Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 11:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: m52b20
Degalai:b

Problema/klausimas: Sveiki, taigi nurinkus alsuoklio šlangutę, kur jungias į vanos'ą pastebėjau, kad pilna baltų "snarglių", patį alsuoklį atsukau, tačiau dar neišsitraukiau (niekaip nerandu per kur išimt galima, vietos maža :) ), pats BMW dūmija gana rimtai (bet antifrizas nedingsta, arba jei dingsta tai labai jau mažai), trauka suprastėjus. Įtarinėt trūkusią galvą, ar galėtų būt alsuoklio kaltė? Nes nusipirkus mašiną, tai matės, kad tepalai nelabai laiku keisti buvo, juodų apnašų atidarius alyvos įpilimo dangtelį ant sienelių pilna buvo.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.20
Amžius:
34
Pranešimai:
18
Miestas:
Pabradė-Vilnius
Automobiliai:
ex E36 320i,ex E36 318i,E36 318i
Skype:
maxius49
Nikas:
Maxius
Galimybė,kad trukusi galva tikrai yra ir tarpinė gali leisti,o dūmai mėlynos spalvos?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
prie to pacio pridursiu jog pas mane juodi snargliai. faktas kad juos reikia isvalyt. bet idomu kodel jie ten atsirado, ir ka daryti kad nebeatsirastu? ar tai naturalus dalykas kuri kaip ir koki oro filtra reikia kartais isvalyt?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.20
Amžius:
34
Pranešimai:
18
Miestas:
Pabradė-Vilnius
Automobiliai:
ex E36 320i,ex E36 318i,E36 318i
Skype:
maxius49
Nikas:
Maxius
juodi "snargliai" gali būti dėl to,kad tepalai buvo LABAI seniai nekeisti ir kai keitė neišplovė variklio nuo senu tepalu likučių bloke (aišku ne su vandeniu :D ) ir susimaišius atsirado tu "snarglių" arba buvo keičiami sintėtiniai (arba pusiau sintetiniai) į mineralinius arba atvirkščiai,bet taip pat nebuvo tinkamai išplautas variklio vidus,nes sumaišius sintėtinius (arba pusiau sintetinius) į mineralinius jie sutirštėja labai stipriai ir gaunasi labai tiršta masė ir tokie tepalu "krešuliai" jei buvo nedaug likę skirtingu tepalu.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
Dūmai balti. Nusipirkus kažkaip nedūmino taip stipriai, tik po kurio laiko prasidėjo, bet tai nedrožiau aš jos, tai nebent nuo senumo kokia tarpinę galvos prapūtė? Nes variklis tai apsitepalavęs, kai iš apačios pažiūri, tik vat neaišku ar iš galvos, ar iš dangtelio tarpinės tepaliuką varo, taip ir nepažiūrėjau tinkamai.. Bet ar ryškiam traukos sumažėjimui gali įtakos turėt prapūsta galvos tarpinė?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.20
Amžius:
34
Pranešimai:
18
Miestas:
Pabradė-Vilnius
Automobiliai:
ex E36 320i,ex E36 318i,E36 318i
Skype:
maxius49
Nikas:
Maxius
na,kad ne,tik,kad kuo toliau tuo arčiau artėja prie galvos skilimo,o atsukus dankteli kur tepalus pilti irgi ant jo baltu "snargliu"


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
trumpais tikriausiai atstumais vazineji ?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
Na yra snarglių ir ant to dangtelio. Nepasakyčiau, kad ilgais, apie 12km iki darbo, variklis iki darbinės visada įšyla. Bet tai nemanau, kad tiek daug tų snarglių būtų dėl neįšilimo, aš kai nuėmiau, tai ten visa šlangelė, kur nuo vanuso eina tais baltais snargliais uždergta ir į vanuso pusę pro skylutę žiūrint nemažai jų susidarę. Dar plius dūmina baltai tikrai gana stipriai, bet mistika, kad antifrizas nedingsta, gal perpila? Su 15L pravažiavau 130km, važinėjama gana ramiai.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
balti dumai - kondensatas ismetimo sistemoi, pas mane an m40 ringdavos snargliai po tepalo propke, nuvaziodavau i vln ir atgal (80km) ir tos koses neligdavo, vel maldavaus po mazdaug 10km ir vel pilna jos buvo...


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
Na nemanau, kad gali būt tiek kondensato.. Dūmina tikrai gana daug, palyginus su kitom mašinom mieste, draugo kregždė išvis dūmelio praktiškai nemeta, o mano kaip garvežys koks.. :) O košės irgi manyčiau daugoka, gal susidaro dėl tos trūkusios tarpinės? Nes mačiau, kad variklis apsitepalavęs per kažkurią tarpinę, nepažiūrėjau tiesiog per kurią, galvos ar dangtelio..


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Chaosmaker rašė:
Na nemanau, kad gali būt tiek kondensato.. Dūmina tikrai gana daug, palyginus su kitom mašinom mieste, draugo kregždė išvis dūmelio praktiškai nemeta, o mano kaip garvežys koks.. :) O košės irgi manyčiau daugoka, gal susidaro dėl tos trūkusios tarpinės? Nes mačiau, kad variklis apsitepalavęs per kažkurią tarpinę, nepažiūrėjau tiesiog per kurią, galvos ar dangtelio..

kad variklis tepaluojas ir ta tarpine del katros tu manai jog antifriza pucia i tepala tikrai nesusijusios :wink:


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
variklis gali tepala leist ir per sita tarpine nr6 https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... oil-filter, tu baltu vafliu yra ir pas mane nes vazineju trumpais atstumais, manau pas tave nieko cia rimto, jau kai prades dinginet skysciai tada reikes rupintis :) mano E32 budavo ziema uzkurus kad ir silta varikli, tai per dumus nieko nebuvo galima matyt bet kadangi skysciai nedingdavo tai ir nesukau sau kiausiniu :)

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kai pramusa tarpine, snargliu buna visur - ant matuokles, kamscio ir kitur. kai kondensatas buna, dazniausiai tik ant dangtelio buna. jei yra karteryje (ant tepalo lygio matuokles), tai jau greiciausiai liudnos naujienos...
po ilgesnes keliones (kokio 100-200km) tokiu apnasu turi nelikti, jei tai kondensatas.

lowrider - juodos apnasos taip pat buna del trumpu atstumu. nespeja sudegint variklis to nagaro. reik keist laiku tepalus, filtrus ir duoti kartais varikliui ilgiau padirbti, ne kad pasiltu iki normos, o po pasilimo dar pavazineti pusvalanduka.
ilga kelione aukstesnem apsukom visada isvalo varikli nuo nagaru visokiu, pravalo purkstukus :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
Na ant OSM nėra apnašų, o ant tepalo matuoklės yra, bent vos, vos ant pačio galiuko. Išsirinkau separatorių, tai jame tų snarglių pilna, visas vidus užkimštas jais. Tiesa, tepalo kvapas gana keistas, gal dėl to kad wynn's chemija valiau (žiedų atlaisvintoju)?


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali buti del to valiklio. patenka jo truputi, bet turetu isgarinti, ar sudegt. aisku jei ventiliacija uzsikisus, niekas niekur ir negaruoja :)
susitvarkyk ventiliacija pirma, gal dings ir snargliai. susitvarkyk, pavazinek ramiai ilgiau (maziau apkrovos), turetu sudegint viska.
aisku geriau butu tepalus pakeist, ar bent filtra, bet cia jau aisku kisenes reikalai....

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery