Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 05:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Pala,pala. Pradedu ir aš galvot dabar.Idomu;kai pili kurą,tai pirma užsipildo artimesnis bakas,paskui tolimesnis.paskui važiuojant iš tolimesnio bako siurblys pertraukia kurą i artimesnį,nes keleivio pusėj galinėj sėdynėj yra pludė.Ar taip? Tai išeina kad iš kairės į dešinę turėtu pumpuot.O ant siurblio jokių rodyklių nėra panašiai kaip ant oro srauto matuoklės;tam kad teisingai pastatyt keičiant? Gal neteisingai pajungta? Pats jau nieko nesuprantu :lol:


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Sakalas2000 rašė:
Otai tipo TDS po sedine jokio siurblio nera?

prie ko tas siurblys po sedyne, jei kalba eina apie bako siurblius.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Linius rašė:
Nesuprantu ka jus cia rasinejate #-o

7 siurbliukas perpompuoja is kaires i desine (desiniam siurbliui), 1 siurblys tiekia kura is bako toliau.
Paveikslėlis


Kad kura is vieno bako i kita perpumpuoja 1 siurblys tai cia faktas, tikrai Linius klysti, jei manai kad jis kura tiekia varikliui. Pas mane tas siurblys Nr. 1 neveike. Kai kuro likdavo ~15 litru, masina nebesikurdavo. Pakeitus siurbli nr. 1 galiu vaziuot kol lemputes uzsidegs ir kol rodys kuro nuli.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
ne 1, o 7.

1 siurblys yra elektrinis, o 7 veikia nuo gryztamo kuro, t.y. reaktyvine jega.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
STOP STOP STOP.VYRAI<ANT KURIO SIURBLIO STOVI PLŪDĖ KURI RODO KURO KIEKĮ ANT PRIETAISŲSKYDELIO???? Va ant kurio stovi,tas ir pagrindinis,nes kaip suprantu negali plūdė rodyt(MINIMUM) jei kitam bake dar yra kuro užtektinai?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Linius rašė:
ne 1, o 7.

1 siurblys yra elektrinis, o 7 veikia nuo gryztamo kuro, t.y. reaktyvine jega.


O tai kodel tada likus ~15 litru masina nebesikurdavo? Pripilu pilna baka ir vel vaziuoju.
Problema issiprende kai pakeiciau siurbli nr. 1.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
TAI VA VYRAI.NEPATINGĖJAU-PASKAMBINAU TĖVUI. JIS DYYYZELIUS TVARKO. :arrow: TDS SISTEMOJ NĖRA TO AUKŠTO SPAUDYMO SIURBLIO,KURIS COMONREIL SISTEMOJE YRA PO VAIRUOTUOJO SĖDYNE. UŽTAT 530 IR KEITEI TĄ KURIS STOVI BAKE. TDS-E PATS SIURBLYS PAIMA KURĄ IŠ BAKO. YRA DVI VERSIJOS;PIRMA-NETAIP PAJUNGTAS PLIUSAS IR MINUSAS;ANTRA- SUMAIŠYTA ŠLANGŲ PAJUNGIMO SISTEMA.VISKAS [-X


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Tik dabar pamaciau, kad tema tai apie E39 2.5 tds :mrgreen: O galvojau, kad apie 530d... :lol:
Sakalai, tu teisus, pas 530d/730d yra butent taip, kaip tu sakai :) Is desnes puses-keleivio siurbliukas pumpuoja i kaire-vairuotojo, is kur tarpinis siurblys paduoda kura i varikli. O kaip ten pas 525 tds, tai nezinau ir nenoriu zinot :lol:


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
lachūdra rašė:
TAI VA VYRAI.NEPATINGĖJAU-PASKAMBINAU TĖVUI. JIS DYYYZELIUS TVARKO. :arrow: TDS SISTEMOJ NĖRA TO AUKŠTO SPAUDYMO SIURBLIO,KURIS COMONREIL SISTEMOJE YRA PO VAIRUOTUOJO SĖDYNE. UŽTAT 530 IR KEITEI TĄ KURIS STOVI BAKE. TDS-E PATS SIURBLYS PAIMA KURĄ IŠ BAKO. YRA DVI VERSIJOS;PIRMA-NETAIP PAJUNGTAS PLIUSAS IR MINUSAS;ANTRA- SUMAIŠYTA ŠLANGŲ PAJUNGIMO SISTEMA.VISKAS [-X


O tada kaip kuras paimamas is kitos bako puses? Su tuo rektyviniu siurbliuku kur Linius minejo?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
JO.PUMPUOJA IŠ DEŠINĖS Į KAIRĘ.UŽTAT IR STOVI TAS SIURBLYS PO VAIRUOTUOJO PUSE.TIK DABAR EINA KALBA APIE TTTDDDDSSSS IR KAD NETEISINGAI KAŽKĄ PUMPUOJAAAA. JUS NESIDRASKYKIT,BET ŽIŪRĖKIT KĄ ŽMOGUS TEMOS PRADŽIOJ RAŠO.TAI VA IR SAKAU;ARBA PLIUSAS IR MINUSAS ARBA ŠLANGAI NE TAIP PAJUNGTI,NES TEN GANA DAUG JŲ YRA. #-o pAPRASTAI; SIURBLIUKAS PERPOMPUOJA,O TEN PASKUI YMA COMONREILE AUKŠTO SPAUDYMO,O TDS-E PATS PAGRINDINIS #-o


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Electric fuel pump (EKP) in fuel tank
The electrical fuel pump (EKP) is clipped into the fuel baffle in the right-hand chamber of the fuel tank. The fuel screen of the electrical fuel pump is located at the bottom of the fuel baffle to ensure the residual quantity of fuel from the sucking jet pump and from the fuel return can still be drawn off.

Sucking jet pump (ejector) in fuel tank
The sucking jet pump is a part of the fuel tank and pumps fuel from the left-hand tank half into the right-hand half. Since the sucking jet pump delivers the fuel directly into the fuel baffle, it is always filled first thus ensuring that the electrical fuel pump always has a maximum of fuel available.

The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section. The fuel flowing at high speed produces a vacuum which pumps the fuel from the left-hand tank half into the right-hand half.

To ensure the fuel pressure produced by the constricted nozzle in the sucking jet pump cannot rise too high, a pressure relief valve is installed to limit this pressure. Too high a pressure would result in too high a fuel flow rate thus restricting or cancelling fuel delivery.

A displaced nozzle of the sucking jet pump or a defective pressure relief valve result in the vehicle breaking down due to a fuel deficiency although fuel is still indicated by the fuel gauge. In both cases fuel is no longer pumped from the left-hand tank half into the right-hand half.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
Nu va kazka pridariau jau.Aprasysiu smulkiai.Manviskas prasidejo kai ties 15l uzgeso masina kelis kart,pasirode kad sugedes siurblys kuro bake keleivio pusei (nr 1 ir jis tikrai pompuoja is keleivio puses i vairuotojo).Pakeiciau surbli idejau nuo 530d ir jis sukas puikiai,tik kad veikia atvriksciai.Negaliu net kuro isipilt jei bake 25l+ kuro.Dabar sedziu visas juodas,ka tik per ardes baka,zdz pakeiciau + su - ir viskas ok,bakuose po 14-15l laikos tik vel atsirado problema....siurbliukas kokias 30s uzkurus masina zyzia nesavu garsu paskui nutyla ir ramiai veikia,nenoriu judint net masinos.Nes ant pacios siurbliuko fiskes sukeiciau + ir - tai bijau kad neuzsidegtu :D
P.S.Linius tavo schema duota nuo 530d,o tds skirias :)


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Cituoti:
Nu va kazka pridariau jau.Aprasysiu smulkiai.Manviskas prasidejo kai ties 15l uzgeso masina kelis kart,pasirode kad sugedes siurblys kuro bake keleivio pusei (nr 1 ir jis tikrai pompuoja is keleivio puses i vairuotojo).Pakeiciau surbli idejau nuo 530d ir jis sukas puikiai,tik kad veikia atvriksciai.Negaliu net kuro isipilt jei bake 25l+ kuro.Dabar sedziu visas juodas,ka tik per ardes baka,zdz pakeiciau + su - ir viskas ok,bakuose po 14-15l laikos tik vel atsirado problema....siurbliukas kokias 30s uzkurus masina zyzia nesavu garsu paskui nutyla ir ramiai veikia,nenoriu judint net masinos.Nes ant pacios siurbliuko fiskes sukeiciau + ir - tai bijau kad neuzsidegtu :D
P.S.Linius tavo schema duota nuo 530d,o tds skirias :)


Tai problemos issprestos? :)


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
NU VA. O KĄ AŠ JUM SAKIAU? VISKAS PAPRASTA IR BE AUKŠTUJŲ MOKSLŲ.TAS ZIZYMAS GALĖJO ATSIRAST DĖL TO KAD BUVAI SUMAIŠĘS SUKIMOSI PUSES.DAR ŠLANGUTES PASITIKRINK BUTINAI,NES GALĖJAI DAR IR TEN PRIBURT.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
o kaip Jus matot kiek kuro kuriam bake lieka?
jungiat kompa?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery