Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Spa 2024, 17:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Lie 2009, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.05
Pranešimai:
278
Miestas:
alytus
Automobiliai:
E38 730i- E39 touring - E39 535i - e53 4,4i
as atjunges buvau tai is to vamzdio garsas nekoks kol saltas variklis


StandartinėParašytas: 27 Lie 2009, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.21
Amžius:
42
Pranešimai:
66
Miestas:
Pfullendorf
Automobiliai:
bmw E34 520i universalas
Arunas B rašė:

Tu turi omenyje " EMISSION CONTROL-AIR PUMP" kol saltas variklis ta pompa pucia gryna ora i dustintuva tokiu budu sumazinamos kenksmingos ismetimo dujos kol variklis susyla.


truputi pataisysiu. vokiskai butu "Sekundärluftpumpe" ir ji pompuoja gryna ora i ismetimo kolektoriu,kad greiciau katalizatorius isiltu,susilus priklausomai nuo Nx-oksidu sukaupimo Nx-katalizatoriuje,ijungia pompa kad galetu Nx-dujos oksiduotis = kad sumazetu ismetamu kenksmingu Nx-oksidu
neveikiant pompai pablogeja ismetamu duju kiekis,gali mesti klaida Nox katalizatoriaus zondas, netgi LZ gali mesti klaida kad per riebus misinys, pompai veikiant visa laika bus pompuojamas oras,kuris sureaguoja su pilnai nesudegusiu kuru ir isdegina katalizatoriu


StandartinėParašytas: 28 Lie 2009, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.05
Pranešimai:
278
Miestas:
alytus
Automobiliai:
E38 730i- E39 touring - E39 535i - e53 4,4i
dekui uz issame info :wink:


StandartinėParašytas: 30 Spa 2009, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
gal kas galetu parodyti kur ta slanga pasijungia ir iskur ji iseina? Noretusi kazko konkretesnio netai kad pasakyti, jog jungiasi i kolektoriu ir i pompa, bet kur ieskoti tos pompos ir panasei


StandartinėParašytas: 30 Spa 2009, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.05
Pranešimai:
278
Miestas:
alytus
Automobiliai:
E38 730i- E39 touring - E39 535i - e53 4,4i
pas mane E38 ji matosi isemus priesrukini .is priekio ziurint tai kairi


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Sveiki. 740, 97' m., oro filtras be tos slangos, su fyske, bet snypstimas is priekio tai ka zinau, atrodo kad puse kompresijos turetu pro kazkur is variklio pabegti :) . Kiek atidziau paziurejus, tai tas garsas sklinda kazkur tai nuo dirzeliu, kaip ir vairo stiprintuvo siurblio...Ar galimas dalykas, kad dirzelis toki garsa skleistu? O gal cia tempejas?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery