Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 12:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
sveiki... kaip suprasti toki apsireiskima siandien pasikeiciau filtrus...oro,salono,kuro,tepalo...zvakes... supyliau 6,5l castrol 10w-40 (auto 523i 99m kilometrazas 370000km) uzsikuriau palaikiau kol susilo uzgesinau ir uzsidege geltona tepalo lempute ir dega(raktas is spyneles istrauktas)po to ijungiau degima vel uzkuriau pravaziavau ir vel tas...kaip suprast?po keliui val vel pravaziavau ir dabar jau viskas normaliai :shock: ir dar ka jus manot kad supyliau 10w-40 part synthetic nors paskutini karta buvo supylti 5w-40 fully synthetic :oops: nors kiek teko girdeti,kad varikliam su didesniais kilometrazais geriau pylti ne fully synthetic...dekui uz ats!


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
Tepalo lygis truputi per zemas. Arba, jei tepalo lygis max, tada tepalo lygio daviklis mirsta.

_________________
ačiū


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
Nėra skirtumo kiek variklis prabėgęs... Nebent, sintetika turi geresnes plovimo savybes ir gali išplauti nešvarumus iš ten, kur jie susikaupę užsandarino riebokšlį... Bet jei visada buvo naudojamas geras tepalas, mašina prižiūrima ir tepalai nevarva, bei jų nereikia papildyti- tada sintetika tikrai nepakenks, o jei papildyti- tai jau ekonomiškai neapsimoka...


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
lempute galejo sviesti ir del nepakankamo tepalo slegio variklyje, nebutinai del jo kiekio. kartais buna tokios nesamones pakeitus tepalus. (man nebuvo, bet esu mates atveju.)

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
ten taip durnai isejo su tais tepalais as norejau 5w-40 bet jie neturejo tai paimiau ir nupirkau 10w-40 #-o ... :cry: nieko po 5000km pakeisiu i 5w-40 :twisted: seip siandien visa diena pravazinejau ir nieko nepasireiske tai idomu del ko ji isiziebus buvo,o variklis kiek matau tai neleidzia tik,kad vairo stiprintuvo skystis pro kaskuria slangute viena kita lasa ismeta,vistiek dekui uz mintis!


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
vazinek tu sau normaliai, castrol gi susipylei , ir ne 5k o kiek priklauso. nebus blogiau jei ir visada tokius pilsi...

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
normaliai tas 10-40. kad dar keistum i 5-50 tai suprantu, o 5-40, tai yra skystesni ir gali kompensatoriai pakalenti kartais :) viskas norma yra :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
all in music...jo nuo tu 5w-40 kompencatoriai kaleno,tai dabar palyginsiu kaip bus su 10w-40...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Kalens dar labiau, duodu 95%. Jau atsibodo eilinį kartą tą patį per tą patį apie tepalus pasakoti, bet tai kas buvo pasakyta prieš tai yra netiesa.
ANUKELIS... rašė:
all in music...jo nuo tu 5w-40 kompencatoriai kaleno,tai dabar palyginsiu kaip bus su 10w-40...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
suvarte cia greit mane :D
skaiciau zinok as ta tema apie teplaus, bet vistiek nelabai isikirtau...
tai kaip del to klampumo? pvz 10-40, 5-40 ir 5-50
nes kiek supratau, tai jei galinis 50, tai prie didesniu temperaturu jis turetu buti klampesnis...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
1. sintetika vs. pusiau-sintetika laimi sintetika dėl savybių išlaikyti mažesnį diapozoną klampumo (mažesnis pirmas skaičius - didesnis antras), dėl savybių apsaugoti metalą, dėl savybių neužšalti ilgiau bei valyti variklį, nepalikti nuodegų dėl priedų. Pats laikas užmiršti tas nesamones su tuo, kad pusiau sintetika yra klampesnė ar tirštesnė už sintetiką. (nu čia pan. kaip sakyti Audi100 yra geresnė už bet kokią kitą - senas geras mitas, vis dar girdimas :-D)
2. įvertinant grubiai, tai hidro kompensatoriai kalena dėl to, kad neišlaiko tepalo savo grioveliuose, ertmėse. Tas dažniausia yra dėl pačio kompensatoriaus išsidevėjimo arba tepalo savybių nebuvimo tam tikru variklio darbo metu. Jeigu kalena šaltas, tai didesnis šansas, kad neužmaitina iškart tepalu, galima daryti teorinę prielaidą - šalto tepalo klampumas per didelis (tą žymi pirmas ženklas 0W 5W 10W, nesvarbu ar sintetika ar ne). Jeigu caksi šiltame variklyje, tai yra didelė tikimybė, kad tepalo klampumo neužtenka (tą žymi antras skaičius po W W30 W50).

Sunkiausia dalis išsiaiškinti ar neužtenka tam tikru metu tepalo klampumo ar jis yra per didelis (nepraeina ten kur reikia).
ps. jeigu tingisi galvoti kokį pilti - klausaisi "legendinių" patarimų ir mitų. Tuo pačiu nesuki sau kiaušinių ir remontuoji variklį kai jau bet koks tepalas negelbsti :-D
all in music rašė:
suvarte cia greit mane :D
skaiciau zinok as ta tema apie teplaus, bet vistiek nelabai isikirtau...
tai kaip del to klampumo? pvz 10-40, 5-40 ir 5-50
nes kiek supratau, tai jei galinis 50, tai prie didesniu temperaturu jis turetu buti klampesnis...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dekui PrakalejaS!
temos autoriu - nzn tiksliai, bet kazkaip atrodo, kad bedos pa tave visai nera ir nebuvo. rakteli istraukus, jokios lemputes (isskyrus avarinio, jei ijungtas) neturi sviesti. tai arba spynelej jau kontaktu geru nera, ar dar kasnors panasaus.
siaip jei uzsidega lempute, greiciausiai zala jau butu padaryta varikliui, nes isijungia, kai tepalo matuokle turbut ir nesiektu. arba kai nera spaudimo, bet tada jau kitos bedos ir turbut dar rimtesnes.
tai bent jau man atrodo, kad jei vaziuojant, ar bent uzvestai, lempute neuzsidega, tepalo yra, tai nereiktu ir galvos sukti :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["all in music"] dėl lempučių ar kitų elektroninių/mechaninių saugiklių/matuoklių negali visiškai būti 100% garantuotas ir jais pasitikėti. Jos yra vienoks ar kitoks įspėjimas apie problemą, bet kartu ir jie patys gali turėti problemą, t.y. klaidingai identifikuoti gedimą arba to gedimo neparodyti.
Šiuo atveju būtina patikrinti ne tik tepalo lygį, bet ir tepalo slėgį darbometu, bei visus diagnostinius elementus ir išsiaiškinti dėl kokios tiksliai priežasties užsidega ta lemputė. Kadangi užkesintam varikliui nei tepalo slėgio nei dar kokių panašių matavimų mašina neregistruoja, tai darau prielaidą, kad yra gedimas elektronikoje.

(OT: kaip pvz. visą laiką tikrinu tiek tepalo tiek antifrizo lygį, bet vieną dieną pamačiau OBC klaidą apie antifrizo trūkumą, dėmesio kaip ir nekreipiau (ale daviklis š mala), kol kitą dieną nepatikrinau to lygio, o ten radau tuštumą. Tas daviklis neretai sublūdina ir kai kas mėgsta ignoruoti jo parodymus, tuo pačiu ir rezultatai gali būti nejuokingi... Sprendimas tik 1 - imti naują ir turėti ne 100% garantiją, bet bent jau minimalią rizikos normą).

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
todel audi sprendimas itaisyti tepalo slegio davikli ir pateikti ji auto viduj, yra geris... bent gali paizureti ar yra to slegio ir nereik laukt lemputes...
ne syki esu girdejes, kad kam jau uzsidegdavo lempute del tepalo trukumo, tai prasti reikalai likdavo. buvo keiciami / remontuojami varikliai.
kodel bmw nemontuoja slegio parodymu salone... :/

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 03:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
buvo tokia kalba siandien ir noreciau paklausti jusu nuomones...ka jus manot jai daleiskim vietoj 6,5litro i BMW varikli ipilus 5,5litro (čia kaip pavyzdys) ir pravaziuoti kokius taip 50 km ir kas 10 km sustojimu atvesinimu variklio ir vel 10 km atkarpa...kokios viso sito butu pasekmes varikliui?dekui


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery