Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 23:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
studentas rašė:
domintu informacija apie 530d nuo 2001m sedanas, kokios ju silpniausios vietos, remontu kastai, dezes tiek rankines tiek automatines, na ir visa kita kas su jais susija? Didelis dekui uz suteikta informacija.


Kaip suprantu, neesi naujokas šitame forume.
90 puslapių informacijos vien šioje temoje ir dar kokį 250 kitose.
Manau turėtum rasti kelis vakarus perskaityti.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
Tai visas masinas perka, kad vaziuoti, tik vienos ir po 300 tukst dar visai gyvos, o kitos uzsilenkia ir po 200.
O tos, kur "vienas seimininkas, per 10 metu nuvaziavo tik 120 marsrutu "baznycia-namai", tai tokiu BMW buna gal 0,000001%. Nes si masina perkama VAZIUOTI :?

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
na taip..masinos skirtos vaziuoti :) , taciau vistiek reikia pripazinti, kad dazniau (nesakau, kad visada - 100%) naujas dyzelines masinas pirkdavo zmones, kurie ketindavo pravaziuot gana daug. na taip jau buvo..gal ir dabar taip yra :roll: todel galima teigti, kad dyzeliai visgi buna salyginai daugiau pravaziave :)
o del tu vieno seimininko ir 120k per 10metu, tai procentas tikrai didesnis, bet tu masinu ir kainos atitinkamos..tikrai niekas uz 10 000lt tokio E39 dar nepardavineja ir greitu metu nepardavines.

visgi dar del to procento ir 120k km per 10metu. gal mano dauguma pazistamu tokie namisedos ir t.t. taciau tie, kuriu darbas nesusijes tiesiogiai su automobiliu, tai visgi per metus pravaziuoja 12-18k km (tai logiskai tokios masinos ir prisuka po 120-180km per 10metu), as pats pravaziuoju 20-25k km, bet bent jau mano supratimu, nuvaziuoju gan nemazai lyginant su kitais savo draugais/giminaiciais. na tarkim vokietijoj didesni atstumai ir t.t. tai ten ir ridos truputi didesnes, taciau jau nereikia taip kategoriskai teigt, kad visos 10metu masinos bus pravaziavus maziausiai 300k km o 15metu po puse milijono [-X isskyrus tuos atvejus, kai zmones savo automobili naudoja darbo tikslais, o tokiu atveju daziausiai buna perkami dyzeliai, nes jiem nuvaziuot 10000km kainuoja pigiau nei benzui. cia mano nuomone :shock:

p.s. as tikrai neesu nusistates pries dyzelius. geros masinos, ekonomiskos ir t.t. bet man labiau patinka benzinines.. :roll:


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
Pilnai sutinku, kad dyzeliai yra "barbiniai arkliukai". Naujos kartos dyzeliniai varikliai jau nebebijo apsuku, yra netriuksmingi, todel pagal eksploatavimo komforta gali buti lyginami su benzininiais. Bet tai as nesuprantu kam zmonems automobilis, jei nuvaziuoji tik 12 tukst per metus. Tai gaunasi apie 50 km per diena (tik i darba atgal ir i parduotuves). Del 18 tukst irgi ne ka geriau, jei zmones tik vazineja i darba ir vasara padaro atodtogu "grand vojaza", tai tada pigiau issinuomoti tom dviem savaitem nauja automobili. Kazkaip niekaip nesigauna man to logiskai pagryst. O vokiskuose skelbimuose 01' metu 95% ne maziau 220-230, nes jie nezino kam pardavines, o uz melagingus duomenis juos "gali patraukt uz atsakomybes" :mrgreen: . Tik pas mus Lietuvoj stebuklu salis - perkam automobilius su 180-200 tukst km, o po to patys nevazinejam :lol:

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
MYCIUS rašė:
visgi dar del to procento ir 120k km per 10metu. gal mano dauguma pazistamu tokie namisedos ir t.t. taciau tie, kuriu darbas nesusijes tiesiogiai su automobiliu, tai visgi per metus pravaziuoja 12-18k km (tai logiskai tokios masinos ir prisuka po 120-180km per 10metu), as pats pravaziuoju 20-25k km, bet bent jau mano supratimu, nuvaziuoju gan nemazai lyginant su kitais savo draugais/giminaiciais. na tarkim vokietijoj didesni atstumai ir t.t. tai ten ir ridos truputi didesnes...

tu gi neperki nauja automobili :wink: pirktum nauja planuoijant tiek vaziuoti ar moketum brangiau uz dyzeli?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Kancmanas rašė:
Pilnai sutinku, kad dyzeliai yra "barbiniai arkliukai". Naujos kartos dyzeliniai varikliai jau nebebijo apsuku, yra netriuksmingi, todel pagal eksploatavimo komforta gali buti lyginami su benzininiais. Bet tai as nesuprantu kam zmonems automobilis, jei nuvaziuoji tik 12 tukst per metus. Tai gaunasi apie 50 km per diena (tik i darba atgal ir i parduotuves). Del 18 tukst irgi ne ka geriau, jei zmones tik vazineja i darba ir vasara padaro atodtogu "grand vojaza", tai tada pigiau issinuomoti tom dviem savaitem nauja automobili. Kazkaip niekaip nesigauna man to logiskai pagryst. O vokiskuose skelbimuose 01' metu 95% ne maziau 220-230, nes jie nezino kam pardavines, o uz melagingus duomenis juos "gali patraukt uz atsakomybes" :mrgreen: . Tik pas mus Lietuvoj stebuklu salis - perkam automobilius su 180-200 tukst km, o po to patys nevazinejam :lol:


o tai kiek jus pravaziuojat per metus, kad sakot, jog pravaziuojat tiek km, net masinos turet neverta? :roll:
na ir siaip zmones, kuriu darbas nera susijes su automobiliu, tai daugmas tiek ir nuvaziuoja.. namai-darbas-parduotuves-namai..tai ir gaunasi darbo dienai 25-50km..savaitgaliais i kokia sodyba ar dar kazkur toliau (tai tarkim savaitgalio dienos vidurkis iseina koks 100-150km, nes gi nekiekviena savaitgali taip jau ir keliaujam).. kad ir kaip skaiciuociau, tai man atrodo, metine rida apie 20k km yra visai normali :)

DmK rašė:
tu gi neperki nauja automobili :wink: pirktum nauja planuoijant tiek vaziuoti ar moketum brangiau uz dyzeli?

na taip, del to sutinku su tavim. uz dyzeli brangiau nemokeciau planuodamas tiek nuvaziuot, o naujo pirkimas, tai priklausytu nuo finansiniu galimybiu :D kaip matom, tokiu nera, nes vazineju su E39 :lol: siaip turint tam pinigu, tai kodel gi ne - naujas yra naujas, garantijos ir t.t.
p.s. cia beveik visi zmones, kuriuos as itraukiau i savo pvz, nepirko naujo automobilio. bet kai kurie pirko dyzelinius, net ir pravaziuodami per metus iki 20k km :)


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
20 kkm - statistinis pravaziavimo vidurkis naudojant automobili asmeniniams tikslams. Nors nuosavo automobilio firmos reikalais niekad ir nenaudojau. Tai va ir gaunasi 10 metu - 200. O del tu nuvaziavusiu realius 120, tai sutinku, ju kainos kitokios, bet zmogus, vaziuojantis nedaug tikrai tu kainu nemokes, jas gali pirkti tik zmogus ieskantis labai konkretaus automobilio ir toki rades su nedidele rida, yra pasiruoses sumoketi salyginai didesne kaina.

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
studentas rašė:
jungciausi ne per wap, tai tikrai pora psl istrinciau is atsakymu i mano uzduota klausyma, tad prasau moderatoriu kurie prie kompo sedi pravalyt bereiksmes kalbas, nes per tel nesinori pridirbt betrinant... ačiū. O atsakymu laukiu is eksplotuojanciu 530d bei juos remontuojanciu, apie "i" pats zinau beveik viska...

Tai jau tau Arunas didziuma tankiausei pasitaikanciu problemu surase, dar galeciau pridet pagrindini skyva, bei kond. kompresoriaus itempeja, tiksliau jo tvirtinimo kronsteina, isiplaka skyle ir kleba visas itempejas, remontas nera malonus, dazniausei ivoriuojama, nes naujas jis kainuoja panasei kaip visas variklis naudotas :)


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
studentui:
Blazis rašė:
Kaip suprantu, neesi naujokas šitame forume.
90 puslapių informacijos vien šioje temoje ir dar kokį 250 kitose.
Manau turėtum rasti kelis vakarus perskaityti.

tikrai nera ko pridurti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
As labai daug gaunu skambuciu is tu kurie nori pirkti bmw d ir klausia i ka reik ziureti. Tai va siulyciau tikrai perkant toki auto nuvaziuoti i garaza ir gerai viska prakratyti. Atvarius pas meisra masina pirmoje vietoje paprasyciau kad tikrintu svarbiausius dalykus nes paaiskejius kad ten yra bedu gal jau ir nebereiks toliau tikrinti. Pirmi dalykai i ka reikia ziureti. Turbinos aseles laisvumas bei jos darbas tiek garsas, tiek sukeliamas slegis. Ne pro sali butu patiklinti "interkuleryje" esancio trepalo kieki, jei numovus nuo jo vairuotojo puseje slanga apacioje bega tepalas jau yra blogai jei jis nebega, o tik ji gali patikti ikises pirsta ant vidiniu sieneliu tai yra normalu.Variklio apsuku stabilumas, jas reik ziureti pagal "live data" parodymus nes nezymus sviravimai ne visada matosi ziurint i tachometro rodykle. Kartais buna kad variklio netolygus darbas girdimas tik is klausos. Tikrinant apsuku pulsavima neuztenka tik tuscia eiga reikia ziureti ir sukelus apsukas. Dazniausiai ribos siu problemu truputi virs 1000-1500rpm ir 2000-2500rpm as sitame diapazone labiausiai kreipiu demesi. Tiesiog sukeli apsukas ties tom ribom ir palaikai, jei yra problemos jauciasi sviravimai, buna atveju kad prietaisuose parodymai stabilus, bet is klausos jauciasi siek tiek pulsavimas. Viso sito netolygumo kaltinikai buna auksto spaudimo siurblio elektrines dalies gedimas pati pradzia, kuro auksto spaudimo daviklis arba kuro padavimo siurbliai nepakankamai paduoda kura pastaruosisus dar galima pamatyti "live data, pre pressure", spaudimas turi buti, varikliui dirbant su apkrova, ne maziau 3.5 bar. Jei variklis dirbamas tuscia eiga labai netolygiai, jauciani net siubavimas tada jau greiciausiai purkstukuose beda. Ju darba ziurim irgi live data. Ir purkstukus reik ziureti karstam varikliu, nes kiek is patirties daznai buna saltam varikliui dar parodymai mazdau ribose o pakaitus labiau isryskeja nukrypimai. Termostatai, ziurim kiek variklis ikaista pavasinejus su apkrova turi temperatura buti ~90 laipsniu stovin vietoje gali nuktisti iki 85 laipsniu. Velgi situs parodymus reik ziureti "live data" arba atrakinus skydelio slaptas funkcijas. Temperaturos rodykle nelabai tiksliai rodo. Oro srauto matuokle jei pirkimo momentu ji gera tai nekazka ir patikrinsi kiek laiko jai liko. Sklendes isiurbimo kolektoriuje irgi galima paziureti tik ar jos yra ar ne, jei jos yra tai ju stovi pamatysi jas lupdamas lauk :)Toliau variklio priekini skyva, variklio pagalves, dezes pagalves, duslintuvo lankscios dalies sandarumas. Vaziuokle manau nereikia aiskinti kaip patikrinti. Gal labiau atkreipti demesi i vairo kolonele.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.10
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E39 528 M52 97'
edvinb rašė:
issimiegok. parodyk toki gera uz 8000 duosiu alaus :lol: buvo atvejis kai draugas uz 2000 nusipirko audi coupe puiku, bet ten buvo narkomanas jo pazistamas, ir jam labai reikejo dozes. tai cia toki atveji nebent pagausi :lol:


miegoti reiktu tau.. pats pirkau uz 8000lt + zieminiai apynaujes padangos su ratais.. tai lyginu su draugo masina kuris pries metus pirkes uz 12k Lt 523, tai pakeite varikli, deze, ir dar list'as yra.. pfu pfu pfu, pas mane per 8men teko akuma pakeist, ir kondyskes siurbli sutvarkyt.. tai nemanau kad kzkoki lauza nusipirkau uz tuos 8k lt.. bet tie geri variantai nesilaiko 3 dienas skelbimuose, realiai kita diena nuperka, ypac kas ant to uzdarbiauja.. o ju pvz vln ne viena desimtis..
kitas klausimas jei tu nori uz tuos pinigis gauti bmw su didzuoju tv ir t.t..


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
nereikia dideliu tv, dsp ir dar kazko. tau labai pasiseke

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
Aš savo automobilį pirkau prieš tris su puse metų. Sumokėjau 18 t. lt. Iš italijos. Ir nebuvo ideali masina. 180 t km rida. Barškėjo priekinė važiuoklė. Truputį sunkėsi aušinimo skystis pro termostatą dengiančią plastmasinę detalę. Kėbulas turėjo smulkių įlenkimų ir apibraižytas. Bet man buvo svarbu idealus variklio darbas, kad nebūtų stipriai mušta. Gryžus namo, man teko investuoti važiuoklės remontui ir bendram aptarnavimui, dar apie porą t. lt. Tai skaitau labai normaliu reiškiniu. Po šiai dienai kaifuoju vairuodamas savo auto. Man pramoga jį savo rankomis remontuotis, kai pastebiu reikmę. Dabar jau vėl matau reiks investuoti į vaziuoklę, kokis penkis šimtus.
Man keisti tie trizniai, kurie mykia dėl juokingų gedimų ir ieško beveik naujo bmw kvailai ginčydamiesi su aplinka. Tokiam, kaip bmw automobilis, reikia suaugti. Ne pinigine prasme, o vyriškumo. Jeigu neturi supračio apie bmw jėgainę po kapotu, neverta pirkti. Nes myši į kelnes, dėl kiekvienos smulkmenos, dėl neužsivedimo rašinėsi forume ir skūsies ant kiekvieno kampo.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
7up rašė:
Tokiam, kaip bmw automobilis, reikia suaugti. Ne pinigine prasme, o vyriškumo. Jeigu neturi supračio apie bmw jėgainę po kapotu, neverta pirkti. Nes myši į kelnes, dėl kiekvienos smulkmenos, dėl neužsivedimo rašinėsi forume ir skūsies ant kiekvieno kampo.

O ka?... Man patiko. Tiesmukiskai bet nedurnai ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 30 Gru 2010, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.14
Amžius:
37
Pranešimai:
205
Miestas:
Siaule
Automobiliai:
E39 530dA ex
E38 740iA ex
Lexus LS400 ex
E61 525dA ex
E39 525dA ex
E91 320dA
Skype:
sonixthekingpin
Nikas:
Jason
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2000-2003
Variklis:525i arba 530i
Degalai: Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki , tai va paturejau 2m. 530dA 01 E39 ir atsikandau stipriai to dyzelio ,del jo eksplotacijos daznos ir ikritusios skelndes , o ypac ziema tai termostatas tai egr ausinimo voztuvas pareidavo . Dar tas ilgas motoro pasildymas nors ir yra webasta. Zodziu mano gyvenimo ritmui perdaug lepus motoras , todel noriu persokti prie benzo. Gal galite patarti ir pakomentuoti apie 525iA (141kw) arba 530iA (170kw) kurie ejo nuo 2000m.. Kaip reikalai su detalemis jiems ir i ka reikia atkreipti demesi daugiausiai ? Dekui

_________________
Ratlankiu restauravimas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery