Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 19:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Taigi, Automotive Research Laboratory LLC. Aišku LLC, o kaip kitaip :D Bet ne tame esmė. Taigi, pats Dan Baxley interview Associated Press pasakė štai ką (laisvas vertimas):
"Vortec Cyclone sukelia sukuriuojančią masę, kaip tornade. Ko pasekoje gaunam LIESESNĮ mišinį..."

Tai jobtvai rogės, gi vadinasi kitaip ir būti negali kaip ir sakiau, MAF "susukami smegenys". O liesinti mišinuka galima ir be jokių pričiondalų.

Aišku, pamatuoja CO, CH, imontuoja cikoną, vėl pamatuoja ir žiūrėk kaip gerai, CO, CH sumažėjo. Aišku, kad sumažėjo, juk mišinys liesas.

Ačiū, viso gero.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
automobiliams.lt rašė:
Šitam veikėjui ,yra iškelta byla


Šiaip, gal galima plačiau apie šitą dalį? Rodos nesislepiu, o niekas nieko nesakė...
Gal bent jau į teismą testų rezultatus atsineš... :-k

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


Paskutinį kartą redagavo Rivo 09 Rgs 2010, 11:02. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
dziubelis rašė:
Aišku, pamatuoja CO, CH, imontuoja cikoną, vėl pamatuoja ir žiūrėk kaip gerai, CO, CH sumažėjo. Aišku, kad sumažėjo, juk mišinys liesas.



Visgi paaiškinkit, KAIP galima gauti liesesnį mišinį? Jei OSD stovi UŽ matuoklės, ir jos parodymų neįtakoja. Vadinasi, kompas paskaičiuoja, kiek oro pateko į šlangą ir įpirškia atitinkamą kiekį kuro. O jau kaip tas oras keliauja iki cilindrų skirtumo nėra, papildomai tai juk nepaima...
Paprasčiau jau skylutę įsiurbimo šlangoje pradurt, bent jau garantuotai papildomo oro gaus...

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
sanimda rašė:
2.10 Žinutės tekstas turi būti rašomas tik juodai, draudžiama naudoti spalvas.
2.11 Draudžiama rašyti žinutes, kurios įžeidžia kitus forumo narius(-es), ar kelia nesantaika.

Ok


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Rivo rašė:
Visgi paaiškinkit, KAIP galima gauti liesesnį mišinį? Jei OSD stovi UŽ matuoklės, ir jos parodymų neįtakoja. Vadinasi, kompas paskaičiuoja, kiek oro pateko į šlangą ir įpirškia atitinkamą kiekį kuro. O jau kaip tas oras keliauja iki cilindrų skirtumo nėra, papildomai tai juk nepaima...
Paprasčiau jau skylutę įsiurbimo šlangoje pradurt, bent jau garantuotai papildomo oro gaus...

na siauresnej vietoj oras greiciau juda. jei paskaiciuotas tam tikras greitis (kad zinoti tam tikra kieki), tai ikisus tokia nesamone gali pasikeisti tie skaiciai, o kadangi programoj niekas nekeiciama, tai GALI buti, kad taip apgaudinejama matuokle.
bet LZ riebint turetu misini...
bet liesinant misini teigiamo rezultato nebus, nebent mazesnes sanaudos galios saskaita ir "geriau" sudeginamas kuras.
bet esme tame, kad taip varikli suknist galima.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
Pala. Oras keliauja tokia tvarka: Matuoklė, šlanga, droselio sklendė, įsiurbimo kolektorius, cilindrai. Varomoji jėga - išretintas oras cilindruose. (apie turbo dabar nekalbam) Vienintelis įėjimas - pro matuoklę. Viskas, kas ten įtraukta - apskaičiuota.
Dabar oro srauto greitis: greičiausiai juda pro vožtuvus (plyšys mažas), na dar pro uždarytos droselio sklendės tarpelius. Visur kitur srauto greitis palyginti nedidelis. Galima net paskaičiuot nesunkiai: per vieną variklio apsisukimą paimamą pusę deklaruotos kubatūros padalinkit iš šlangos ploto ir gausit kiek per tą laiką įveikė srautas. Laiką irgi nesunkiai paskaičiuosit. Prie normalių apsukų turėtu gautis neypač stiprus vėjas.
Taigi įkišus malūnėlį į oro srautą tikėtis, kad jis apgaus įtaisą, kurį oras JAU praėjo...

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Rivo rašė:
Taigi įkišus malūnėlį į oro srautą tikėtis, kad jis apgaus įtaisą, kurį oras JAU praėjo...

Tai ir yra, kad matuoklė pamato oro pokyti ir ECU jau turi kitus duomenis, ir tai reiškia kad sprendimai(ECU) jau yra kiti...


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
ka jus cia vargstat su tuo propeleriu. Varikliui su ipurskimo sistema ir visais davikliais jokios naudos neduoda. Jei nori naudos, perki karburatorini varikli, dedi tuos propelerius po karbu, kad geriau susimaisytu kuras su oru ir gautusi geresnis degusis misinys, cia tai nauda kazkokia gal nedidele ir bus, geriau reguos gazas ar dar kas, galios padidejimu nebus, ekonomiskiau gal irgi nedirbs, tik geriau sudegs misinys ir labiau klausys pedalo paspaudimo. O cia idejus ta maluneli i gofra tai is jo jokios naudos nebus, kad jis ten ta ora makaluos, kuris ten ir taip makaluojasi prie dideliu sukiu, tai yra juda turbulentiskai.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Rivo rašė:
Pala. Oras keliauja tokia tvarka: Matuoklė, šlanga, droselio sklendė, įsiurbimo kolektorius, cilindrai. Varomoji jėga - išretintas oras cilindruose. (apie turbo dabar nekalbam) Vienintelis įėjimas - pro matuoklę. Viskas, kas ten įtraukta - apskaičiuota.
Dabar oro srauto greitis: greičiausiai juda pro vožtuvus (plyšys mažas), na dar pro uždarytos droselio sklendės tarpelius. Visur kitur srauto greitis palyginti nedidelis. Galima net paskaičiuot nesunkiai: per vieną variklio apsisukimą paimamą pusę deklaruotos kubatūros padalinkit iš šlangos ploto ir gausit kiek per tą laiką įveikė srautas. Laiką irgi nesunkiai paskaičiuosit. Prie normalių apsukų turėtu gautis neypač stiprus vėjas.
Taigi įkišus malūnėlį į oro srautą tikėtis, kad jis apgaus įtaisą, kurį oras JAU praėjo...

pries susiaurejima oras greitet pradeda (maksimumas siauriausioj vietoj), kad tas pats oro kiekis praeitu ilgesni atstuma (apeiti kliuti), pro siauresni kanala. uz susiaurejimo vel jis buna toks pat, kaip pries susiaurejima.
bet esmes nekeicia, jis nieko daugiau i varikli nepaduoda. apgaudinejimas kompo cia ir misinio liesinimas. galios is tokio dalyko neisspausi...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
automobiliams.lt rašė:
Tai ir yra, kad matuoklė pamato oro pokyti ir ECU jau turi kitus duomenis, ir tai reiškia kad sprendimai(ECU) jau yra kiti...


Kokį pokytį? Cilindrai per 2 apsisukimus įtraukė 2 litrus oro. Kol nebuvo OSD pro matuoklę ir įsiurbimo kolektoriu praėjo 2 litrai. Kiek praėjo pro matuoklę, kiek pro OSD, kiek pro isiurbimo kolektorių įdiegus OSD? Klausimas tikiuosi paprastas, galima rezultatus apvalint.

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
all in music rašė:
pries susiaurejima oras greitet pradeda (maksimumas siauriausioj vietoj), kad tas pats oro kiekis praeitu ilgesni atstuma (apeiti kliuti), pro siauresni kanala. uz susiaurejimo vel jis buna toks pat, kaip pries susiaurejima.
bet esmes nekeicia, jis nieko daugiau i varikli nepaduoda. apgaudinejimas kompo cia ir misinio liesinimas. galios is tokio dalyko neisspausi...


Šitas aišku, bet už OSM stovintis OSD per OSM praeinančio oro srauto neįtakoja. Norint apgauti, reikėtu montuoti arba prieš pat (dalį srauto nukreipiant šalin) arba tiesiogiai į OSM.

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2010, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
tai jei norit daugiau oro itrauk, skyliu uz OSM pridarykit, trauks oro kibirais, tik man idomu kaip tas variklis dirbs :lol:


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
Sveiki kolegos. Po eilines vagystes nuo savo automobilio ir bandymo i ji isibrauti jega, ieskojau UAB ,,Altas" kontaktu ineternete bandyti pagerinti savo automobilio apsaugojima nuo visokiu sudarankiu ir radau stai kai:
http://www.altas.lt/Bioetanolis-E85/Vandenilis-H2/

Gal kas ka pakomentuoti galit, gal kas jau bandete tai montuoti, nes skaiciai tai neblogi atrodo paskaitinejus, bet islieka tas klausimas bet........... cia buvo tema apie tuos tornadus visokius malunelius, bet man paskaicius pirmus postus jau matesi, kad jie nieko net nezada, kad tik cia geras didelis burbulas is ju ispustas ir bandymas prastumt. gal neuzpyks moderatoriai, kad panasi tem i kuru taupymo budu uzvedziau, bet kaip sakau cia atrodo viskas rimciau ir firma atrodo rimta tai daro, o ne kokie tai neaisku kur su savo filialais po visa lietuva :mrgreen:

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Na vandenilio generatorius tai paprasciausias elektrolizes aparatas kuri gali susikonstruoti su 8kl chemijos ziniom, pajungus prie isiurbimo sistemos teoriskai turetu padidet efektyvumas, nes aparatas tiek deguoni tiek vandenili tiekia, kiek realiai cia tiesos tai nezinia ;). Na o bioetanoli tai praktiskai betkuri benzinine masina gali naudot, tiesiog ECU pakoreguot reiktu ir nereiktu cia jokiu brangiu dezuciu pirkt :)

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2010, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Kolkas nei viena nei kita sitema Lietuvoje gerai neveikia......... deja.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery