ne tik klaidas skaitineti isistrinineti.

Pasufleruosiu. Nusiimk plastmasine apsauga kur purkstukus uzdengia. Ten rasi isilgai ju desineje puseje einancia slange tai ji bus sukirmyjiusi is sutrukusi paciame priekyje ties jos alkune sulenkimu, pasikeisk ja ir toliau ieskok kur ora traukia, tikrink alsuokli ir jo slangas.
Dar speju kad zvakes tavo niekada nekeistos, jei taip siulyciau ir jas pasikeisti.



zvakes keiciau pries babinas ne pirma patare zvakes tikrint o paskui babinas, bet paziuresiu del tu slangu dekui


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery