Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 00:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Sveiki kolegos, po atostogu zadu gryzt i foruma ir vel apturet visokiu bedu su BMW :) Su dyzeliniais man kazko nesiseka ir tai jau pabodo, tai krizes metu matau pigiu variantu del benzininio E34. Daug pigiu variantu yra internete, o dar daug siulo pazystami ir panasiai :) Svarbiausias klausimelis butu toks - i ka daugiausiai kreipt demesi perkant 2.0 - 2.5. Svarbiausia variklis, jo bedos, kaip pasiimt nenudvesusi visiskai, ka tikrint ir panasiai, nes daug skiriasi nuo dyzelio ta patikra. Manau variklio eksploatacija pigesne, nei TDS. Vaziuokle man nerupi, nes jei reikes as viska persimesciau nuo savojo, salono interjeras nerupi taip pat, yra ka pakeist, labai rupi paimt su nemirusiu varikliu. :) Kokie butu patarimai, beja tokiu turetojai mestelkit kuro sanaudas be duju ir su dujom. Dekui :) Jei dar kils klausimu postinsiu ;)

Beja - kas geriau? Liaudiskai vadinamas krabas ar plyta? :) Skirtumas naujume ir galioje tik? :) Del duju dejimo jei reiketu det i plyta nera problemu ?

_________________
Future with BMW


Paskutinį kartą redagavo Edva88 23 Rgp 2009, 23:48. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
krabas ir plyta, tai varikliai skiriasi iš esmės... viskas juose skiriasi..

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Sveiki. Nu kaip patikrint? Nuvaryt pas gerą meistrą(motoristą) pamatuot kompresiją,pažiūrėt ką žvakės rodo. 2,0 tai neapsimoka,nes kuro sąnaudos nedaug skirsis nuo 2,5 plytos ir plius nevažiuos. Nors ten bus tikriausiai riebokšliai nekeisti,tad gali tepalą ėst. Pažiūrėt kad šlangų nepūstu davus anglių gerai(autostradoj),kad variklis nekaistu (ir mieste ir autostradoj),kad pašalinių garsų dirbant varikliui nebutu.Nors i vidų variklio neilysi.


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Annoucements rašė:
krabas ir plyta, tai varikliai skiriasi iš esmės... viskas juose skiriasi..


na tai suprantu, kad jie daug kuom skiriasi (struktura, galia. gaminimo metais ir pan.), bet tai, kuris geresnis? plyta? kaip su duju idejimu i plyta?

lachūdra rašė:
Sveiki. Nu kaip patikrint? Nuvaryt pas gerą meistrą(motoristą) pamatuot kompresiją,pažiūrėt ką žvakės rodo. 2,0 tai neapsimoka,nes kuro sąnaudos nedaug skirsis nuo 2,5 plytos ir plius nevažiuos. Nors ten bus tikriausiai riebokšliai nekeisti,tad gali tepalą ėst. Pažiūrėt kad šlangų nepūstu davus anglių gerai(autostradoj),kad variklis nekaistu (ir mieste ir autostradoj),kad pašalinių garsų dirbant varikliui nebutu.Nors i vidų variklio neilysi.


Sakai nuvaryt pas meistra, o pats negaliu pabut meistru, kompresijos kitaip neismatuosi? Esu girdejes, kad jei gesinant taip suzvanga, tada gera kompresija, poto sukant pagrindini skyva galima jaust :) Kaip tas zvakes patikrinti, prie benzininio dar nebuvau lindes tai nezinau. Kodel sakai, kad 2.0 nevaziuoja jei 110kW, o buvusiam tds 105kW ir vaziavo, beto draugas turejo 520 plyta ir taip pat vaziavo. Aisku nesiginciju del 2.5 - jam ir galios daugiau ir visa kita.

Del sanaudu,kaip visi kalba 2.0 ryja tiek pat kaip 2.5 ? kazkaip netikiu.

P.S. kokiu dar patarimu butu, nes auto butu vien del variklio, na gal dar ir nepapuvusio kebulo :) dekui

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Aš suprantu taip. Kiekvienas turi dirbt savo darbą. Nes su tais tavo prsukimais,tai nieko neišeis. Girdėjau ten,girdėjau ten.Prisiklausot visokių pasakų. Suprantu taip;jei pats nesigaudai ,tai ir nepagailėk kelių litų už patikrą.Dujos tai dafeni i koki dėt,tik reikia gerai idėt,ne pas chalturščikus kokius. Jei gerai idės,naują,su garantiją,tai problemų neturėtum turėt. Plyta dar geriau tuom,kad netaip perkaitinimo bijo. Užtat bmsas ir padarė tą plytą,kadangi senesni varykliai bijojo perkaitinimo labai. Tik jei nutarei imt,tai imk grinai kad būtu viskas originalas(ta prasme kad nebutu jokių tiūrlingų),nes jau tiurlinguota tipo,tai jau pacanai bus damuše. Gali žiūrėt ir lietuvoj eksplotuota,nieko tame blogo nėra.Dar labiau tvarkingesnė gali papult negu iš europos. Dėl sąnaudų,tai teisingai girdėjai.Tu negalvok, čia mokau tave-ne,tik noriu protingai patart.


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
matai su dyzelio problemom as jau nemazai ''pasiknaisiojes'' esu, tai ir kalbu apie tuos pasukimus, tai zinau, tik gal netaip issireiskiau, kad girdejau pasakiau. Klausyk o tu patarineji aplamai, ar turejes kazka panasaus ? ;) del duju aisku cia man tada :) Matai man netiurlinge esme, nesvarbu kas turi ta bmw, nes ju kainos tai mazos. Nekalbu apie senuka jau koki, tada aisku nebus uzgainiojes, kas man svarbiausia, tai kaip paciam apziuret variklio stovi. Kelis variantus pasakei, jau del kaitimo ir slangu buvo ir taip aisku, nes daug apie tai jau buvo rasyta. Matai nusipirkes auto del motoro nenoriu motoro ir taisyt :)

Butu malonu, kad patarimu mesteltu tokiu savininkai ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Turėjau dvi tds ir dabar jau penkta benzininė. Ir su dujom irgi turėjau ir dar turiu po šiai dienai. Aš ne konkrečiai butent apie tą modelį stengiuos tau patart,o aplamai bendras sąvybes išsakyt. Prekiauju mašinom,tad tikrai nemažai jų mates. Pas visas mašinas tikrinimo principai tei patys.Šiaip jeigu ''akį turi'',tai turėtum iškart pamatyt jei mašina paguldyta.


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
daug ka galima pasakyt is to,kaip masina stovi ant kelio...
kai ieskojausi sau,buvau net i utena nulekes del vienos masinos,E36 320 plyta,bet iskart pamaciau,kad ten greiciausiai nieko gero:aparatura,sportinis filtras,racija,ant kelio plaukioja.
kaip pasirode veliau,traukia ne ka geriau uz mano 1.6 :shock:
tai kad va,bendri dalykai,pasitikrint del kaitimo,kad atitinkamai trauktu,kad dumu nemestu,apsukos neplaukiotu ir panasiai.

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
na aisku, matai tas plaukiojimas kelyje kazin ar nuo variklio priklauso, viena E34 jau isardziau dar vaziuokles daliu turiu, plius gal dar savaji tds isardyciau ant vaziuokles daliu ir panasiai. Del kaitimo slangu putimo, garso, dumo ir visa kita supratau. Ka dar butu galima patikrint, ten ar lemda veikia, osm veikia, kaip tas zvakes paziuret :) Kaip manot plyta geriau uz kraba? :) Nes sakau auto pirkciau vien del motoro ir siektiek kebulo :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Jara, o nesigaili i E36 1.6 isedes, kaip ten tas traukimas jos, vaziuokle labai jau megsta parodyt kaprizus taip pat :) nes maciau ir tu kregzduciu per krize pilna minimaliom kainom :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
E34 su GYVU 2.0 varikliu (bent jau plyta) vaziuoja labai gerai.Jeigu,gerbiamieji,neteko vaziuoti su tikrai geru motoru,tad neteikite vienareiksmiskai,jog 2.0 nevertas demesio.Zinoma,2.5 sukasi smagiau,taciau tai naturalu.Kas liecia sanaudas,jos bus panasios,bet nebus vienodos,su 2.0 mieste galima itilpti i 10l benzino,su 2.5 bus maziausiai pora litru daugiau.Siaip abieju varikliu sanaudos pagal bmw standarta tikrai nera gasdinancios.
I variklius "krabus" manyciau nereikia zvalgytis,kadangi tai jau pasene motorai ir techniskai ir moraliskai,nebent butu tikrai itin geras puikaus stovio variantas su 2.5 sirdele-variantas vertas demesio,bet toki sunku rasti.
Remonto islaidos nera dideles,tiesa sakant neteko "plytoje" ka nors remontuoti,tikrai patvarus ir ilgaamziai motorai,nuostabus garsas.Sie varikliai tokie pat geri kaip ir patys E34 modeliukai,kuriu jau vis sunkiau geresniu rasti,bet tikrai dar galima.
Siaip kaip ir kolegos minejo,reikia ziureti i standartinius variklius,be jokiu "tiurlingu",tokiu kaip sportinis oro filtras ir pan.Na ir saugotis jaunu savininku :mrgreen:


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2009, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
jasna, na jei dar bus patarimu, tai laukiu ;) dekui ;) o 2,0 plyta tikrai zinau, kad neuzvaikyta - vaziuoja :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2009, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Edvardutis rašė:
Jara, o nesigaili i E36 1.6 isedes, kaip ten tas traukimas jos, vaziuokle labai jau megsta parodyt kaprizus taip pat :) nes maciau ir tu kregzduciu per krize pilna minimaliom kainom :)

dabar kai pasiziuri skelbimuose tai yra kregzduciu papigiai,bet manau ne siaip sau ju tokia kaina :)
as saviske emiau pries krize uz 3500lt na ir galima sakyt nesigailiu,priekine vaziuokle buvo pavargusi,uz ~400lt susitvarkiau daug ka,pakeiciau visus sarnyrus,viena sailenbloka,stabilizatoriaus trauke ir dabar ledas
del traukos,na,noretusi galingesnes,bet kai nepagaili apsuku tai ir sita traukia tikrai neblogai,vis tik, kaip sako lotyniskas posakis 75kw "non penis canina" :D
man prioritetas buvo ekonomiskumas...dabar kai daugiau vazineju uzmiestyje tai tikrai jauciamas skirtumas,vidurkis iseina iki 6,5 litro tai manau visai saunu :) o kai vaziuoji ilga kelia ~90km/h tai pavyksta padaryt ir kokiu 6,2. tai va,del kuro sanaudu esu tikrai patenkintas :)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2009, 01:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
matai krize daro savo, o ir lietuvius uzsienin siuncia, kurie uz paskutines bapkes gautas is masinos palieka LT, nes kitaip neturi bilietui ir pradziai, bent jau as taip manau. Dar gal ir as pagalvosiu apie E36, bet kazkaip 1,8 prie jos derinasi labiau :) manau taip pat kazka mastysiu, kad auto butu ekonomiska, nes po puses metu paliksiu tevui, kuris tikrai nenoretu pilt i 525 :) dar daug apmastymu :) Rudeni galutinai spresiu ka daryt :) Tai kaip sakai pirkai tikrai skrabancia? Butu buvusi krize butum manau daug numetes :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2009, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
pirkau ja galima sakyt is nevilties :D
ta diena veltui i utena sulaksciau,ismeciau 100lt keliui
na bet kaina manau buvo protinga,kaip uz 94 metu masina,ir tikrai nera ji uzmusta,kebulas turi rudeliu,bet tikrai ne skyliu,slenksciai sveiki.
o 1.8 tikrai labiau limpa E36 :D
o pakaba nebuvo jau tokia suvaryta,cia dar as jai padejau,ziema i bordiura ivariau,taip,kad net ratas i sparna suejo,tad keiciau jau viska,kad nereiketu kita karta lyst

_________________
...nes tai BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery