Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 10:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1997
Variklis:2,5 tds
Degalai:d

Problema/klausimas: sveiki. gal kas galit pakomentuoti ir zinot kas siuose modeliuose yra atsakingas del priekio ir galo plaukiojimo? nes vaziuojant per vezeta kelia arba esant slidziai kelio dangai automobili susvaido apie 1m i sonus. padangos 205/65 r15. vairo kolonele padilus, bet manau nekritiskai, priekiniu sakiu sailentblokai neplyse bet rata judinant vaiksto apie 5-7mm. TA apziura nieko nerado viskas gerai ir priekis ir galas. gale itarciau dvi virsutines traukes su sarnyrais, bet ju neisemus kaip ir nerandu bedos.turbut reikia viska imti paeiliui ir isemus tikrinti, klibinti. gal kas patartumet nuo kuriu detaliu pradeti tikrinima? priekio sailentblokus desiu pilnavidurius, bet netikiu ar issisprest beda. visgi slidus keliai arteja. is anksto dekoju uz mintis i tema


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Apie 1m vaikšto į šonus, tai sakyčiau žiauru, kaip Tu išvis pavažiuoji, jei sakai, kad kliba apie 5mm, tai aiškiai yra labai blogai, bet koks klibėjimas yra ne į naudą. Jei galas kliba, tai bus traukės, jei jas imsi lauk, tai po to suvedimą reikės padaryt. Kliba vairo kolonėlė ir labai blogai, bet koks klibėjimas kolonėlės sudaro nestabilę mašiną, reikia žiūrėti ar traukės, ar pačią kolonėlę paveržti reikia. Sakyčiau tvarkyk, bet kainos yra žiaurios, jei taip tau viską reikės keisti.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
na matai priekio sailentblokai turi judeti i sonus, bet speju kad jau perdaug bus tos gumos susidevejusios.kiek matau dauguma gumu pagaminta 2002 metais, tai greiciausiai kad reiks perziureti visas. o metymas gal nevisai 1m bet 50cm tai tikrai skrendu is veziu kai pagauna momenta


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
nuvaziuok y rimta serviza pasidaryk vaziuokles diagnostika, ir zinosi nuo ko pradeti.
Sa praejas TA uvazevau y kemi tai priskaiciavo 1300LT uz remonta ir detales. Pasiemiau sarasa
nuvazevau y garaziuka kur nera vadybininku, bugalteriu, valytoju, tilpau y 550. Tik man kas ejo
restauravo.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
is Liniaus paimk Powerflex komplekta susidek,nebus plaukiojimu


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
na ar jie jau toks geris,tai dar reiktu pasigilinti...siaip kiek suprantu,tai jie isvis neturi jokios eigos,tas duobes jie nesugeria,o visa tai perduoda kitoms vaziuoklem dalims,o tai tikrai nera jau taip ir gerai


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
tikru powerflex neimsiu, bet vienas forumietis siulo restauruotus pilnavidurius sailentblokus. ju kaina perpus mazesne. bet velgi neaisku ar jie gerai laikys :| .


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
pilnavidurius sailentblokus dejau naujus jeigu apie tuos kalbu ju kaina 110 kazkas.
man tvarke galinius sarnyrus, jo vieno kaina 270 o sutvarke 50. Siep tas diedukas
sake laikys, ir kad kitus atvaziuosiu tvarkyt.
Kolkas nusiskundimu nera vaziuoju puse metu.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Tu pirmiausiai vairo kolonėlės liuftą pasitikrink :!: Ir amortikus. Nuo bakabos detalių mažai tikėtina kad mašina plaukiotu.Nuo didelio diametro ir plačių ratų gali,bet r-16 tai tikrai neturėtu. Texnikinėj nelabai tokius dalykus mato. Jeigu dydelis vairo liuftas-tai laikai vairą tiesiai o ratai varo sau kur nori-užtat ir gaudai mašiną.Jeigu mašina plaukioja-vadinas nėra stbilumo.O satbilumas-tai amortizatoriai ir vairo kolonėlė.Kas iš to jeigu sudėsi visą pakabą ''poverflex'' tipo o kolonėlėi liuftas bus kaip pas zilą. :roll:
kamanis rašė:
tikru powerflex neimsiu, bet vienas forumietis siulo restauruotus pilnavidurius sailentblokus. ju kaina perpus mazesne. bet velgi neaisku ar jie gerai laikys :| .


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery