Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 05:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na bet del mazos skylutes nelabai tas nuostolis jaustusi... ten skylute nemaza turetu buti :) bet pamegink bent izolke apvynioti.
jei neuzvesta, tada neturetu pagaut klaidos. bet nesu tikras. bet ka matuosi? nebent i davikli ateinanti signala... tokiu atveju nebuna klaidu 100%. o daviklio darbus gali ir gyvai su testeriu ziureti uzvestam auto. arba prie kompo fyskes pin pradarius dangteli (puse fyskes prieinama), arba duriant i laida. tada buna aisku, ar iki kompo ateina signalas (signalas iki daviklio, daviklis, signalas i kompa).
jei davikli naudota dejai, gali ir jis buti ne pats geriausias. bet speju per tiek laiko butu jau nusibaiges...
po valymo raso kad nereikia. preita karta man kazkaip suskystejo tepalai, dabar to nepastebejau... uztat efektas visada pastebimas :D o ant senu auto - isvis nerealus! geriau uz visus OSD :D

tavo vietoj kuro slegi pamatuociau ir dar kokiu slangu ora leidzianciu paieskociau. per tiek laiko elektros gedimas butu isryskejes. bent pas mane su laiku vis ziauriau pasireiksdavo gedimai iki kol sutvarkai, arba kol isvis nebesivesdavo (b20tu).
na ir jei kompresija nebuvo matuota, arba matuota ir buvo skirtumai, tada verta tikrai praplauti degimo kamera :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Būtų neblogai patikrinti, temperatūros abu daviklius, kalbu apie kolektoriaus ir kur i bloką sukasi. Patikrinti paskirstymo velen. daviklį, ir sklendės daviklį norėčiau, daugiau nelabai įsivaizduoju ką. :roll:
Tu rašai, kad galiu su testeriu gyvai stebėti daviklio darbus užvestam varikliui, bet tai reikės atjungtį fiškę nuo daviklio jį tikrinant, tai automatiškai ir klaidą kompas pasigaus, ar ne?
Ko gero būtų geriausias variantas, kaip Tu rašai, nuimti dangtelį nuo kompo ir ten tikrinti, bet kaip suprantu visko nepatikrinsi, nes ne prie visų kontaktų prieisiu, ar ne taip supratau? Arba badyti laidus. Kaip tikrinai Tu? Jei nesunku, gal gali įmesti info kaip tai daryti, arba kokį linka numest, Autodatoje yra nemažai info kaip tikrinti daviklius ir pan., bet kaip tikrinti iš pačio kompo, nerandu arba blogai ieškau. :)
Alkūninio vel. daviklį pirkau org. naują, ten neturėtų būti problemos.
Na reikės dar kartą paieškoti info apie tą "wynns" marmalą, gal susigundysiu. Kompresija matuota, ir visuose cilindruose buvo vienoda. :roll:
Slėgi matavai pats, ar varei į servisą? Jei pats gal gali aprašyti trumpai?
Dėkui už pagalbą.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2010, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
reik manualo, kad kompo PIN zinoti ir shcemas tureti - laidu spalvos + pin.
atjungus davikli tolko ijungt degima, ar uzvest - nera, juk i davikli V neateis ir nieko nematysi :) nebent ar ateina V iki daviklio (matuojant fyske pravodkes, o ne davikli).
kompo atidaryt nereikia, ten kompo fyske ardos kazkiek.
paieskok temos apie pravodkes tikrinima, buvau ir foto imetes man rodos. ar bent aprasymas kazkoks. taip pat mano temoj apie svyruojancias apsukas kol auto juda. taip pat buvo aiskinimosi temoj apie ekonoma, kai aiskinaus kodel neveikia.
ivesk "pravodk*" ir gausi variantu pasiskaityti :)

slegi pats matavaus. ~80ltl gavos gauge, slangeles, perejimai ir pan. aprasymas taip pat mano temoj yra, kaip ir manuale. matuojant kuro trasos slegi matysis visi elementai sistemos, ar laiko slegi, ar purkstukai neleidzia ir pan.
daug rasyti cia viska butu :)

jei kompresija lygi buvo, tada kompresija kaip ir ne prie ko. bet del visa ko verta ir pravalyt 8)

yra 2 geriausi remontai vanos varikliui - degimo kameros valymas ir vanos gumeliu keitimas. rezultatas tikrai nustebint gali :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2010, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Eina fu*k, vieną galvoju kitą rašau, dabar pats perskaičiau, net juokas neima :?
Mhm, radau Tavo temą, tik reikia nusiteikti ir perskaityti 28psl. :)
Kokį pirkai slėgio matuoklį ir iš kur, link'a gal gali numest?
Skaitinėjau temą apie Wynns, tai rašo žmonės ir netgi Tu pats rašai, kad tepalas palieka vos ne kaip vanduo, mano ką tik pakeistas, nebežinau net ką daryt, atsiliepimai tai tikrai neblogi, reikės jaučiu laukti sekančio keitimo, nors čia būtų pigiausias variantas atgaivint varikliuką, nes rašo, kad ir vibracijos sumažėja. :roll:
Vanosui keist gumeles, tai jau reiktų ieškoti žmogaus kas tai yra daręs ir turi visus reikiamas įrankius ir t.t., bet tokių rasti sunku, bent jau pas mus, gal kituose miestuose situacija kitokia. :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2010, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
paieskok dar temos apie "pravodkes tikrinimas".
preita karta tikrai jis pasirode daug skystesnis, nei pries plovima, bet dabar kai ploviau (pries menesiuka kazkur), tai to nebepastebejau. tepalai keisti pries kelis k km (2-3-4).
gauge pirkau hidraulikos parduotuvej. skysciams iki 6 bar man rodos. pasakyk, kad kuro slegi matuosi, parinks kokios reik. na ir slangeles, perejimai slangele / gauge ir pan. T formos daiktas turi gautis.
tai pas mano varikli taip pat is karto teigiama itaka pajust buvo galima po plovimo, o kai 84metu renei praplovem, tai reikejo savininko reakcija pamatyti :D "eina n..., eina n..." :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Radau temą, paskaitinėjau, dabar noriu pasitikslint dėl įtampos tikrinimo iš kompo fiškės, Tu rašai, kad prieini tik prie vienos fiškės pusės, kaip Tu ją atjungi? Tai kaip suprantu matuoji įtampa, ateinančią nuo daviklio, per pravodke iki kompo, vieną testerio laido galą jungi prie kontakto, kitą prie kėbulo, na kad būtų masė, on/off, ir stebi ką rodo testeris, ar nusišneku? :)
Reikės pagooglint ir paieškoti tokios parduotuvės, kas prekiautu tokiais dalykais.
Tai praplovei su wynns ir tepalo nekeitei, važinėsi toliau taip?
Galvoju jei nupirkčiau kokio pigaus tepalo, iš variklio išleidžiu, užpilu to pigaus, sumaitinu Wynns, pravažiuoju, išleidžiu, ir vėl supilu tas kur buvo. :D


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jau geriau palauk sekancio tepalu keitimo :)
nekeiciau po plovimo. nesuskystejo tepalai si karta.

gali matuoti davikliu omus atjungus kompo fyske nuo kompo, per pravodkes pin.
gali matuoti davikliu voltaza, tada degimas turi buti on, arba uzvesta, bet tokiu atveju fyske kompo neatjungiama, o is priekio nuo fyskes nusiima dalis dangtelio, tai prieini prie visu laidu ir prie dalies fyskes pin.
tu paziurek i kompo fyske ir klausimu nebekils :)
jei i davikli V neateina, tada matuoji omus, jei V ateina, tada matuoji V (ka mato kompas).
svarbiausia schamas turet, nes fyskej PIN eina atvirksciai, nei pavaizduota, tai makalyne atsekti :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2010, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Ilgai laukti, visus metus. :)
Po kelių dienų parsivarysiu auto, tada pažiūrėsiu kaip ten kas. Reikia susirinkti info, kad po to pradėjus krapštytis prie auto, nekiltų vėl 100 klausimų :). Schemą jau radau, kaip suprantu variklio kubatūra nieko nekeičia kalbant apie 6cyl., čia svarbiau ar M50 ar M52. :roll:
Dar norėjau paklausti, gal pačiam teko nuimti įsiurbimo kolektorių?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 09:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
skirtumas yra pagal programa. 3.3.1, 3.3 ir pan. pas tave siemens 5.2 gali buti, ar pan. pagal modeli manuale yra nurodyta. pagal programas PIN, o schemos pagal variklius.
teko, knisliavos tikrai nemazai :) ypac kad prie paskutinio varzto prieiti. reik ir apsiardyti pakankamai nemazai, kad uzdet paskui tvarkingai butu galima.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 20:26 
  
 
 
Man ta pati beda yra. Nuvariau pas diagnostika nieko nerado... bet sugalvojo patikrinti aukstos itampos laidus... ir rado 2 laidus pramustus ir pasake kaip pasikeisi laidus tada ir dinks tavo vibracija ant laisvu apsuku... o man dar prie to kad vibracija yra tai ir apsukos pasokineja, tai dar ir laisvos eigos voztuveli reikia keisti. Cia kalbu apie savo 316i Compact.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Auriuxs rašė:
Man ta pati beda yra. Nuvariau pas diagnostika nieko nerado... bet sugalvojo patikrinti aukstos itampos laidus... ir rado 2 laidus pramustus ir pasake kaip pasikeisi laidus tada ir dinks tavo vibracija ant laisvu apsuku... o man dar prie to kad vibracija yra tai ir apsukos pasokineja, tai dar ir laisvos eigos voztuveli reikia keisti. Cia kalbu apie savo 316i Compact.

Galimas variantas. Kaip Tau tikrino laidus, gali trumpai aprašyti? Aš tai tamsoje nuėmiau dangtelį, kad matyčiau tuos laidus, niekas nekibirkščiuoja, nežaibuoja, pramušimo nėra, tai nusprendžiau, kad laidai geri :), bet, bet kokiu atveju reikės patikrinti rimčiau. Ačiū.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010, 21:58 
  
 
 
Ginchius rašė:
Galimas variantas. Kaip Tau tikrino laidus, gali trumpai aprašyti? Aš tai tamsoje nuėmiau dangtelį, kad matyčiau tuos laidus, niekas nekibirkščiuoja, nežaibuoja, pramušimo nėra, tai nusprendžiau, kad laidai geri :), bet, bet kokiu atveju reikės patikrinti rimčiau. Ačiū.


Matai jie ten papurske kazkokio skyscio ant tu laidu manau tinka ir vanduo. pasiemi atsuktuva prilieti prie laidu ir lieti kur prie metalo ar kebulo kur sale laidu buna prie pat pypkiu kur kisasi ant zvakiu... ir ziuri ant uzkurto motoro... pas mane dirbant iskart rado 2 ir 4 pramustus laidus... tai ir pasake del ko dreba. aisku dar ir zvakes reikia ziureti jai laidai lediniai o seip tai daugiau nieko nezinau kas gali buti as dar pats nesusitvarkiau netuiru laiko lesas renku dbr ant tokiu sudniekiu kad susiremontuot nes istikro uzpisa ypac prie kokios sankryzos ar sviesaforo kaip sustoji :)


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
cia tik apie zvaklaidzius kalba eina ar ir apie kokius kitus aukstos itampos laidus?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pas 6cil retai laidai iki babinu nueina... greiciau babina kokia nusprogtu, ar pypke pramustu (itrukimai matosi pamaigant).
jei laidai musa, tai apdailas nuemus matosi tamsoj zaibai :)
tikrint geriausia dedant viena gera babina i kiek viena cilindra - ir ziuri variklio darba.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
Tęsiam toliau, neišsprendus vienos problemos, išlindo kita, gal tai susiję su pirmąją?
Pabandysiu papasakoti:
Pašilus varikliui, dirbant laisvom apsukom, jaučiamas negarsus, duslus sproginėjimas, tas sproginėjimas pajuntamas per išmetimą, šaltam lyg ir viskas OK. Sprogimo metu, variklis šiek tiek suvibruoja. Važiuojant, keliant apsukas ne daugiau 3000 aps/min., jaučiamas springimas, toks pridusimas, traukos praradimas, atrodo lyg būtų nutraukiamas kuro padavimas, čia viskas keičiasi, sekundės bėgyje, atsiranda springimas, pradingsta, vėl atsiranda. Virš 3000aps/min. springimo nebesijaučia, viskas normalizuojasi. Apsukos nesvyruoja, kuro sąnaudos normalios. Na gal suprasit, ką aš čia norėjau pasakyti.
Jei bus kokių pasiūlymų, rašom, nesigėdijam. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery