Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2025, 23:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
padaryta kompiuterine diagnostika jokiu klaidu nepastebeta rodo kad viskas dirba kaip laikrodukas sako kaip naujai masinai :evil: kas per velniava nezinau gal kas minciu turit ? diagnostika daryta 2 vietose ir tas pats ](*,) nieko neranda buvau bandes keisti kompa tas pats sanaudom tai reiksmes neturejo


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai sakau, issiaiskink koks slegis turi buti. nes bent M50 3bar. ir kiek ilgai po variklio gesinimo slegis islieka? gal per didelis slegis ir perpilineja... jei su elektronika tikrai viskas gerai, tai belieka nutekejimas, leidziantys purkstukai, arba per didelis slegis kuro sistemos.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
sitas dalykas patikrintas raso ,kad 2.5 pakeiciau tai daba tiek ir stovi ,bet esmes tas nekeicia ,slegis laikosi nestebejau kiek ilgiau ,bet 30 min tai tikrai ir zvakes ne slapios, pilksvos tokios svarios ,farsunkes tikrai uzsidaro ir atsidaro, del viso pikto jas esu pakeites is normalios masinos, jauciu reiketu real su kompu prisijungus pasivazinet ,gal tada ka parodytu, bet nera tokios galimybes, nieks nenor zaist.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na 30 min pilnai ir uztenka, kad paziureti, ar laiko. per ta laika ~0.5bar gali nukristi. tai tada purkstukai neleidzia...
siaip daugiau nelabai yra kam... per daug ryti gali tik del blogo kuro / oro padavimo sistemos (davikliai ir t.t.), per didelio slegio ir leidzianciu purkstuku, arba nutekejimas kuro...
kuru salia uzvestos auto nesmirda? ir dar palyst po masina reiktu, uzvest ir apziuret visa trasa +-, kad nebegtu kur nors...

draugei buvo ant opelio, kad pradejo daug ryti. stovint viskas ok, pavaziuoji ir praktiskai ant akiu krenta rodykle. kuru nesmirdejo. jei stovi masina nors ir savaite, kuras nedingsta.
beda buvo kiauroj slangelej, so milimetro skersmens skylute, kai uzvedi, kol vaziuoji ir kol yra slegis sistemoj, purske lauk kura po truputi, nuseda slegis, nebebega. viskas greit nugaruodavo ir nesimatydavo kas kur. o viena karta tik pastebejau netycia, kai uzvede masina, kad is po apacios lasa. kai vaziuoji, jei po masina bega, neuzuosi kuro, uzsiuodzia tik jei po kapotu buna kiaura.

tai vat, jei su slegiu viskas ok, elektra ok, tai daugiau nieko ir nelieka. dar ir baka apziurek del apgadinimu...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Spa 2009, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
Imeciau kita lz dabar tokie rezultatai: dirbant ant benzo 700rpm- 40mV --- 5500rpm- 0.8V, su dujom 700rpm- 47mV --- 3200rpm- 0,8V. Kaitaliojas bet kazkaip is pradziu milivoltais ir paskui iskarto ilipa i 0,6 , 0,7 , 0,8V tai dabar klausimukas ar taip turi buti, ar tolygiai turi keltis, nes dejau deveta, ar keist i nauja ,dabar is kamino jauciasi nesudegusio kuro kvapas ir variklis negraziai dirba, misinys rodo kad liesas, sanaudos krito i 15L100 ,bet ant traukimo nieko nepasijaute ,,prisvilusi,, vedasi gerai. Jei misinys yra liesas ar gali smirdet nesudegusiu benzu ir kaip lz reguliuoja misini ar pasiekus 0,8V farsunkiu atidarimo impulsa trumpina t.y. liesina ar atvirksciai. Dar ar lz turi itakos uzdegino sistemai turiu omeny kibirksti ankstina velina nes kiek issiryskinau su ex savininku tai jis buvo keites veneneli ir visus karamislus su voztuvais naujais, gal ten fazes kaip nors pasuktos ir delto nera traukimo ar as ne cia jieskau slieku :oops:


StandartinėParašytas: 02 Spa 2009, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
magnats rašė:
padaryta kompiuterine diagnostika jokiu klaidu nepastebeta rodo kad viskas dirba kaip laikrodukas sako kaip naujai masinai :evil: kas per velniava nezinau gal kas minciu turit ? diagnostika daryta 2 vietose ir tas pats ](*,) nieko neranda buvau bandes keisti kompa tas pats sanaudom tai reiksmes neturejo


As per 4 diagnostikas praejau kol galiausiai parode LZ

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 11 Vas 2010, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
Zodziu kaip ryja taip ir ryja, jau perinkau varikli ,pastebejau ,kad kompo numeris yra 0261200173, pagal knyga raso ,kad jis eina m50b20 varikiui ,siaip manau ,kad sistemos yra skirtingos m50 ir m20, tai kaip cia gali buti ir gal turi ytakos toks faktorius ,kad yra sustojes spidometras ties 299960 riba ,bet greiti rodo ,ceck engine meta tokias klaidas: 1122 ,2112, 2211 ,2221 ,1222 atjungus fiske nuo kompo ,palaukus ir vel prijungus :1144, 4114 ,4411 ,4441, 1444 ,atjungus osm ar temperaturos davikli ar dar koki davikli kodai nesikeicia, diagnostika neko isvis nerodo, kad kokia klaida butu ,ismetimas normaliaus co ch , gal kokiu minciu kas turit


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
0261200173 isardes si kompa matosi, kad ant programojamos mikroshemos, uzlipintas lipdukas su uzrasu : m20b25 27 ; 27 719 ; VC:C89E ; SA:7E/7A ; Q64BO; tai kaip suprantu, jis perprogramuotas, bet is principo ar gali veikti kompas jei jis m50 o stovi m20 variklije


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
35
Pranešimai:
162
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520i M50 91' M-Tech
Skype:
edzhyx
Bandyk dėt nuo m50, žiūrėk kas bus. Tikėtina, kad radai priežastį.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na jei M50 kompe surasyta M20 programa, tai kodel gi ne... bet tu zinok, kas ten irasyta... :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2010, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
46
Pranešimai:
127
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E34
man reikia m20, vienas smegenis buvau ikises 2,5 ,sanaudom reiksmes neturejo, rijo tiek pat ,bet ant dienu ,cia isiryskinau, kad tos smegenys buvo 2,0 ,kodas 0261200172 ir vaziavo padusus o savo smegenis ikisau i kita 2,5 tai anas uzduso sunkiai vedas apsuku nelaiko kratos purtos, velniai zino kas ten pridirbta, bet reik kazkaip atburt ,gal koki speca pasiulitumet ,kas su tom programom draugauja


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne visi kompai programuojami. i krasta nemeginai skambint pasikonsultuoti?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
magnats rašė:
Zodziu kaip ryja taip ir ryja, jau perinkau varikli ,pastebejau ,kad kompo numeris yra 0261200173, pagal knyga raso ,kad jis eina m50b20 varikiui ,siaip manau ,kad sistemos yra skirtingos m50 ir m20, tai kaip cia gali buti ir gal turi ytakos toks faktorius ,kad yra sustojes spidometras ties 299960 riba ,bet greiti rodo ,ceck engine meta tokias klaidas: 1122 ,2112, 2211 ,2221 ,1222 atjungus fiske nuo kompo ,palaukus ir vel prijungus :1144, 4114 ,4411 ,4441, 1444 ,atjungus osm ar temperaturos davikli ar dar koki davikli kodai nesikeicia, diagnostika neko isvis nerodo, kad kokia klaida butu ,ismetimas normaliaus co ch , gal kokiu minciu kas turit


1222 - Lambda control fault code is produced when Motronic system in Bosch control unit receives signal indicating that air/fuel mixture is either excessively rich or excessively lean for period of time loner then 10 seconds. Majority of the causes that affect drivability of the car can be responsible for DME flashing this error:

* air leak
* defective Air Flow Meter ( AFM)
* bad engine temperature sensor
* incorrect fuel pressure
* problem with injector(s)
* defective evaporation system
* empty gas tank
* issue with spark plugs
* problem with valves
* etc.
1444 - No errors

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
wiperis rašė:

1222 - Lambda control fault code is produced when Motronic system in Bosch control unit receives signal indicating that air/fuel mixture is either excessively rich or excessively lean for period of time loner then 10 seconds. Majority of the causes that affect drivability of the car can be responsible for DME flashing this error:

* air leak
* defective Air Flow Meter ( AFM)
* bad engine temperature sensor
* incorrect fuel pressure
* problem with injector(s)
* defective evaporation system
* empty gas tank
* issue with spark plugs
* problem with valves
* etc.
1444 - No errors

gal kas zino kaip laidus isivedzioti kad veiktu check engine lempute?? :? ar schemute turi..

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 15 Vas 2010, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
M50b25tu
8 pin DME, pilkas, 16 pin fyske skydelio. bet pagal spalvas ziurek, greiciau bus. (gali buti, kad nuo apvalios fyskes laidu spalva keiciasi
atkreipk demesi i DME fyske, ten pin veidrodzio principu ziurisi ant fyskes.

paziurek ar lempute bent yra, pas mane tuscia :)


Prikabinti failai:
check.JPG
check.JPG [ 13.3 KiB | Peržiūrėta 7073 kartus(ų) ]
pin.JPG
pin.JPG [ 18.81 KiB | Peržiūrėta 5695 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery