Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 16:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 158 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Rgs 2008, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
butinai pasitikrink kompresija,nerodys tau didesnes kompresijos del tepalo ryjimo.jai tau degintu tepala tai zvakes butu tikrai apsinesusios,nes kartu su kuru degtu ir tepalas.o tu atsitiktinai nepastebejai per kiek kilometru sudeka koks kiekis tepalo.turiu viena minti pradziai.nusipirk skyscio purkstukams valyti uir susileisk jo i baka ant kokio 50 ltr kuro,na nkysti gali nusipirkti kad ir koki REDEX,ZODZIU BET KOKI kuris tam yra skirtas-purkstukams valyti ir pasikeisk butinai zvakes.tik nepirk kokiu nors ten triju kontaktu ar keturiu ar dar ko nors panasaus.turi buti vieno kontakto.kai isvazinesi pakeistes zvakes ir susipyles i baka skysti tada paziuresi ar kas pasikeite.sekmes


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
lisas rašė:
butinai pasitikrink kompresija,nerodys tau didesnes kompresijos del tepalo ryjimo.jai tau degintu tepala tai zvakes butu tikrai apsinesusios,nes kartu su kuru degtu ir tepalas.o tu atsitiktinai nepastebejai per kiek kilometru sudeka koks kiekis tepalo.turiu viena minti pradziai.nusipirk skyscio purkstukams valyti uir susileisk jo i baka ant kokio 50 ltr kuro,na nkysti gali nusipirkti kad ir koki REDEX,ZODZIU BET KOKI kuris tam yra skirtas-purkstukams valyti ir pasikeisk butinai zvakes.tik nepirk kokiu nors ten triju kontaktu ar keturiu ar dar ko nors panasaus.turi buti vieno kontakto.kai isvazinesi pakeistes zvakes ir susipyles i baka skysti tada paziuresi ar kas pasikeite.sekmes



Man mazdau tepalo paiima i1500km apie litra. Nuvarysiu dar cia pas toki meistra paziuresiu ka jis pasakys, poto reiks pasikeisti tepalus i pusiau sintetinius, ir zvakes pasikeisti. tada bus matyt , labai nenoriu variklio remontuoti!


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
purkstukai ir tepalo rijimas ne prie ko [-X


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
nesinori gincytis su tavim,bet paklausyk kodel taip sakau.gali buti kad pas tave yra ar tai ussikimse ar tai pridege tepalo nuemimo ziedai,tai gali atsitikti del to kad buves savininkas nekeisdavo laiku tepalo.o tepalo kaitimas i sintetika ar tai pusiausintetika tikrai jokios itakos tepalo deginimui netutes.skirsis tik tepalo tirstejimas ir skystejimas prie atitinkamu temperaturu.bet tepalo deginimas tai tikrai savaime nedings pakeitus tepalo.visu pirma pasimatuok kompresija o po to pasiziurek ir pasikeisk visas zvakes.bet jai nori tai varyk pas meistra ir paklausysi ka jis pasakys ir ka padarys.niekas tau nediagnuozuos variklio bedu neismataves kompresijos ar tai nepadares kitu variklio tikrinimo darbu,o po to jau is to pasekoje eis ir variklio taisymas.tik siulyciau vengti tokiu garaziniu servisiuku kuriu tu pats nezinai ar kur kas nors is pazystamu nesitaise,nes paprasciausiai gali tie MEISTRIUKAI pravale prikepusius ziedus priburti kad keite vos ne puse variklio.kad tokiu variantu nebutu reiktu kreiptis i normalu atestuota ir kvalifikuota servisa.na o toliau jau spresk tu pats,tikiuosi kad kuom nors pagelbejau


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Nuomones man visu yra naudingos! ačiū!
Pas viena meistra nuvaziavau paklausti ar matuoja kompresija? sako taip, ir is karto paklause ka isspresiu kaip pamatuosiu kompresija, as jam sakau kad rija tepalus, sako kad tau tas kopresijos matavimas nepades, sakau gal gumytes? sako pas tave bmw - gumytes nelabai aktualios del tepalu rijimo, audi labai aktualios, sako "pezo" visai gumu nera. Pasake pabandyk alsuokly ant silto variklio ir uzvesto nuiimti ir pasiziurek ar pro alsuokli meta gara jai taip tai ziedai!Dar nebandziau. Praskrodes varilkly atgal kelio nera! Gali buti taip, kad jo aplamai bus neapsimoka remontuoti, nezinia ka tenai rasi, gal visai menkas gedimas, gal tenai visiskai isdege cilindrai ir t.t.
Jis man sako dar pabandyk pasikeisti tepalus i pusiau sintetinius, ga gal gal.... tada.....


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 00:47 
  
 
 
lisas rašė:
kad tokiu variantu nebutu reiktu kreiptis i normalu atestuota ir kvalifikuota servisa.

Maciau ne viena masina, kurios nesugebejo sutvarkyti arba sugadino "atestuoti" ir "kvalifikuoti" servisai. Asmeniskai as savo masinos varikli tvarkyti varysiu tik pas viena zmogu, kuris siuo atveju gal priskiriamas prie garazniku, nes jau gana man tu "kvalifikuotu" ir "atestuotu" servisu, is kuriu seniai isejo tie zmones, kurie dar mokejo kazka sutvarkyti..

Manau siuo atveju yra geru servisu ir kreivu, taip pat kaip ir garazniku, yra nemazai labai gerai dirbanciu ir kreivarankiu.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Kadangi man pačiam tenka tvarkytis savo auto, o taip pat paskutiniu metu domiuosi ir sportinių auto ruošimu, tai galiu pasakyti, kad nėra nė vieno idealaus serviso. Yra tik tie, kurie gerai aptarnauja ir taiko maksimalias garantijas už savo darbą. Iš gamyklos pasitaiko broko, kur naudojamos visiškai naujos dalys, kontrolės sistemos ir pan., tai ką kalbėti apie nenaujų auto remonto darbus.
Kitas dalykas - klientai ne visada nori girdėti, kas jiems yra sakoma arba bando sutaupyti savo nuožiūra ir vėliau kaltina servisą ar darbuotojus.
angelas_ rašė:
Maciau ne viena masina, kurios nesugebejo sutvarkyti arba sugadino "atestuoti" ir "kvalifikuoti" servisai. Asmeniskai as savo masinos varikli tvarkyti varysiu tik pas viena zmogu, kuris siuo atveju gal priskiriamas prie garazniku, nes jau gana man tu "kvalifikuotu" ir "atestuotu" servisu, is kuriu seniai isejo tie zmones, kurie dar mokejo kazka sutvarkyti..

Manau siuo atveju yra geru servisu ir kreivu, taip pat kaip ir garazniku, yra nemazai labai gerai dirbanciu ir kreivarankiu.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 07:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
KAIFAS nesinori su tavimi gincytis ir su tais meistrais,bet nepamatavus kompresijos kaip ruosiesi suzinoti ar tai ziedai pareje ar tai voztuvai ar dar kas.labai idomus tu meistru pasakymas nuimk alsuokli.o tai kaip jie nustato kad nudeges voztuvas yra-nuima duslintuva? pats pirmiausias variklio susidevejiomo ir diagnozavimo budas yra tai kompresijos matavimas is to tu gali daug ka nuspresti.pvz. pamatavus kompresija visuose cilindruose ir pamates kad viename cilindre kompresija mazesne arba jos nera is to gali spresti jai nera kompresijos kad nudeges voztuvas yra arba pradeges stumoklis arba jis nuskiles is to pasekmes masina purtosi,negraziai dirba.antras variantas yra kad kompresija zymiai mazesne cilindre,tada imi sauksta tepalo ir susipili i ta cilindra,jai kompresija padideja raiskia arba ziedai pareje kas abiejotina nes parejo jie tik viename cilindre,o greiciausiai tai bus arba ziedai prikepe arba luzes vainikas tarp ziedu-tuo atvieju siulyciau pirmiausia prasiplauti cilindra ir paziureti ar nera prikepe ziedai.tikiuosi seprantamai paaiskinau


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
lisas rašė:
KAIFAS nesinori su tavimi gincytis ir su tais meistrais,bet nepamatavus kompresijos kaip ruosiesi suzinoti ar tai ziedai pareje ar tai voztuvai ar dar kas.labai idomus tu meistru pasakymas nuimk alsuokli.o tai kaip jie nustato kad nudeges voztuvas yra-nuima duslintuva? pats pirmiausias variklio susidevejiomo ir diagnozavimo budas yra tai kompresijos matavimas is to tu gali daug ka nuspresti.pvz. pamatavus kompresija visuose cilindruose ir pamates kad viename cilindre kompresija mazesne arba jos nera is to gali spresti jai nera kompresijos kad nudeges voztuvas yra arba pradeges stumoklis arba jis nuskiles is to pasekmes masina purtosi,negraziai dirba.antras variantas yra kad kompresija zymiai mazesne cilindre,tada imi sauksta tepalo ir susipili i ta cilindra,jai kompresija padideja raiskia arba ziedai pareje kas abiejotina nes parejo jie tik viename cilindre,o greiciausiai tai bus arba ziedai prikepe arba luzes vainikas tarp ziedu-tuo atvieju siulyciau pirmiausia prasiplauti cilindra ir paziureti ar nera prikepe ziedai.tikiuosi seprantamai paaiskinau


Pamatuosiu as ir kompresija! Buvau dar pas viena meistreli "jurgeli" jis numove alsuoklio slanga paziurejo, tenai pro alsuoklio slanga ejo paras bet nedidelis, jis sako jei butu baisiai ziedai nueje tai paras eitu kaip is kamino, bet neatmete varianto, kad ir ziedai. Dar vienas variantas aplink slanga alsuoklio bei kur ji kisasi i varikli, yra tokiu suodziu rudu, kaip ir ant tepalu ipilimo dangtelio, jis sake, kad matyt kazkoki bus tepalai "lievi" kazkada supilti ir tai ir nera labai gerai matyt tu suodziu - nesvarumu bus pilnas variklis. Sake dar pavazinek, neskubek skrosti variklio.

Beje kazkur pastebejau jog pro dangtelio tarpine kazkur po biskeli kapsi tepalas ant kondicionieriaus siurblio, bet labai nedaug. tai dar tenai reiks uzsanadryti gerai.

Kolkas tiek :)


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Pabandyk suleisti WYNN`S, kiek pastebejau padeda del tepalu rijimo ir variklis graziau pradeda dirbti.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2008, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Linius rašė:
Pabandyk suleisti WYNN`S, kiek pastebejau padeda del tepalu rijimo ir variklis graziau pradeda dirbti.


Kas cia toks yra?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 04:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
wynns tai jai neklystu skystis varikliui praplauti,o tiklsiau prikepusiems ziedams pralaisvinti


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
42
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
lisas rašė:
wynns tai jai neklystu skystis varikliui praplauti,o tiklsiau prikepusiems ziedams pralaisvinti


Temporary sprendimas...


StandartinėParašytas: 02 Spa 2008, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
KAS zino ka daro si detale?
roloo rašė:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE11&mospid=47508&btnr=11_1487&hg=11&fg=15 ziurek 2 detale... Dega tepalai, del to ir jaucemas specifinis kvapas :|


StandartinėParašytas: 02 Spa 2008, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
issiverciau kad tai "Slėgio reguliavimo vožtuvas" bet kaip jis dirba gal kas zino?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 158 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery