Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 14:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Spa 2005, 08:12 
  
 
 
Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar tai kvalifik meistrų darbas.

Ar esate kas patys reguliavę vožtuvus M20 varikliui 90m. 525 BMW ar tai sudėtinga ir neverta pačiam kišti nagų.

Kitas klausimas jei meistrai sake kad lygtais iš šešiu cilindru važinėju praktiškai su laisvais vžtuvais, kai jie sakė an keturiu cilindru. Traukos ipatingos nera kompresija kai kuriuose cilidruose 7-9 tai ar sureguliavus vožtuvus atsiras geresnė kompresija ir ar trauka pagerės.

kokios kainos yra pas maeistrus sureguliuoti vožtuvus, nes jei reikės tai kad nepgautų.


Dėkui iš anksto... Laukiu pamąstymu


StandartinėParašytas: 29 Spa 2005, 08:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Voztuvu reguliavimas yra nesudetingas darbas. Taciau ji reikia moketi daryti. Jei rankos auga ne is siknos ir zinai procedura tada nieko sudetingo, taciau jei nelabai kerti situose reikaluose geriau nelysk, prisidarysi bedos. Jei voztuvai laisvi, o kompresija tokia zema, tai juos sureguliavus ji nepadides. Padidet galetu jei butu perverzti.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 29 Spa 2005, 08:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
voztuvu reguliavimas kainuoja 40-60 lt. Del tokiu islaidu manau neverta paciam kazka gimdyt, juo labiau kai dar nezinai, nemoki, neturi patirties, neturi irankiu. Jei vistik yra didelis noras paciam reguliuotis, tai siulyciau bent viena kartapaziuret, kaip tai atlieka meistras

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 29 Spa 2005, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Kaune, Giraitėje. Ramunas 865915165. Gerai dirba. 60Lt uz 12v varikli. Paciam listi nepatarciau.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 30 Spa 2005, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.01
Amžius:
51
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Paciam ar nepaciam jai paskirstimo velenui sakes nieko nepadarysi.Jai nori pats pasireguliuoti tai nera sudetinga statosi 0.20 ysiurbimas ir 0.25 ismetimas pagal autodata. As sau staciau 0.20 visus voztuvus. Jai sumanysi keisti paskirstymo velena su karomislais galiu nebrangiai pasiuliti.

tel 8 676 43813

_________________
..


StandartinėParašytas: 30 Spa 2005, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.18
Amžius:
42
Pranešimai:
20
Miestas:
Kaunas
Pridursiu dar, kad jei reguliuoji tai dazniausiai dar reik pakeist voztuvu dangteliu tarpines. Kartais jos buna geros, bet dazniau ne. Tai jei kas reguliuos tai reik nepamirst sito. Mano nuomone geriau nuvesk, kad pareguliuotu, nes jei pats nedares ir nemates tai perdaug rizikos.


StandartinėParašytas: 02 Lap 2005, 14:46 
  
 
 
Norejau paklaust kaip atskirt garsa kai klaksi hidrok. ir kai voztuvai. Ant dizeliniu varikliu voztuvu regulevimas tokia pati procedura kaip ir ant benzininiu ar ne. Ir kiek panasiai kainuotu. Ir dar jei siek tiek meta gara po dankteliu nukur tepalas pilasi, tai cia gali but del blogu voztuvu kaltes. Dekoju is anksto


StandartinėParašytas: 02 Lap 2005, 15:03 
  
 
 
Pradzioje reikia zinot apie kuri dyzeli kalbama - M21 ar M51
M21 (524d 524td) voztuvai reguliuojasi
M51 (525td 525tds) voztuvai nesireguliuoja

Jei garas eina pro tepalo dangteli... kad tai ne del voztuvu, tai turbut 100%
Itarciau kompresinius ziedus... Bet uz savo itarima galvos neduociau. :)


StandartinėParašytas: 02 Lap 2005, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
BIMAS rašė:
Paciam ar nepaciam jai paskirstimo velenui sakes nieko nepadarysi.Jai nori pats pasireguliuoti tai nera sudetinga statosi 0.20 ysiurbimas ir 0.25 ismetimas pagal autodata. As sau staciau 0.20 visus voztuvus. Jai sumanysi keisti paskirstymo velena su karomislais galiu nebrangiai pasiuliti.

tel 8 676 43813


Pas M20 tarpeliai turi buti 0.25, visur tai raso! Sureguliaves ant 0.20 gali perspausti voztuvus. Pazystamas meistras sau buvo pasidares 0.20, tipo tyliau dirbs, bet variklis kai pasyla pradeda purtytis (nes kai kurie voztuvai nebepilnai uzsidaro).
Sureguliuoji ant 0.25 kad pakista mietke sunkiai vaiksciotu ir bus OK.
Kiek is patirties pastebejau, geriausiai susireguliuot eina per 2 kartus, ypac jeigu galva yra naujai perrinkta.
Padarai 1 karta, po to po menesio vel patikrini visus, beveik garantija kad atrasi viena kita laisvesni voztuva. Is vieno karto kazkaip neina niekada sureguliuot :?


Paskutinį kartą redagavo LaimisBMW 02 Lap 2005, 17:20. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 02 Lap 2005, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Mindaugas rašė:
Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar tai kvalifik meistrų darbas.

Ar esate kas patys reguliavę vožtuvus M20 varikliui 90m. 525 BMW ar tai sudėtinga ir neverta pačiam kišti nagų.

Kitas klausimas jei meistrai sake kad lygtais iš šešiu cilindru važinėju praktiškai su laisvais vžtuvais, kai jie sakė an keturiu cilindru. Traukos ipatingos nera kompresija kai kuriuose cilidruose 7-9 tai ar sureguliavus vožtuvus atsiras geresnė kompresija ir ar trauka pagerės.

kokios kainos yra pas maeistrus sureguliuoti vožtuvus, nes jei reikės tai kad nepgautų.


Dėkui iš anksto... Laukiu pamąstymu


Istikro laisvesni voztuvai yra geriau negu perdaug uzspausti. Laisvesni uztikrina geresne kompresija ir tuo paciu trauka, bet dirba garsiau ir kiek girdejau greiciau devisi velenelis ir pakelejai. Todel geriausia kad butu tiek kiek turi buti - 0,25 mm tarpelis.
Jei turi irankius ir megsti pasikrapstyt garaze, gali bandyt pats reguliuotis.
Angliska instrukcija step-by-step http://cs.ku.lt/~inf033/laimis/E30/files/m20_valves.zip
Bet geriau pasikviesk ka nors kas jau yra dares, kad parodytu gyvai kaip viska daryti. Kai jau moki, ten juoku darbas juos sureguliuot.
Sekmes


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery