Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Bir 2025, 22:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.08
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E34 525 tds M51 '95
[list]Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW
Pagaminimo metai:1995
Variklis:2,5 tds
Degalai:diesel

Problema/klausimas:Turiu standartine BMW E34, bet Pagal koda stovi M-tech pakabos amortizatoriaii, kaip paaiskino servise jie yra mazo "ejimo" "vaiksciojimo" ar pan., bet kainuoja tokie nemazai. ar imanoma pastatyt standartinius amortizatorius, ir jei imanoma, ar nepasikeis nuo to vaziavimas? ačiū.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Zinoma imanoma, perki kitus amortizatorius su stock spyruoklem ir viskas. Nes trumpos eigos amortizatoriai eina su kiektesnem ir trumpesnem spyruoklem. Del vaziavimo tai pageres komfortas bet pabloges stabilumas.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2010, 01:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.08
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E34 525 tds M51 '95
    tai tada reikes ir gala keist, neapsimoka turbut... pas mane juodos spyruokles ar gali buti juos nuo M-kes? pagal koda tai turi buti nuo Mkes, ir masina stovi zemiau negu standartine, bet man toks jausmas, kai as pirkau pries dvejus metus masina, buvau servise ir kelem ant pakelejo, pastebejau, kad kilant masinai spiruokle issitempe o amortikas dar kokius gerus 5 cm "issitempinejo", man toks jausmas ,kad standartinia amortizatoriai stovi, o spirokles zemo vaziavimo.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2010, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
ulaev rašė:
    tai tada reikes ir gala keist, neapsimoka turbut... pas mane juodos spyruokles ar gali buti juos nuo M-kes? pagal koda tai turi buti nuo Mkes, ir masina stovi zemiau negu standartine, bet man toks jausmas, kai as pirkau pries dvejus metus masina, buvau servise ir kelem ant pakelejo, pastebejau, kad kilant masinai spiruokle issitempe o amortikas dar kokius gerus 5 cm "issitempinejo", man toks jausmas ,kad standartinia amortizatoriai stovi, o spirokles zemo vaziavimo.

Tai kaip issitempinejo? Spyruokle laisva pasidare?

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2010, 02:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.08
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E34 525 tds M51 '95
    kai ant pakelejo kelia masina, kebulas kila ratai ne, kol pilnai neissitrauks amortikas, tada kila ir ratas.... tai tas skirtumas tarp spyruokles ir amortiko pilno issitraukimo apie 5cm. aisku? :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery