Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 18:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.11
Amžius:
38
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
runcikas rašė:

Nelabai supratau jusu pasakymo, cituoju "....kad automobiliai su automatine greičių dėže turi aukštesnes apsukas" Kaip supras "turi aukstesnes apsukas"?


Na tikriausiai žmogus norėjo pasakyti, kad vairuotojas vairuodamas automobilį su mechanine pavarų dėže dažniausiai junginėja pavaras žemesnėmis apsukomis (taupydamas kurą ar dėl kokių kitų priežasčių), o kiek teko važiuot su automatine, jos persijungia prie aukštesnių :)


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 07:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jei butu reikalingas pas bmw tai turbut butu ir i pvz nauja m5 idetas, kasnors turit m5 ? paziurekit :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
TomasZ rašė:

Na tikriausiai žmogus norėjo pasakyti, kad vairuotojas vairuodamas automobilį su mechanine pavarų dėže dažniausiai junginėja pavaras žemesnėmis apsukomis (taupydamas kurą ar dėl kokių kitų priežasčių), o kiek teko važiuot su automatine, jos persijungia prie aukštesnių :)

visiska nesamone, jokios aukstesnes ten nesijungia, spaudi gaza kyla apsukos ir persijungia viskas normaliai, jei nori kad jau jungtu kita, tai ciut koja nuo gazo atkeli ir perjungia, tada vel gaza spaudi.
Turiu ir benzina automata ir dyzeli automata, taip pat dyzeli mechana ir benzina mechana, apsukos kai begiai persijungia niekuo nesiskiria.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
runcikas rašė:

turiu pora klausimeliu:

Kuo skiriasi Jusu siuloma prake, nuo filmuke siulomos? Mano manymu, tai tas pats daiktas (OSD), ir atlieka ta pacia funkcija, tik siek tiek skiriasi jo struktura. O jei dar siame filmuke nesimato OSM, tai nereiske kad jo nera ir ar jo but negali?

Nelabai supratau jusu pasakymo, cituoju "....kad automobiliai su automatine greičių dėže turi aukštesnes apsukas" Kaip supras "turi aukstesnes apsukas"?


Jei nėra prie oro filtro, tai kitur nebūna, taip jau padaryti automobiliai.
Automobiliai su automatine greičių dėže veikia visuomet aukštesnėm apsukom. T.y. persijungia bėgiai tik esant apie 2000 apsukų, Mechaninėje greičių dėžėje, viską daro pats vairuotojas. Jam nėra svarbu, kada nori tada perjungia, ir gaunasi, kad jis(nesakau, kad visada ir visi)važiuoja aukštesne pavara, bet žemesnėm apsukom. Apsukos yra ne prie ko, tiesiog oro sklendė yra mažiau atidaryta, ir OSD negali įpūsti daugiau oro. Kada yra automatas, pridaryti oro sklendės nepavyks, tol kol nepersijungs bėgis.. Gal ne vaizdžiai nupasakoju, bet prinsipas tas. Kuo mažiau praverta oro sklendė, tuo mažiau taupom. Dizelyje oro sklendės nėra iš vis, ir rezultatai yra daug geresni.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
runcikas rašė:

jei auto su 2.0d, 2.5d, 3.0d varikliais, tai sie "OSD" jau gamintojo ideti.

labai paprasta nuimkit oro šlangą nuo matuoklės ir pažiūrėkit, matosi, tik jis ne iš plieno o iš plastmasės. kaip atrodo tai va:


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: čia gal 4 litrų variklio ir ji net neapvali, bet prinsipas toks...
BB527B_Resized.jpg
BB527B_Resized.jpg [ 53.84 KiB | Peržiūrėta 6289 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
manau ta pribombasa reikia montuoti iskart uz oro filtro dezes, kad isiurbimo slanga jau sukuriuotusi oras, o tame klipe jis montavo ji pri pat kolektoriaus :)


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
Gali montuoti jį kur nori, daugiau oro nei įsiurbia cilindrai jis nepateiks. Norint pateikti papildomo oro, reikia papildomo energijos šaltinio. O tokio nėra...
Jei tas daiktas veiktu, galėtum daryt "perpetum mobile". Darai vamzdinį žiedą, į vidų ikiši ventiliatorių, tornadą ir vėjo turbiną. Pagreitėjes oro srautas turėtu išsukt vėjo turbiną ir gamint daugiau energijos, nei jos reikia ventiliatoriui :-)

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Rivo rašė:
Gali montuoti jį kur nori, daugiau oro nei įsiurbia cilindrai jis nepateiks. Norint pateikti papildomo oro, reikia papildomo energijos šaltinio. O tokio nėra...
Jei tas daiktas veiktu, galėtum daryt "perpetum mobile". Darai vamzdinį žiedą, į vidų ikiši ventiliatorių, tornadą ir vėjo turbiną. Pagreitėjes oro srautas turėtu išsukt vėjo turbiną ir gamint daugiau energijos, nei jos reikia ventiliatoriui :-)


as, kaip suprantu, tai jis turi mazinti vakuumo susidaryma, kuris atsiranda, del konstrukcijos kampu, susiaurejimu ir panasiai, bet cia tik pamastymas.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai kad atidarius sklende vakumas = 0. ir vakumas kuro slegi itakoja, jei mazes vakumas, dides slegis.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
all in music rašė:
tai kad atidarius sklende vakumas = 0. ir vakumas kuro slegi itakoja, jei mazes vakumas, dides slegis.


nu tikrai ne 0 :)


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nedarasiau truputi. pilnai atidarius sklende buna vakumas 0. tai gerai matosi matuojant kuro slegi, nes slegis pakyla iki 3.5 bar (3.5 slegio reguliatorius). na gal nebuna apskritas 0, bet arti to :)
kaip ir minejo, be papildomo saltinio, daugiau oro neipusi... tam ir sukurta turbina, kompresoriai visokie ir pan, kurie naudoja varikli, arba atskira saltini (elektros varikli ir pan).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.17
Amžius:
50
Pranešimai:
26
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Citroen Xsara 2001
Linius rašė:
as, kaip suprantu, tai jis turi mazinti vakuumo susidaryma, kuris atsiranda, del konstrukcijos kampu, susiaurejimu ir panasiai, bet cia tik pamastymas.


na gal ne vakuumas, bet slėgio skirtumas... O susidaro daugiausia dėl to, kad pagrindinis pasipriešinimas sukuriamas oro filtro (dyzeliuose) ir droselio sklendės (benzininiuose). Visa kita nebesudaro kažkokio esminio pasipriešinimo (oras labai lakus). Šio gaminio "veikimas" grindžiamas klaidinga prielaida, kad besisukantis oras lekia greičiau. Ir niekaip nepaaiškinama iš kur jis gauna papildomos kinetinės energijos, ir kodėl nesusidaro vakuumas prie OSD. Juk jei tikėt pardavėju, praėjes oras lekia greičiau, nei iki OSD. Jei šlanga nekiaura...

_________________
Prekyboje galioja taisyklė: klientas gali būti aptarnautas trim būdais: greitai, pigiai, kokybiškai. Jo teisė rinktis bet kuriuos du.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
girdejau kad kazkas panasaus i osd yra pas ruskinius traktorius, gal kas turit, matet ?:)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
automobiliams.lt rašė:
labai paprasta nuimkit oro šlangą nuo matuoklės ir pažiūrėkit, matosi, tik jis ne iš plieno o iš plastmasės. kaip atrodo tai va:


Nelabai supratau taves, ka cia su siuo paveiksliuku rodai. Paveiksl. yra OSM (oro srauto matuokle), o as apie OSD snekejau, tai ka jus siulot idet ir pan.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
runcikas rašė:
Nelabai supratau taves, ka cia su siuo paveiksliuku rodai. Paveiksl. yra OSM (oro srauto matuokle), o as apie OSD snekejau, tai ka jus siulot idet ir pan.

Osd dedasi į oro srauto matuoklę. Naujo tipo matuoklėse jis jau yra gamyklinis(ir tai yra paveiksliuke), aišku jis nesivadina OSD,(Gamintojas - BOSCH, Vokietija, originalas! ( Made in Germany! ). Naujas aukščiausios kokybės oro srauto matuoklis dyzeliniams BMW 318d, 318td, 320d, 320td, 330d, 330xd, 520d, 525d, 530d, 730d, automobiliams, kurių išmet.dujų norma yra EURO3 (D3). Labai čia turėtų būti aišku.
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: ar tai ką yra tai kas pas jus automobiliuose?
BB527B-9_Resized.jpg
BB527B-9_Resized.jpg [ 13.73 KiB | Peržiūrėta 8411 kartus(ų) ]


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery