Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 06:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 15:29 
  
 
 
Ar kas nors bandėte keisti elektroninį kuro siurblį į paprasta. (į E34 įdėti iš E28). Žinau kad pas viena pažystama yra įdėtas. Aš taip pat žadu keisti. Kokios nuomonės šiuo klausimu. :?:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 16:51 
  
 
 
galima ideti mechanini. o kam tau to reikia?


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 18:15 
  
 
 
Tikriausiai turiu bėdų su kompais (netraukia). Pakeitus abu kompus trauka atsiranda. Mano manymu pakeisti siurblį yra pigiau. Ir ateičiai bus mažiau problemų.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: keist reikia viena kompa,ne abudu,o del siurblio...tai nzn ar tau pigiau gausis,negalvok ,kad pakeitei siurbli ir viskas,reikes ir siurblio ,ir akseleratoriaus troso,ir kronsteinu visokiu,vakumu,galu gale jei darai viska normaliai tai ir purkstukus pasikeisti reikes,tachometro problema reikes spresti...na siulyciau gerai pagalvoti pries tai darant. :roll:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 18:27 
  
 
 
Vieno kompo keitimas man nieko nepadėjo. Bandžiau abu, po viena keisti, jokio efekto. Kai iš kito abu įsidėjau, iškart pasijautė. Kad reikės ne tik siurblį , o ir daugiau konstruoti aš žinau. Bet ten nieko sudėtingo. Tachometras turėtu veikti, tik ekonomaizeris ne.
Tai kiek jūsų manymu kainuoja kompai :?:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 18:30 
  
 
 
O kam purkštukus reikia keisti ? Ar siurblių slėgiai skiriasi. Kiek žinau pas pažystama jie nekeisti ir jokių problemų.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: gali nekeisti,auto vaziuos,bet jei jau darai tai daryk normaliai,nes skiriasi pursktuku slegis,tachometras nerodys,nes jo parodymai skaiciuojasi nuo daviklio esancio po starteriu (alkuninio veleno padeties daviklis)kuris perduoda parametrus ir siurbliui,kadangi siurblys bus mechaninis,kompai neveiks tacometras irgi,cia tik buvo mano pasiulymas,o jau pats spresk,nes kazkada as ta pati dariau savo automobiliui,tam reikejo skirti nemazai nervu,laiko ir paiesku reikiamom detalem,nes jei pirma karta tai darysi iskils pakankamai dauk nenumatytu rupesciu,abejoju ar kada sutikciau pakartoti sita procedura.DDE kompa vilniui galima surasti nuo 150lt- iki 250lt. :!:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 20:26 
  
 
 
Na kompų kainos tai ir pas mus panašios. Tik kad nuo vieno pakeitimo mano auto nieks kažkodėl nesikeičia. O rasti abu iš tos pačios mašinos (kiek žinau ten jų maišyti negalima) gana sudėtinga. Gal tu Audriau ir teisus dėl nervų. O dėl detalių ir visa kita pas mus ne problema. Bet dėkui už informacija apie purkštukus, šito nežinojau


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 20:35 
  
 
 
Gal tada pas mane mašinoj ne kompų problemos, nors iš visko sprendžiant tai tik jie kalti. Kuriasi gerai. Nedumina. Pirma, antra pavara lyg ir normaliai traukia. O po trečios kaip pririštas. Ketvirta, kad ir kiek pėdala spaustum, ekonomaizeris rodo 12 l. Ir traukos visai nėra. Penkta tas pats, tik kuro rodo 10 l. Maksimalus greitis tik 130-140km. Gal kas dar kokį gedimą žino. :?:
P.S. turbinos slėgio netikrinau, bet klibėti nekliba, atrodo gera.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 20:40 
  
 
 
Per kita savaite bandysiu pagauti tą pažystama ir pasižiūrėti kas ten pas jį prikonstruota. O paskui matysiu ką daryti. Gal dar kas nors atsilieps ir ką nors protinga pasiulys. Kiek suprantu su tokia problema jau ne aš pirmas susidūriau. Įdomu kaip kitiems sekėsi. Bet forume kažkodėl nerandu kad kam būtų sėkmingai pavyke pašalinti šitokį gedimą. Įdomu ką apie tai pasakytų BMW atstovybėje.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 20:45 
  
 
 
Beje ETK kataloge rodo kad į DDE sistema įeina du kompai ir vandens bei oro temperatūros davikliai. gal pastarieji gali būti kalti. :?:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: galbut paprasciau ir pigiau butu nuvaziuoti i diagnostika? ;)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 21:50 
  
 
 
Į kur pasiulytum. Nes pas mus tai niekas nepadaro. Kiek teko susidurti, tai su benzu jokių problemų, bet kai pasakai kad dyzelis kažkaip visi atvėsta.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 21:52 
  
 
 
Įdomu kiek atstovybėje kainuoja diagnostika ir ar tokiems seniems daro. Pas mane 91 m.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 21:55 
  
 
 
Nes iš patirties žinau kad dauguma servisų laikosi tokios politikos. Palik mašina. Duok pinigų. Pažiūrėsim. Kas išeis neaišku.
Tai kai pats šiek tiek susigauda, tai už nieka nesinori mokėti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery