Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 06:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
stupica kaip tik neseniai buvo supurksta WD40 bei aptrinta metaliniu sepetuku (cia kai keiciaus padangas, o tas buvo gal pusantro menesio atgal), tai ryt pasimatys, kaip lengvai tie ratai man atsoks (tik pabando dar but prikepe :twisted: ).. 8) o beje cia taip belenkaip man tuos varztus prisuke ir buvo tie, kas keicia padangas.. su tuo oriniu aparaciuku privare, kad maza ir nepasirode.. :|
db bus galima pradet vaziuokle ziuret.. tik kazin, kas ten nutike..? ziauriai cypia galinis desinysis ratas, buvau pakeles masina, tai vos ji ranka gali prasukt.. uzstriges stabdziu cilindriukas ir stabdziai uzspaude diska..? #-o dar vienas sake, kad guolis galbut belenkaip susidevejes, bet is kitos puses guolis tokiu garsu neskleistu.. :|


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:11 
  
 
 
Na, WD isgaruoja per laika. Geriausia kaip kolega Annoucements sake, ispurksti vario tepalu. Pas mane priekiniu ratu diskas kur lieciasi su ratlankiu ir varztai buvo ispurksti tuo vario tepalu, o gale ne. tai prieky viskas labai tvarkingai atsisuko ir nusieme, o vat gale jau daug sunkiau. Bet uzpurskiau kai keiciau ratus ir gale viska. tai pavasari turetu nusiimti be jokiu problemu. :wink:


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
gale bugniniai ar diskiniai stabdziai>? - man viesvien labiau panasu i rankinio kaladeliu užstrigimą

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
Annoucements rašė:
gale bugniniai ar diskiniai stabdziai>? - man viesvien labiau panasu i rankinio kaladeliu užstrigimą

diskiniai.. ir dar pastebejimas: sukti rata rankomis, masina pakelus, atgal - daug lengviau, nei sukti ji i prieki, ir garso beveik nera, o wa i prieki kitaip.. ir lb aukstu daznumu cypia, nemaloniai taip.. beje visa tai prasidejo man, vaziuojant zvyrkeliu ziauriai prastu, ta diena pramyniau kokia 30km zvyrkeliais..


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
ir dar.. kas cia per vario tepalas..? jis taip ir vadinas..? kur jo galima gaut, kaina..?


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
bet kuriuo atveju nuiminėčiau ratą ,atlaisvinčiau suportą ir nuimčiau stabdžių diską kol neatsitiko taip kad atkibusios kaladėlių feredo nenurovė ten jokių laikiklių - nes panašu , kad jau bėdos gali būt. vienai auto teko ardyt galinio rato mechanizmą - Žmogus sakė: kažkas nuolatos kliba ir džeržgia , kartais net ratas užstringa :shock: . nu tai nuėmęs diską pamačiau kad diskas jau išmetimui (visas vidus išraikytas baisiausiai) iš kaladėlių liko tai į ką žiūrint jau nepasakytum kad ten buvo kaladėlės . visi kaladėlių laikikliai išrauti malėsi kartu su visu 'įdaru" . - reziumė ... reikėjo keisti diską , kaladėles, visą galinę stupica (guolis, skarda, ir visi laikikliukai, bei spyruoklės). taigi nelaukčiau tavo vietoj...

vario tepalo galima gauti bet kurioje autodalių , tepalu ir kitose auto parduotuvėse. jis būna fasuotas balionėliais , kaina ~15-20+ lt - nusipirk dažnai naudosi - patiks:)

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
ok.. bet kokiu atveju dekui visiems uz protingus patarimus ir nuomones, malaciai.. :wink:


StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
as pastebejau ,jei uzpurski wd ratu varztus jie arba prikepa arba prirudija labiau.
O tu sukai rata abu ratus pakeles ar 1? gali sunkiau suktis,kad difirencialas nelabai leidzia,arba kalades uzruge:)
srotuose varztai mazdaug po 5 lt ,parduotuvese po 2-3lt(nauji)


StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
sukau rata zinoma tik viena pakeles, ne abu iskart.. ir is kitos puses po to buvau pasikeles, tai irgi sunkokai teprasuksi.. reduktoriaus tepalu lygis bei bukle negaletu tam turet itakos..? siaip gyvenime nekeites ir netikrines.. ar cia kaip ir buvo pamineta, kad tiesiog taip turi but (del diferencialo)..? o kas liecia ta mano problemele su garsu, tai isspresta jau.. jei kam idomu, tai buvo rankinio kaladziu spyruokle su tokiu metaliniu gaiduku nuluze (cia kur prilaiko kalade prispausta), tik nuemus diska iskart isbyrejo tos dalys, tai kaip ir jasna paliko.. meistrelis pritaike ziguline ta dali ir wuolia, rieda kaip riedejus masinyte.. 8)
p.s. visi ratai buvo nuimineti bei supurkstos stupicos ir varztai vario tepalu, kuri parekomendavot, db jau ko gero lengviau iminesis ratai.. :wink: ir.. tokiu kainu (bent jau klp) tai nerasta, pigesni tie varztai: 5vnt. nupirkau srote uz 10lt.. :P po 5lt sakyciau gerokai per brangiai butu, uz visa komplekta (25 varztus), jei netycia iskart tiek prisireiktu, tokiu atveju paliktum 125lt.. :lol:


StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
varžtukų normali kaina šrotuose po 3lt paprastų originalių. tai čia ryškiai per brūūūngųųų.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Sveiki, pas mane panasi beda, visi varztai isisuko, o viena besukant jis luzo pusiau, ne kiek neislindes i isore, tai kazin ko griebtis, paciam speju be spec irankiu nieko nebus, gal zinote kur kokybiskai ir nebrangiai isprestu sita beda?


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
karolis55 rašė:
Sveiki, pas mane panasi beda, visi varztai isisuko, o viena besukant jis luzo pusiau, ne kiek neislindes i isore, tai kazin ko griebtis, paciam speju be spec irankiu nieko nebus, gal zinote kur kokybiskai ir nebrangiai isprestu sita beda?


tai jei rata nuimi, tada tas galiukas turetu rankomis issisukti, o jeigu jis prikepes, tada pamirkai kokiu wd, plaktuku svelniai kaksteli ir kokiu atsuktuvu atsuki kantuodamas i sona. Nematau problemu.


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Na manau netaip supratai, jis pasilikes paciam diske ir visai neislindes i isore, net i vidu kokius 2mm (cia jau nuemus rata)


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
karolis55 rašė:
Na manau netaip supratai, jis pasilikes paciam diske ir visai neislindes i isore, net i vidu kokius 2mm (cia jau nuemus rata)


siaip buna pirkt sesiakanciai, igrezi i varzta graztu, ikali ta sesiakanti ir issuki, o siaip pigiau butu nuvaziuoji i koki servisa kad uzvirintu ant varzto galiuko matala koki arba su tuo sesiakanciu jie tau issuks manau, paliksi kokiu 30 lt uz darba


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Na turiu as keleta sesekampiu, ir dar buna kai kurie su dantukais kaip zvaigzdute, sakau reikes pabandyt, tik turbut pragrezt skylute i ta varzta reikes gero graztelio, jei nesigaus nuvesiu pas meistrus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery