Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 03:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Kaip ir nera tokiu esminiu skirtumu kaip ir maniau...


StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Efka rašė:


Vienas klausimelis - jei gerai atsimenu - sakei kad problema su pulsavimu pas tave prie darbines temperaturos???? I kuria puse lenkiu pasakysiu veliau . Del oro siurbimo - jis neturi buti super akivaizdus (na ta mes patikrinom.) Ant kompu savo auto nepyk - juk buvote sumaine juos - problema isliko. Del kitu nariu komentaru kad kazkas nuteise lambdas o jie atjunge jungtis skitrumo nepajaute...... na vyrai yra toks dalykas adaptacijos..... jos pas m60 per diagnostika nenusimeta- tik pradedant M62 motoru adaptacijos trinasi mygtuko paspaudimu. M60 reikia truputi palakstyti kad sensoriai adaptuotusi..... na nebent DME be maitinimo pasivoliotu kuri laika - kaip Gedo pavyzdys - buvo nueme kompa - pakrapste - ikiso atgal. Auto pradejo dirbti gerai o po kiek laiko viskas sugryzo i tas kreivas vezes. Tai buna del vieno - nesiadaptaves kompas pradeda skaiciuoti nuo vidutiniu parametru ir palaipsniui prisiadaptuoja. Del to net ir ikisus koki nauja sensoriu i M60 svente galima pamatyti nebutinai is karto.... Kompe adaptacijos sedi seno daviklio ir uzhtrunka laiko kol jis pasikoreguoja pagal naujo parametrus. Velgi - M62 ta beda nebeserga nes jame adaptacijos nusimeta mygtuko paspaudimu.

Na, o ka tu turejai omeny kai sakei lygtais tau atrodo, kad as sakiau jog pas mane pulsuoja variklis? Nes to nera, tik to voztuvo snypstimas ir jokiu kitu problemu, niekas ten nepulsuoja ir pan.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2009, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.22
Amžius:
52
Pranešimai:
73
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
8 cilindrai 2002 4.2l 340 arkliu .....a, tiesa 4 varomi ratai..
Sakydamas apie pulsacija turejau galveleje cikliska vozhtuvo sudirbima - garsa apie kuri ponas kalbate. Tas voztuvas tenai sedi ne be reikalo = priesingu atveju ten butu paprasciausias reguliavimo varztas. Voztuvo pralaiduma (aka laisvus sukius) tiesiogiai reguliuoja variklio smegenys. Elgdamasis taip kaip jis elgiasi jusu atvejyje to voztuvo pagalba variklis bando kazka kompensuoti. (tarkime - varijantas pirmas- kreivos apsukos del neteisingo misinio- AKA kreivi lambda parovymai, variajntas antras - kreivos apsukos del neteisingo misinio AKA pasalinio oro traukimas i isiurbimo kolektoriu del tarpiniu ( na kad ir tu paciu kolektoriaus tarpiniu) nesandarumo.) Velgi jusu motore - M60 su ta uzduotimi turi susidoroti tas pats voztuvas kur pas M62 tai atlieka pati droselio sklende.

Sekmes
Efka


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.20
Pranešimai:
10
Automobiliai:
Bmw 725
[Sveiki,turiu ir as tokia pat problema.Pas mane E38 3.0L mechanine deze.Variklis ant laisvu durniuoja,gesta,pulsuoja,buvo ir garsas toks kaip minejo zmogeles pries tai,cscs cssscsss,pakeiciau ta voztuva i truputi sdandesni,garsas dingo.keiciau ir kompa,nepadejo,oro negaudo - tirinta,problema isryskeja tik ant duju,vos tik sustoji ant sankryzos, tiksliau dar pries sustojant nuspaudi sankabos pedala ir masina uzgesta,geriausiu atveju apsuko nukrenta beveik iki gesimo ribos ir labai baisiai purtosi variklis kol duodi daugiau gazo jam,daves gazo atleidi pedala ir masina vistiek uzgesta,kuri per nauja,kuresi aisku ant benzino,taigi uzsikure lyg normoi,daves gazo,persijunge dujos, siek tiek padirba ir vel pulsuoja arba uzgesta arba laikai koja ant gazo ir apsukas per prievarta laikai aukstesnes,zodziu varkstu baisiai.Padekit.......tiesa oro rauto matuokle taip pat gera tikrinau.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2009, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
diagnostika darei? gal LZ nueje..

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 08 Kov 2009, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E 38
taip buvo lz nueja,pakeiciau juos,lyg ir atsigavo ,bet vistiek dar karts nuo karto uzgesdavo,taigi dar karta padariau diagnostika kad istikinti jog lz kuriuos pakeiciau geri nes aisku dejau ne naujus o devetus,taigi jie buvo geri,tada beliko kabintis tik del duju irangos, nuvaziavau pas ta zmogely pas kury dejau dujas ,jis pareguliavo purkstuku darba, ir padare kazkoky tai elektroniny laisvos egos voztuvo apejima dabar viskas tvarkoje


StandartinėParašytas: 28 Bal 2009, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Pakeitus liamda zondus i veikiancius si problema pas mane nedingo... Vistiek tas voztuvas snypscia, gaudo ora kazkaip periodiskai uzsidarinedamas ko pasekoje truputi kratosi variklis, atrodo, kad vienas cilindras neveiktu gal ar panasiai nors visi dirba puikiai. Yra dar vienas itarimas... Sako gali buti alkuninio veleno padeties daviklis. Ar kazkam teko su tuom susidurt? Kokios pasekmes buvo, kiek toks daviklis kainuoja, gal nenauja veikianti galima gaut, ar lengva ji pakeist?


StandartinėParašytas: 28 Bal 2009, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Beje pastaruoju metu jau kelis kart negalejau uzkurti masinos iskarto, tik po keliu bandymu sukinejant uzvedimo rakteli... Akumas naujas, starteris perrinktas naujai servise "Dagas" pries koki puse metu, nerealu butu jei jis kirstusi. Suki rakteli ir girdisi kaip starteris lyg ir nori sukt , bet tik sukruta ir viskas. Cia labai retai tik paskutinius kokius 2 men. taip, bet per menesi jau koki 3 karta taip buvo... Ar negali buti pas mane tas voztuvo snypstimas del to daviklio buti? Gal jis jau merdi senai, bet dabar dar ir uzkurt trukdyt pradeda? Prisiskaiciau ten postu apie ta alkuninio veleno padeties davikli tai dabar jau rimtai pradedu tai itarineti...
Nors kita vertus prie ko cia jis, kai starteris nenori sukt, o kiek skaiciau tai starteris vistiek turi sukt, tik kursis ne taip greit... Nu visai as jau pasimeciau...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2009, 01:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
Na pas mane del veleno daviklio,Kartais lengvai kurdavos kartais sunkiai, garsas tox duodant gazo ant laisvu gurguliojantis buvo, ir sunkiai apsukos kilo ant laisvu..
o kaip ant laisvu duodant gazo iki dugno ir atleidus staigiai apsukos sokteli ar isleto pas tave?

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2009, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Kiek meistru pravaziavau niekas neranda nieko, o palikt masina ir jei nieko neras nesinori iseiles visiem moket... I krasta bijau vaziuot, nes bijau, kad paskutines kelnes numaus :D Jauciu reiks spjaut i tai ir vazinet toliau, kaip ir nera jokio blogio tame is esmes...
Siaip apsukas kelia labai gerai, bet, kad sokteltu apsuku rodykle i virsu po gazo atleidimo nepastebejau tikrai...
Dar daugiau pasiskaiciau forume siuo klausimu, visdelto bus ne tai, nes kuriasi iskarto visada neskaitant tu keliu neuvezkiu, negesta ant laisvu, traukia gerai tad kaip ir nera pagrindo manyti, kad tas veleno daviklis kaltas.
Taciau neisivaizduoju kur sios bedos sprendimas... :( Kaip butu gerai, kad ateitu koks zinovas ir pasakytu tau tas ir anas ir butu viskas... :?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2009, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tau Efka Kai ziurejo masina is life data nepastebejo kokio nors daviklio lengva grybavvima? Cia as tik speju nes visko pasitaiko. Nes to voztuvo toks darbas tikrai yra bandymas kazka kompencuoti variklio darbe.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2009, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Na bent jau man nieko nesake... O simptomu tokiu kurie buna jei sugenda alkuninio veleno padeties daviklis nera... Tai cia kaip ir negali buti jo beda...


StandartinėParašytas: 04 Geg 2009, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Pabuvo atjungtas akumas siandien kokias 5 val. kai tikrino starteri ir nuo tada vel viskas OK. Jokio snypstimo, jokio vibravimo ir pan... Ziuresim ar ilgam, faktas tik vienas, kad pabuves be maitinimo saltinio variklio kompas viska anuliuoja ir po to veikia puikiai :roll:


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Tai va, praejo nemazai laiko (1 menuo) po liamda zondu pakeitimo ir po to kai buvo atjungtas akumuliatorius ilgesniam laikui (as manau, kad tuo metu issitryne visos klaidos). Galiu drasiai pasakyti, kad dabar viskas gerai, niekas nebedurniuoja ir kol liamda zondai pilnai atliks savo funkcija taip ir bus.
As sia problema isprendziau taip. Ateityje gal kam nors tai bus naudinga pasiskaitinet...


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2009, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
38
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
Zodziu sveiki, pasiskusiu sitoje temoje,kad kitos nekurti.
Ryte uskurus apsukos pulsuoja kol nepergazuoji kelis kartus,toliau visada gerai.Diagnostika nieko nerado,truputi misinuka pareguliavo meistrelis,bet rytinis pulsavimas nedingo.Aisku nieko cia man tragisko nera,pagazuoji ir gerai,bet vistiek kame beda gali buti,jei nerodo diagnostika,tai kas gali buti? Automasina E32 730 m30

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery